تشریفات کسرا

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

آیا اپل هنوز طراحی و توسعه ی پنل شارژ ایرپاور را در دستور فرمان دارد؟ برخی رسانه های فناوری با پراکندن تصاویر رک شده ی احتمالی از شاداب افزار کوپرتینویی ها، مطالبه می کنند که شاید بوسیله زودی شاهد رونمایی ثمر نهایی باشیم. به علاوه، اطلاعات کلی دیگری هم از AirPower به دست رسانه ها فصیح است.

جان پراسر که سابقه ی نوع دوستی در پاشیدن تصاویر افشاسازی از ابکی افزارها دارد، چندی پیش تعدادی تمثال از اپل ایرپاور در توییتر منتشر کرد که نشان می دهد این دستگاه هنوز در برنامه ی ترقی ی اپل قرار دارد. او شروع تو ماه مارس ادعا کرده بود که پروژه ی مذکور، هنوز در برنامه های توسعه ی اپل فراغت دارد. تصاویر متاخر علامت می دهند که بالاخره فازهای طراحی اولیه به پایان فصیح اند و توان هایی همچون شارژ ساعت هوشمند اپل واچ هم داخل پنل شارژ دیده می شود. پراسر در توییت های سابق گفته وجود که یکی از چالش های اصلی توسعه، همین قابلیت شارژ اپل واچ بوده است.

مقاله های مرتبط:چرا تولید ایرپاور بطلان شد؟Nomad شارژر بی سیم Base Station Pro را معرفی کرد

درون تصاویر منتشرشده می بینیم که ساعت هوشمند اپل واچ و کیس ایرپادز پرو بوسیله صورت هم زمان شارژ می شوند. از نکات مهم دیگری که پراسر تو توییت ها مربوط باینده روی آن تأکید می کند، عدم بود پورت لایتنینگ تو ایرپاور است. درواقع او می گوید که اتصال پد شارژ به منبع تغذیه، با کابل لایتنینگ انجام نمی شود. احتمالا کوپرتینویی ها از پورت USB-C در ایرپاور استفاده خواهند کرد. آیپد پرو جدید حاضر بوسیله لایتنینگ نیست و برخی شایعه ها بی آرامی ادعا می کنند که آیفون ۱۲ آخرین گوشی آیفون با پورت لایتنینگ خواهد حیات.

با وجود اخبار و بینایی های اخیر، به هیچگاه اسکناس نمی استعداد عرضه ی نهایی ایرپاور را بوسیله راسته تأیید خواه رد کرد. اپل پس از تأخیرها و دگرگونی دستور کار های متعدد، به رسانه ها گفته حیات که ایرپاور، پیش نیازهای کیفی را برای عرضه بوسیله بازار ندارد. آن ها درون ماه مارس ۲۰۱۹ به رخ رسمی گفته بودند که پروژه ی ایرپاور، فسخ شده است. گزارش های اولیه توقع می کردند که دستگاه شارژ بی سیم اپل شاق گرم شدن بیش از حد دارد. بوسیله علاوه، کوپرتینویی ها تصمیم داشتند تا با یک پد شارژ، سه وسیله ازجمله اپل واچ را به عارض هم زمان شارژ کنند که با مدل های اولیه، ممکن نمی شد.

درنهایت کاربران و کارشناسان اضافی درون سرتاسر گیتی منتظر عرضه ی یک لوازم جانبی عام شارژ ازسوی اپل هستند. به همین دلیل شایعه ها و اخبار این چنینی با توجه و استقبال بالایی مواجه می شوند. زمان یدکی تا رویداد WWDC 2020 پاینده نمانده است و شاید هنوز بتوان اطلاع رسانی بیشتر یا حتی رونمایی ایرپاور را درون رویداد پیش رو تمایل داشت.بیشتر بخوانید:هاب USB متاخر دل؛ اسپیکرفونی برای جلسه های تلفنیمی پاور بانک 3 شیائومی با ظرفیت ۳۰٬۰۰۰ میلی آمپرساعت رونمایی شداپل قاب های سیلیکونی جدید آیفون 11 را معرفی کردپاناسونیک لنزی نمونه و همه کاره برای دوربین های L-Mount رونمایی کردپتنت منتسب به داک یخ کننده مایکروسافت منتشر شد
هوی می جوی که ماه آینده میلادی شاهد رونمایی از گلکسی واچ ۳ سامسونگ باشیم؛ روزگار هوشمندی که درواقع ویژگی های بسیار جالبی نیز در زمینه سلامت دارد. اخباری منتشر شده که از ویژگی های سخت افزاری ازجمله برخوداری زمانه هوشمند جدید سامسونگ از داک شارژر اطلاع می دهد.

بوسیله نظر می رسد که سامسونگ، گلکسی واچ ۳ را داخل دو مدل ارائه می کند. بزرگ ترین فرق دو نمونه در ابعاد نمایشگر آن ها تلخیص می شود؛ به نحوی که مقیاس فاتحه از نمایشگری ۱/۲ اینچی (۴۱ میلی متر) و مدل دیگر همچنین از نمایشگری ۱/۴ اینچی (۴۵ میلی متر) برخوردار است.

گویا فرع مندان در انتخاب نوع تنه زمانه نیز گزینه های بیشتری دارند. زمانه هوشمند جدید سامسونگ درون دو مدل تیتانیوم و آلومینیوم نمایش خواهد شد که مشخصا مدل آلومینیوم، ارزان خیس از نمونه دیگر خواهد وجود. از نظر ابعاد ظاهری تمایل می جوی استاندارد ۱/۲ اینچی از ابعاد ۴۱ در ۴۲/۵ در ۱۱/۳ میلی متر و مقیاس بزرگ تیز همچنین از ابعاد ۴۵ در ۴۶/۲ داخل ۱۱/۱ میلی متر برخوردار باشد.

با بود اینکه گلکسی واچ ۳ سامسونگ نسبت به مدل پیشین از نمایشگری بزرگ تر استفاده می کند؛ ولی ابعاد قشری آن کوچک تر شده است. از دیگر انفراد های ساعت معرفی نشده سامسونگ می توان به ۱ گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت ذهن پس انداز سازی، سازگاری با ارتباطات LTE و GPS، معترف IP68 و معیار نظامی 810G اشاره کرد که درواقع مدال دهنده ی مقاومت گلکسی واچ ۳ در برابر نفوذ قطرات آب به داخل دستگاه است.

همانطور که گرایش می رود، گلکسی واچ ۳ از حسگرهای مختلفی استعمال خواهد کرد که تقریبا شامل تمامی حسگرهای موجود در گلکسی واچ اکتیو ۲ می شود؛ برای مثال می استعداد به حسگر عبرت تنگ کردن خون و نبض قلب اشاره کرد.مقاله های مرتبط:گلکسی نوت 20 تو چهار رنگ واقف راسته می شودسامسونگ ارج نمایشگرهای فوق منحنی سری Odyssey را نمایان کرد

چندی پیش گفته شد که گلکسی واچ ۳ توانسته تاییدیه FCC را اخذ کند. همین امر همچنین به گمان معاشرت زمان رونمایی از ساعت هوشمند جدید سامسونگ قوت می بخشد. باید دید که شرکت اکراه ای چه سورپرایزهایی را برایمان تدارک دیده است.بیشتر بخوانید:سامسونگ از نسخه ویژه گلکسی اس 20 پلاس رونمایی کردسامسونگ ارج نمایشگرهای علو منحنی سری Odyssey را فاحش کردگلکسی نوت 20 در چهار رنگ بااطلاع بازار می شودنمایشگر OLED گلکسی M41 احتمالا توسط سامسونگ دیسپلی ساخته نمی شودگلکسی S9 و گلکسی S9 Plus بوسیله زودی آپدیت One UI 2.1 را اخذ خواهند کرد
هنگام یک سال اخیر گواه عرضه ی تنوع مناسبی از روترهای مجهزبه معیار وای فای ۶ و البته سیستم های مش (Mesh) بوسیله بازار بوده ایم، با این حال روترهای موردبحث عموما قیمت بالایی داشته اند. ایسوسبرای این که امکان دسترسی بوسیله روترهای مش وای فای ۶ را بخاطر افراد بیشتری فراهم کند، بوسیله تازگی سیستمی شامل سه گانه روتر با صیت(Asus ZenWiFi AX Mini (XD4 معرفی کرده است. این جهیز مش که ۳۰۰ دلار ارج دارد قطعا ارزان ارج لقب نمی گیرد (به خصوص در ایران)، با این حال نسبت به استاندارد های غم رده قیمت مناسب تری دارد، درضمن فراموش نکنید که از استاندارد وای فای ۶ استفاده می کند.

برچسب قیمت ۳۰۰ دلاری باعث می شود روتر مش جدید ایسوس بین سیستم Eero آمازون و Nest WiFi گوگل قرار گیرد. جهیز مشِ شامل سه روتر Eero دارای مقدار ۲۴۹ دلار و جهیز مشِ شامل سه روتر Nest WiFi دارای نرخ ۳۴۹ دلار هستند. نکته ی درخورتوجه این است که خیر Eero آمازون و نه Nest WiFi گوگل اقتدار پشتیبانی از مدل وای فای ۶ را ندارند. بررسی ها نشان می دهد که به طور کلی قیمت روترهای مجهزبه وای فای ۶ زیاد است. برای مثال روتر وای فای ۶ قوم ی Orbi شرکت نت گیر که سال گذشته معرفی شد برچسب قیمت ۷۰۰ دلاری را یدک می کشد. 

ایسوس اوایل امسال روتر وای فای ۶ دیگری را با صیت ZenWiFi AX شناساندن کرد که تمجید کارشناسان را بوسیله دنبال داشت. سیستم ZenWiFi AX متشکل از دو روتر بود و پشتیبانی کاملی از میزان وای فای ۶ نمایش می عدالت. ZenWiFi AX همچون دیگر جهیز های مش از چندین دستگاه داخل در خانه استفاده می کرد تا پوششی بسیار ممتاز از اینترنت را در تمامی نقاط ارائه دهد. بسیاری از کارشناسان گفتند سیستم ZenWiFi AX عملکرد متجاوز خوبی دارد. ZenWiFi AX که با قیمت ۴۵۰ دلار نمایش شد توانست در فهرست برترین سیستم های مش وای فای ۶ برخی رسانه ها قرار گیرد. 



ایسوس تو ZenWiFi AX Mini با وجود پایین آوردن قیمت، همچنان از قابلیت هایی متنوع استفاده کرده است. سه گانه روتر سیستم ZenWiFi AX Mini در باهم اتحاد کردن با یک دیگر می توانند منطقه ای را به مساحت ۴٬۸۰۰ فوت مربع (تقریبا ۴۴۶ متر مربع) پوشش دهند. نیز سه روتر موردبحث امکان دسترسی بوسیله سرعت حداکثر ۱٬۲۰۱ مگابیت پیاده شدن ثانیه ازطریق باند ۵ گیگاهرتزی را فراهم می کنند. درون کنار این ها روترهای سیستم ZenWiFi AX Mini اقتدار پشتیبانی از OFDMA را دارند؛ OFDMA یکی از قابلیت های استاندارد وای فای ۶ به حساب می آید که به روتر امکان می دهد کانالی یکتا و مجزا بسازد تا ازطریق آن بتواند بوسیله عارض همزمان به چندین مایه سرویس نمایش دهد.

با وجود تمامی این ها، روترهای سیستم ZenWiFi AX Mini نسبت بوسیله روترهای گران قیمت خیس قابلیت های کمتری دارند. برای مثال هیچگاه یک از سه روتر در گروه ی روترهای سه گانه بانده جای نمی گیرند، بنابراین نمی توانند از باند فرکانسی افزودن ای بخاطر برقراری ربط یکروز بگیرند. داشتن باند سوم باعث می شود مقیاس تراکم شبکه روی باندهای ۲/۴ و ۵ گیگاهرتزی کاهش مشخص بطی ء. در کنار این ها هیچگاه یک از سه روتر سیستم جدید ایسوس با حضور WAN چندگیگابیتی همراه نشده اند. این موضوع باعث می شود روترهای جدید ایسوس نسبت به شماری از روترهای دیگر بازار زودتر قدیمی شوند.

امکان تهیه ی جهیز مش ZenWiFi AX Mini داخل قالب سه روتر از دو روز پیش فراهم شده است. در حال فراهم ایسوس روترهای موردبحث را تنها در فام سفید تو دسترس صبر می دهد. البته این باهم اتحاد کردن می گوید که قصد دارد روترهای جهیز ZenWiFi AX Mini را پیش از آخر سال سیال میلادی درون ته رنگ زغالی نیز بوسیله فروش برساند.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد روترهای متاخر ایسوس دارید؟بیشتر بخوانید:ایسوس به زودی ROG Phone 3 را معرفی می کندروتر وای فای 6 شیائومی ردمی AX5 رونمایی شدمادربردهای سری Z490 و کیس گیمینگ متاخر ایسوس در ایران رونمایی شدندهمکاری ایسوس با یونیتی بخاطر بهبود تجربه بازی روی ROG Phoneسیسکو نسبت به وجود باگ خطرناک در روترهای IOS هشدار داد
ASاخیراHAROOOON AMDدرزمینه ی کارایی و قدرت پردازنده های گرافیکی بررسی ها و مقایسه هایی انجام داده و معتقد است پردازنده های گرافیکی چهارگیگابایتی به نوعی منسوخ شده اند و درمقایسه با پردازنده هایی با حافظه ی VRAM بیشتر، ضعف های بنیانی دارند. آویشن قرمز با ترویج نموداری مقایسه ای، به نوعی روی ادعای خود تأکید می کند و یکروز وری پردازنده هایی با متجاوز از چهار گیگابایت ذهن را بوسیله صورت میانگین حدود ۲۰ درصد بهتر از پردازنده های چهارگیگابایتی می داند.

وارسی های متفرقه و شخصی نیز تا حدودی ادعای AMD را تأیید می کنند. بوسیله نشانی مثال، آن ها نشان می دهند با بیع پردازنده ای گرافیکی همچون RX 5500 XT، کارایی و قدرت چندانی تجربه نخواهیم کرد. اگرچه فاصله ی قدرت و بهره وری پردازنده ها با ذهن های متفاوت آن چنان نیست، همین ناچیز بودن میانگین بور نکته ی مهمی را نشان می دهد: بازی هایی که زیادترین تفاوت یکروز وری و قدرت را تجربه می کنند، بازی های جدیدتر هستند. به عنوان مثال، تجسس های AMD و رسانه های افسون شده فناوری علامت می دهد فرق پردازنده ی گرافیکی چهار و هشت گیگابایتی RX 5500XT در بازی جدیدی همچون Call of Duty: Modern Warfare به ۲۲ درصد می رسد.

در مدخل پایین رده ی بازار، بزرگی حافظه ی VRAM بخاطر کاربرد کنندگان نهایی آن چنان هویدا نیست. تولیدکنندگان عموما پردازنده های مجهز به VRAM بیشتر را با بها گران تیز به بازار عرضه می کنند و درمقابل، مصرف کنندگان نیز بوسیله معامله حافظه ی رم بیشتر از توان استعمال پردازنده تمایلی ندارند. درواقع برخی اوقات، ذهن ی رم موجود در پردازنده ی گرافیکی بیش از احتیاج پردازنده ی گرافیکی بخاطر ایفا فرایندهای پردازشی مدنظر کاربر می شود. به عنوان مثال، چنانچه کارت گرافیک شما به اندازه ای قدرتمند نباشد که بتواند سطوح جزئیات موردنیاز برای پرکردن چهار گیگابایت رم را عمل دهد، بیع پردازنده با هشت گیگابایت VRAM، کاملا بی ذهنی خواهد وجود. به هرحال، تولیدکنندگان تمایل دارند حافظه ی رم بیشتری به خریدار بفروشند؛ در برابر حاشیه ی سود VRAM تکثیر زیاد بیشتر از نفقه ی تولید آن خواهد وجود.



با نمایش ی ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن ۵ درادامه ی سال جاری، حجم پیش فرض رم کنسول های بازی بوسیله ۱۶ گیگابایت می رسد. پردازنده های گرافیکی لزوما بوسیله رقابت در این طور سطحی نیازی ندارند؛ چون حافظه ی رم درون کنسول ها بین CPU و GPU تقسیم می شود و طبیعتا باید بیشتر از حافظه ی رم کامپیوتر شخصی باشد. کامپیوترهای شخصی برای هریک از پردازنده ها رم جداگانه دارند (RAM و VRAM). البته درنهایت فاصله ی بین بهره وری و سرعت پردازنده های چهار و هشت گیگابایتی بیشتر می شود.کنسول ها بوسیله دلیل استفاده ی مشترک از رم، به حافظه ی بیشتری نیاز دارند

همان طورکه گفته شد، برهان نیاز به VRAM بیشتر این است که کامپیوترهای انحصاری برای هریک از پردازنده ها به رم جداگانه نیاز دارند. زمانی که GPU نتواند داده ی مدنظر را درون VRAM پیدا کند، بوسیله ناچار به استعمال از باس PCIe مجبور می شود. دراین میان، اگرچه پهنای باند PCIe. 4.0 سریع العمل است؛ اما با GDDR6 یا HBM مقایسه کردنی نخواهد بود و رابط آن همچنین بخاطر تأخیر اندک بهترین سازی نشده است. درنتیجه، داشتن حافظه ی VRAM کمتر از احتیاج تأثیری بسیار منفی پیاده شدن بهره وری و غلبه پردازنده ی گرافیکی خواهد گذاشت. تو چنین مواقعی، به صراحت می نبوغ تأخیر و کاهش عملکرد پردازنده ی گرافیکی تو مدیریت جزئیات همچون نقشه ها و لیف های بازی را مشاهده کرد.

مقایسه های کنونی نشان می دهد افزایش ذهن ی VRAM موجب بهبود جزئیات و سرعت بازی ها می شود. البته با اینکه مثلا در یک بازی با چهار گیگابایت VRAM نرخ فریم ۱۰ فریم برثانیه و با هشت گیگابایت VRAM نرخ فریم ۱۵ فریم برثانیه را تجربه می کنیم (۵۰ درصد بهبود)، بازهم استفاده کننده ی نهایی تفاوت خاصی حس نمی کند؛ ولی مسئله تیره زیرفون از مقایسه ی صرف کردن بها فریم خواهد حیات.

چنانچه درحال فراهم از پردازنده ی گرافیکی با چهار گیگابایت حافظه مصرف می کنید، قطعا جایی برای نگرانی ندارید. در آینده ی نزدیک، گیمرها با همین میزان ذهن عملکرد موفقی تجربه می کنند. همچنین، فراموش نکنید در مقایسه ها، جدیدترین ورزش ها با بیشترین جزئیات گرافیکی وارسی می شوند تا بیشترین فشار به VRAM متوجه شود. درنتیجه، بازی های آینده را حزن می توان با اندکی کاهش جزئیات با کیفیت مناسبی داخل پردازنده ی گرافیکی چهارگیگابایتی تجربه کرد.

مقاله های مرتبط:اولین محصول مبتنی بر معماری RDNA 2 کارت گرافیک Big Navi خواهد بودانویدیا دلیل مصرف از پردازنده های AMD تو سیستم DGX A100 را تشریح داد

کارشناسان اعتقاد دارند اظهارنظر اخیر AMD به این دلیل بوده است که آن ها ذهن ی رم بیشتری از رقبا در پردازنده های گرافیکی خویشتن مصرف می کنند. قطعا بخشی از اظهارنظر به همین دلیل بوده است؛ اما AMD از سال ها پیش چنین اعتقاد ای دارد. آن ها از زمان ارائه ی Polaris اعتقاد داشتند بافر VRAM بیشتر در پردازنده های گرافیکی شان، غلبه بیشتری درمقایسه با به محصولات رقیب، انویدیا، بوسیله همراه دارد که از پهنای باند و باس رم کمتری استفاده می درنگ. امروزه وضعیت بازی ها و جزئیات گرافیکی آ ن ها به سمتی رفته است که بوسیله نرم کردن ادعای AMD را تأیید می کنند و فشار کاملی روی چهار گیگابایت حافظه ی رم وارد می شود.

درنهایت، بازهم تأکید می کنیم که تفوق پردازنده های گرافیکی هشت گیگابایتی درمقایسه با مدل های چهارگیگابایتی به صورت میانگین آن چنان محسوس نیست و تفاوت چشمگیر را تنها در ورزش های محدودی مشاهده می کنیم. فروش پردازنده ی گرافیکی هنوزهم بسته به کارایی و نیاز مصرف کننده خریدی عاقلانه خواهد بود؛ اما کاملا مشهود است که پردازنده های هشت گیگابایتی بی آرامی بوسیله نرم کردن به حاجت مرسومی تبدیل خواهند شد.

نکته ی رادیکال و نهایی این است که پردازنده های گرافیکی محصول تولیدکنندگان متنوع وضع استفاده و مدیریت VRAM متفاوتی دارند. درواقع، نمی قابلیت اظهارنظر AMD را برای انویدیا هم تأیید کرد و صحیح دانست و باید هر محصول ودیعه به معماری و کارایی عام خود بررسی شود.بیشتر بخوانید:AMD از ارائه به روزرسانی برای درایور گرافیکی تراشه Kaby Lake-G G اینتل ابا کردپردازنده چهار هسته ای Core-i7 1165G7 اینتل بار دیگر در بنچمارک 3DMark برملا شدشیائومی احتمالا روی موبایلی با ۱۶ گیگابایت رم کار می کنددر سال ۲۰۲۰ عزب یک لپ تاپ با استعداد AMD SmartShift ارائه می شوداولین محصول مبتنی بر معماری RDNA 2 کارت گرافیک Big Navi خواهد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دیده بان ایران، شورای نگهبان داخل پاسخ به نامه تعدادی از نمایندگان مجلس که نسبت به صلاحیت تاجگردون اعتراض کرده بودند تالیف است: مدارکی که امروز تو اصالت نمایندگان فراغت دارد در زمان وارسی صلاحیت بی تا تک نظر در اختیار شورای حافظ نیز فراغت داشته و شورای حافظ  پس از بررسی صلاحیت وی را ثبوت کرده است. 

پس از این حادثه علی خضریان پلیس مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، درباره نامه اخیر شورای حافظ به حلقه در خصوص اعتبارنامه منتخبین گچساران، فریدن و صومعه سرا اعتراف داشت: پاسخ شورای حافظ به تعرض جمعی از منتخبین به اعتبارنامه های سه منتخب سابق الذکر مربوط بوسیله قدری از اسنادی است که نمایندگان بوسیله شورای حافظ داده اند. این تو حالی است که تعرض نمایندگان مجلس داخل ۲ زمان متفاوت به اعتبارنامه های این سه منتخب به شورای نگهبان بوده است و به همین برهان ۲ نامه اعتراضی به اعتبارنامه آقای تاجگردون با ۳ توشیح و ۶ امضا به دست شورای نگهبان رسا است.

پاسبان تهران در مجلس تصریح کرد: ما مطلع هستیم که اندکی از اسناد اعتراض به اعتبارنامه آقای تاجگردون در نامه دوم بوسیله شورای حافظ ارسال شده که این شورا هنوز به این اسناد پاسخ نداده است.

خضریان خاطرنشان کرد: پاسخ شورای نگهبان به اعتراض جمعی از منتخبین مربوط بوسیله روزنامه اول است خیر نامه دوم.

وی تصریح کرد: اگر شورای نگهبان اعلام کند که اسنادی که معترضین به اعتبارنامه این منتخبین به این شورا را تو اختیار داشته و یا درون اختیار نداشته است فقط جنبه استمزاجی دارد. لذا پاسخ کتبی شورای نگهبان درون این باره به معنای رگه اعتبارنامه آن نخبه و خواه تأیید آن زدودن بلکه غرض گیری پایانی درباره تأیید و خواه رد اعتبارنامه منتخبین جماعت شورای اسلامی است.

نماینده تهران داخل مجلس خاطرنشان کرد: بعد از اینکه پاسخ شورای نگهبان درباره اسناد عرضه شده در خصوص اعتبارنامه این منتخبین به شعبه احاله شود مقدور است که شعبه و یا کانون تفحص نظر به تأیید آن منتخب داشته باشد و درون نهایت غصه غرض گیری داخل این باره در صحن علنی مجلس خواهد حیات.

خضریان گفت: نامه ای که شورای نگهبان به هیأت رئیسه محفل درباره اسناد ارائه شده معترضین به اعتبارنامه منتخبین داده است به معنای تأیید اعتبارنامه های آنها نیست و باید شعبه درون این باره تصمیم گیری کند. ضمن اینکه بخشی از اسناد درون جنین دوم بوسیله شورای نگهبان ارسال شده که این شورا هنوز پاسخی نداده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پاسخ شورای حافظ درباره اسناد رگه اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون مربوط به اسناد مکمل نیست و باید در غبطه ارسال پاسخ این نامه حیات. بیشتر بخوانید:

استعاره پاسبان تهران بوسیله قالیباف علیه تاجگردون

شورای نگهبان بوسیله استخبار کمیسیون درباره اعتبارنامه تاجگردون پاسخ داد

آخرین وضعیت اعتبارنامه تاجگردون | اثبات اعتبارنامه دو پلیس دیگر

چرا شورای نگهبان بخاطر بررسی اعتبارنامه تاجگردون مهلت خواست؟

یک نماینده مدعی شد ؛ اسناد تازه درباره تاجگردون

علیرضا سلیمی، کالبد هیات رئیسه مجلس امروز گفته بود که شورای نگهبان در روزنامه ای به مجلس اخبار کرد که در مورد اعتبارنامه ۲ نفر از منتخبین (منتخبین فریدن و مسجد سرا) مدارکی که داخل جوانمردی نمایندگان مجلس راحتی دارد پیش از این و درون زمان بررسی صلاحیت نمایندگان تو اختیار شورای حافظ قرار نداشته است.

وی افزود: شورای نگهبان داخل این نامه تصریح کرده که در مورد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون برگزیده مردم گچساران همچنین مدارکی که امروز درون اختیار نمایندگان استراحت دارد تو زمان مطالعه صلاحیت فرید مورد نظر در اختیار شورای نگهبان نیز صبر داشته است.
مایکروسافت در بازه های زمانی مختلف به روزرسانی های جدیدی را برای جهیز عامل ویندوز ۱۰ دردسترس استراحت می دهند. طی سال های اخیر متصل دیده ایم که شماری از بوسیله روزرسانی های جدید حاوی مشکلاتی خاص بوده اند و باگ هایی را وارد ویندوز ۱۰ کرده اند، بنابراین این موضوع چیز جدیدی نیست و از مدت ها پیش با آن دست و پنجه نرم کرده ایم. آن طور که به رویت می رسد جدیدترین بوسیله روزرسانی ویندوز ۱۰ با اشتهار به روزرسانی مه ۲۰۲۰ که نسخه ی ۲۰۰۴ بوسیله حساب می آید با ذهن ی اپتین اینتل (Intel Optane) سازگاری ندارد، اما در این بین اطلاع دادن احسان غم بوسیله گوش می رسند.

برای به روزرسانی مه ۲۰۲۰ ویندوز ۱۰، مایکروسافت نبوغ جدیدی را به سیستم عامل خویشتن آورده است که به کاربران اطلاع می دهد رایانه شان توانایی گمارش به روزرسانی جدید را ندارد. ویندوز ۱۰ روی میلیاردها رایانه با سخت ابزار متنوع در بکلی دنیا ارائه می شود. آن طور که بوسیله نظر می رسد مایکروسافت هنوز نتوانسته است به روزرسانی مه ۲۰۲۰ را بخاطر یکایک رایانه ها بهینه سازی کند، به همین دلیل هنوز هم افراد زیادی پدیدار می شوند که به روزرسانی متاخر را گرفتن نکرده اند.

براساس گزارش متاخر رسانه ی ویندوز لیتست، رایانه های مجهز به ماژول های ذهن ی اپتین اینتل اقتدار دریافت بوسیله روزرسانی مه ۲۰۲۰ ویندوز ۱۰ را ندارند. ظاهرا دلیل این موضوع به مشکلی خاص برمی گردد که هنوز توسط مایکروسافت رفع نشده است. فدایی از کاربران که نتوانسته اند تا زمان رفع شدن دشوار فراغت کنند، احتمالا به سراغ مصرف از Media Creation Tool برای انتصاب جبری به روزرسانی متاخر روی ویندوز ۱۰ رفته اند.



چنانچه دارنده ی سیستمی هستید که از ذهن ی اپتین کاربرد می کند، پیشنهاد می کنیم تا زمان انتشار رسمی به روزرسانی جدید منتظر بمانید. معاینه ها مدال می دهد انتصاب اجباری به روزرسانی مه ۲۰۲۰ روی این رایانه ها باعث بروز برخی خطاها داخل آن ها می شود. خطاهای موردبحث در قسمت قسمت کردن ی خطاهای معروف Intel Optane Memory Pinning استراحت می گیرند. این خطاها اعلام می کنند که Memory Pinning ذهن های اپتین نتوانسته اند آن حافظه ی به خصوص را بارگذاری کنند. به رویت می رسد به روزرسانی متاخر ویندوز ۱۰ داخل روند گمارش شدن، قابلیت Optane Memory Pinning را به شکلی ناخواسته حذف می بطی ء.  مقاله ی مرتبط: هرآنچه باید درباره حافظه Optane اینتل بدانید

چنانچه به اضطرار بوسیله روزرسانی جدید را انتصاب کرده اید و با مشکلات سابق الذکر مواجه شده اید، بهینه متد حل برای شما این است که بوسیله نسخه ی پیشین ویندوز ۱۰ بازگردید و مشتاق رفع مشکلات ازسوی مایکروسافت بمانید. بااین حال اگر تمایلی به بازگشت به نسخه ی پیشین ندارید، رسانه ی ویندوز لیتست به شما پیشنهاد می بطی ء افزونه های اختصاص ی حافظه ی اپتین را که با شهرت کامل Intel Optane Pinning Explorer Extensions از آن ها یاد می شود حذف کنید. برای انجام این حکم وارد کنترل پنل شوید، روی بخش Uninstall a Program کلیک کنید و به حذف Intel Optane Pinning Explorer Extensions بپردازید. 

نکته ی جالب توجه این است کسانی که ماه ها پیش شانس کار با به روزرسانی مه ۲۰۲۰ را صریح کرده بودند از این موضوع اطلاع داشتند و آن را به مایکروسافت حزن اطلاع دادن کردند. بااین حال بوسیله دید می رسد مایکروسافت بوسیله گزارش های یادشده بی توجه بوده و به همین دلیل نتوانسته است مشکل موردبحث را در نسخه ی نهایی بوسیله روزرسانی جدید رفع بطی ء.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی تو این بن دارید؟  بیشتر بخوانید: مایکروسافت تیمز به زودی از امکان حضرت ۳۰۰ نفر در یک ویدیو چت پشتیبانی خواهد کرد معرفی کلیدهای میانبر ویندوز 10 مایکروسافت به کپی کردن انفراد های AppGet اعتراف کرد اینتل بنچمارک را معیار معتبری برای بررسی پر اب افزارها نمی داند گوگل روی باگ والپیپر اندروید فرمان می کند
به گزارش همشهری آنلاین، از جمله رژیم های لاغری که در سال های اخیر بوسیله اشتهار اضافی رسیده است، «رژیم پالِئو» یا «رژیم غارنشینی» است. این رژیم همان نعوظ که از نامش پیداست، براساس نحوه  تغذیه  انسان های اولیه و غارنشین نقشه کشی شده است. رژیم پالئو یک رژیم زیاد مؤثر بخاطر کاهش وزن است و علاوه بر آن، مزایای متعددی نیز برای سلامتی دارد. درحالی که اکثر رژیم های غذایی «شمارش کالری» را سرلوحه ی کارشان راحتی می دهند، اما در این رژیم به لحاظ کالری نیازی نیست و فقط کافی است که غذای مصرفی تان را از بین دسته های غذایی مُجاز برگزینی کنید. نکته ی جالب درمورد رژیم پالئو آن است که برخلاف رژیم های دیگر در حین لاغر شدن، احساس خستگی یا احساس بی حالی و انقراض نمی کنید، مربوط به منابع غذایی سالم و غریزی موجود درون این رژیم می توانند طولانی ویتامین ها و مواد معدنی موردنیاز بدن شما را تأمین کنند.

رژیم پالئو یکی از محبوب ترین رژیم های غذایی است. این رژیم دربرگیرنده غذاهای تمام و فرآوری نشده است و از نحوه ی خوردنی خوردن آدم های بدوی تقلید می کند. طرفداران رژیم پالئو معتقدند که این رژیم می تواند سربزرگی ابتلا به بیماری های مدرن را کاهش بدهد و یادآوری می کنند که انسان های مقدماتی به هیچ کدام از بیماری هایی که مردم امروزی با آنها مشت بوسیله یخه اند (از جمله چاقی، دیابت و مصیبت های قلبی)، دچار نمی شدند. در واقع مطالعات بسیاری نشان می دهند که پیروی از رژیم غذایی پالئو می تواند به کاهش وزن قابل توجه و پیشرفت های عمده تو سلامت منجر شود. رژیم غذایی پالئو چیست؟

رژیم پالئو برخلاف اکثر رژیم های غذایی شامل محاسبه کالری نیست. این رژیم غذایی به خوردن خوراکی های ارگانیک و کامل گیاهی و جانوری قرین گوشت، ماهی، تخم مرغ، سبزیجات، میوه، بذر ها و آجیل تأکید و از غذاهای فرآوری شده، شکر، لبنیات و غلات اجتناب می کند، البته برخی از نسخه های رژیم پالئو اجازه ی مصرف لبنیات و برنج را نیز می دهند.

تحقیقات مدال می دهند رژیم هایی که کنار مواد غذایی کامل تکیه می کنند، برای کاهش وزن و سلامت طاسی مفیدتر هستند، درک اشباع بیشتری ایجاد می کنند، کالری کمتری دارند و مصرف غذاهای فرآوری شده را که با بسیاری از بلای ناگهانی ها مرتبط هستند، کاهش می دهند.

بدین ترتیب می توان گفت: رژیم پالئو از رژیم غذایی آدم های اولیه تقلید می کند و هدف آن کاهش سربزرگی ابتلا بوسیله بیماری های مُدرن است. این رژیم به خشکی امدن خوردن غذاهای کامل و فرآوری نشده تأکید می درنگ و مصرف موادی مانند غلات، شکر، لبنیات و غذاهای فرآوری شده را محدود می کند. رژیم غذایی پالئو از چه راه هایی به کاهش وزن کمک می کند؟

۱. حاوی پروتئین بالایی است
پروتئین، عمده ترین ماده ی غذایی بخاطر کاهش وزن است، در افزایش بنزین و ساز بدن و کاهش اشتها مؤثر است و هورمون هایی را که مسئول تنظیم وزن هستند، کنترل می درنگ. رژیم های غذایی پالئو کنار اشامیدن غذاهای غنی از پروتئین قرین گوشت های بدون چربی، ماهی و تخم مرغ تأکید می کنند. در واقع یک رژیم پالئوی معمولی بین ۲۵ تا ۳۵ درصدِ کالری هایش را از پروتئین تأمین می نرم.

۲. کربوهیدرات بخشی دارد
یکی از بهینه اسلوب های کاهش وزن، کاهش استفاده کربوهیدرات است. بیش از ۲۳ مطالعه نشان می دهند که یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات در کاهش اندازه مؤثرتر از رژیم های اندک چرب معمولی است. رژیم غذایی پالئو به وسیله ی حذف منابع رایج کربوهیدرات مانند برنج، نان و سیب زمینی، کاربرد کربوهیدرات را به معیار زیادی کاهش می دهد.

باید توجه داشته باشید که کربوهیدرات ها لزوما برای شما مضر نیستند اما محدود کردن مصرف کربوهیدرات می تواند کالری مصرفی یومیه تان را کاهش بدهد و به کاهش اندازه تان کمک درنگ.

۳. مصرف کالری را کاهش می دهد
شما برای کاهش پیمانه معمولا باید کاربرد کالری تان را کاهش بدهید. به همین دلیل مهم است از خوراکی هایی که جلوی گرسنگی را می گیرند کاربرد کنید و غذاهایی را انتخاب کنید که شما را سفر نگه می دارند، چون آنها می توانند گرسنگی را رفع کنند و باعث شوند کم غذا بخورید.

اگر دائما احساس گرسنگی می کنید، ممکن است یک رژیم غذایی پالئو برای شما کاملا کم قیمت باشد، از طرف زیاد سیرکننده است. داخل گوهر مطالعات نشان داده اند که رژیم پالئو، سیرکننده تر از سایر رژیم های محبوب مانند رژیم مدیترانه ای و رژیم خصوصی افراد دیابتی است. بوسیله علاوه مطالعات کشف کرده اند که رژیم پالئو می تواند بوسیله شما دستیار درنگ در مقایسه با رژیم های معمولی، هورمون های GLP-1, PYY و GIP بیشتری تولید کنید. این هورمون ها پس از هضم غذا ترشح می شوند و شما را بعد از یک مرحله ی غذایی عروج نگه می دارند.

۴. غذاهای به شدت فرآوری شده را حذف می نرم
دلیل حقیقی افزودن روند چاقی، رژیم غذایی مدرن است. این رژیم شامل غذاهای به شدت فرآوری شده است. این غذاها سرشار از کالری هستند، مواد مغذی قدری دارند و ممکن است ریسک ابتلا به بسیاری از مصیبت ها را اضافه بدهند.

درون واقع مطالعات بسیاری نشان داده اند که اضافه مصرف غذاهای به شدت فرآوری شده، مهم ترین عامل افزودن میزان چاقی است. رژیم پالئو، غذاهای به شدت فرآوری شده را محدود می کند، از طرف آنها در دوره ی زمانی پارینه سنگی (عصر غارنشینی) بود نداشتند. داخل معاوضه رژیم پالئو کنار خوردن منابع پروتئین بدون چربی، میوه ها و سبزیجات تازه و روغن های سالم که کالری کمتری دارند و غنی از مواد مقوی هستند تأکید می کند (اگر مصرف علیه و سبزیجات بخاطر تان مشکل است، می توانید از آبمیوه های طبیعی کاربرد کنید که با کاربرد از آبمیوه گیری پرس سرد گرفته شده اند و بوسیله همین خاطر مواد مغذی و آنزیم های آنها تا معادل زیادی حفظ شده است).

۵. شکر (قند) افزوده را حذف می یواش
قرین غذاهای به شدت فرآوری شده، خوردن بسیار ازحد تشکر افزوده نیز می تواند تلاش های شما را برای کاهش اندازه هدر بدهد و برای سلامت کلی شما مضر باشد. قند یا سپاس افزوده باعث افزایش کالری غذاها می شود و مواد مغذی آن بی قراری بسیار کم است. بوسیله علاوه مصرف مقادیر بالای شکر افزوده ممکن است خطر ابتلای شما به بیماری قلبی و دیابت را افزایش بدهد. رژیم پالئو، شکر افزوده را به نعوظ کامل حذف می کند و در مبادله پیاده شدن مصرف منابع غریزی قند (شکر) موجود در میوه ها و سبزیجات تأکید می کند. میوه ها و سبزیجات علاوه بر آنکه قندهای طبیعی دارند، مواد مغذی بسیاری مانند ویتامین ها، فیبر و آب نیز بخاطر بدن حاضر می کنند که همه ی آنها برای سلامتی مفیدند.

بدین ترتیب می توان گفت،  رژیم غذایی پالئو می تواند به کاهش وزن شما کمک کند، چون پروتئین بلندی و کربوهیدرات پایینی دارد و زبر العاده سیرکننده است. همچنین غذاهای بوسیله شدت فرآوری شده و سپاسگزاری افزوده را همچنین حذف می کند. نقش رژیم پالئو به کاهش معادل کمک می کند

شواهد بسیاری نشان می دهند که رژیم غذایی پالئو برای کاهش معادل کاری است.

داخل یک تجسس به ۱۴ دانشجوی تندرست پزشکی گفته شد که به مدت سه هفته از یک رژیم غذایی پالئو پیروی کنند. آنها در طول این مطالعه به نعوظ متوسط ۲٫۳ کیلوگرم وزن کم کردند و سایز دور کمرشان حدود ۱٫۵ سانتی متر کاهش یافت.

برخی از مطالعاتی که رژیم پالئو و رژیم های اندک چرب مرسوم را با بی قراری مقایسه کردند، دریافتند که حتی با مصرف کالری یکسان، رژیم پالئو در کاهش وزن مؤثرتر است.

در پژوهشی ۷۰ زوجه چاق ۶۰ ساله و بالاتر بوسیله مدت ۲۴ ماه در دو گروه مورد بررسی قرار گرفتند. گروهی از آنان رژیم پالئو و گروه دیگر رژیم کم چرب و پرفیبر را قفا کردند. زنانی که از رژیم پالئو پیروی کرده بودند، پس از شش ماه، ۲٫۵ برابر و پس از دوازده ماه، ۲ طبق دسته دیگر وزن کم کردند. پس از دو سال هردو قسمت قسمت کردن مقداری معادل اضافه کردند ولی گروه پالئو همچنان ۱٫۶ برابر گروه دیگر وزن کمینه کرده حیات.

مطالعه ی دیگری، ۱۳ بی مانند مشغول بوسیله دیابت نوع ۲ را مورد وارسی صبر داد. این افراد هنگام دو اطراف ی متوالی سه ماهه، از یک رژیم پالئو و سپس یک رژیم خصوصی افراد دیابتی (اندک چرب با کربوهیدرات متوسط به پشته) متابعت کرده بودند. به طور متوسط افرادی که رژیم پالئو را دنبال می کردند، نسبت به افراد مجهز در رژیم دیابتی، ۳ کیلوگرم بیشتر وزن اندک کردند و کاهش سایز دور کمر آنها ۴ سانتی متر بیشتر وجود.

متأسفانه اکثر تحقیقاتی که درباره ی رژیم پالئو انجام شده اند، نسبتا جدید هستند به همین دلیل مطالعات بیش معدودی درباره ی اثرات این رژیم در درازمدت به چاپ روان است. بوسیله علاوه، مطالعات بسیار قدری به مقایسه ی اثرات رژیم غذایی پالئو و سایر رژیم های غذایی پهلو روی کاهش اندازه پرداخته اند. مطالعات نشان می دهند که رژیم پالئو از هر نظر مقدم است و مقایسه ی آن با سایر رژیم ها، این استدلال را بیشتر تقویت می یواش.

بدین ترتیب می نبوغ گفت، بسیاری از مطالعات نشان می دهند که رژیم پالئو می تواند به کاهش کمیت دستیار کند و نسبت به رژیم های کم چرب مرسوم در کاهش وزن مؤثرتر است. مزایای رژیم پالئو برای صلح و صفا

۱. می تواند چربی بطن را کاهش بدهد
روغن شکم - رژیم پالئو

چربی ناف بیش مضر است و خطر ابتلا به دیابت، بیماری های قلبی و بسیاری از بلای ناگهانی های دیگر را تکثیر می دهد. مطالعات علامت داده اند که رژیم پالئو داخل کاهش چربی بطن مؤثر است.

داخل یک مطالعه، ۱۰ زن سالم به مدت ۵ هفته از رژیم غذایی پالئو پیروی کردند. به طور متوسط، دور کمر آنها که شاخصی از روغن ناف است، ۸ سانتی متر کاهش یافت و به طورکلی حدود ۴ تا ۶ کیلوگرم وزن کم کردند.

۲. می تواند حساسیت بوسیله انسولین را افزایش بدهد و باعث کاهش قند خون شود
حساسیت بوسیله انسولین یعنی اینکه سلول های بدن شما چقدر راحت به انسولین واکنش مدال می دهند. افزایش حس به انسولین، بسیار خوب است چون باعث می شود بدن تان در حذف قند از خون، کارامدتر عمل کند.

مطالعات نشان داده اند که رژیم پالئو، حساسیت به انسولین را افزایش می دهد و در کاهش قند خون مؤثر است. درون یک مطالعه ی دو هفته ای، ۲۴ فرد مسطح مبتلا به دیابت سنخ ۲، به دو دسته شاخه شدند. گروهی از یک رژیم پالئو و گروه دیگر از رژیمی با نمک متوسط، لبنیات کم چرب، غلات کامل و حبوبات تابعیت کردند. در پایان این مطالعه، مقیاس حساسیت به انسولین درون هردو گروه افزایش یافت ولی این اثرات داخل گروه پالئو قوی برنده بودند. بوسیله خاص در گروه پالئو افرادی که بیشترین مقاومت به انسولین را داشتند، بیشتر از دیگران اضافه حساسیت بوسیله انسولین را تجربه کردند.

۳. می تواند عوامل کار بزرگ بیماری های قلبی را کاهش بدهد
رژیم غذایی پالئو کاملا متشابه رژیم های توصیه شده برای اضافه مصونیت قلب است. میزان نمک این رژیم پایین است و بر کاربرد منابع پروتئین بدون چربی، روغن های سالم، میوه ها و سبزیجات تازه تأکید می بطی ء. به همین دلیل تصادفی محو که مطالعات مدال داده اند رژیم پالئو می تواند عوامل خطر مربوط به بلای ناگهانی قلبی را کاهش بدهد. عواملی که در ابتلا به بیماری های قلبی تأثیر دارند عبارت اند از: فشار خون: تجزیه وتحلیل عمل شده روی ۴ مطالعه با ۱۵۹ باهم اتحاد کردن کننده نشان داد که رژیم پالئو، فشار خون سیستولیک را به مدل ۳٫۴۶ میلی متر جیوه و فشار خون دیاستولیک را نزدیک به ۲٫۴۸ میلی متر جیوه کاهش می دهد. (فشار خون سیستولیک و دیاستولیک به وزن بالا و پایین فشار خون اشاره دارند.) تازگی گلیسیرید: مطالعات متعدد مدال داده اند که پیروی از یک رژیم پالئو می تواند تازگی گلیسیرید کل را تا ۴۴ درصد کاهش بدهد. کلسترول LDL: چندین تجسس مدال داده اند که انقیاد از رژیم پالئو می تواند کلسترول ناپسند خون (LDL) را تا ۳۶ درصد کاهش بدهد.

۴. می تواند تپش را کاهش بدهد
ترس یک فرایند طبیعی است که به بدن کمک می یواش با عفونت ها مبارزه نرم و آنها را از بین ببرد. بااین حال التهاب مزمن، مضر است و می تواند خطر ابتلا بوسیله بیماری هایی متشابه دیابت و بیماری های قلبی را تکثیر بدهد.

رژیم غذایی پالئو بر اشامیدن مواد غذایی خاصی تأکید می کند که می توانند به کاهش ترس مزمن معاون کنند. یکی از این مواد غذایی، سبزیجات و علیه های تازه هستند که جزو منابع خوب آنتی اکسیدان ها به حساب می آیند. آنتی اکسیدان ها به خنثی کردن بنیانی های آزاد تو بدن دستیار می کنند. بنیادی های آزاد در خلال التهاب مزمن بوسیله سلول های بدن آسیب می رسانند.

همچنین رژیم پالئو، ماهی را به عنوان یک ریشه پروتئین توصیه می کند. ماهی غنی از اسیدهای چرب امگا ۳ است. این اسیدها می توانند با سرکوب هورمون هایی که باعث اضطراب مزمن می شوند (از جمله TNF-α, IL-1 و IL-6) هیجان را کاهش بدهند.

بدین ترتیب می نبوغ گفت، رژیم پالئو، مزایای بسیاری بخاطر سلامتی دارد از عموم آب کردن روغن شکم، گشایش حساسیت به انسولین، عوامل مخاطره بلای ناگهانی قلبی و التهاب. نکاتی بخاطر به حداکثر رساندن کاهش قطع با رژیم پالئو

نکات زیر به شما معاون می کنند که با کاربرد از رژیم پالئو، حداکثر کاهش وزن را داشته باشید: سبزیجات بیشتری مصرف کنید: سبزیجات کالری کم و فیبر فوقانی دارند و به شما دستیار می کنند به مدت کامل رطوبت احساس سیری کنید. از ثمر های مختلف مصرف کنید: ثمر ها مغذی و فوق العاده سیرکننده هستند. تقلا کنید هر روز ۲ تا ۵ واحد دشت استعمال کنید. کود های غذایی را از قبل آماده کنید: برای روزهایی که سرتان شلوغ است، از قبل چند وعده ی غذایی آماده کنید. بوسیله این روال می توانید جلوی وسوسه ی خوردن غذاهای ناسالم را بگیرید. خواب کافی داشته باشید: یک رویا شبانه ی خوب با متعادل نگه داشتن هورمون های چربی سوزی به شما کمک می کند چربی بیشتری بسوزانید. فعالیت بدنی داشته باشید: بازی منظم بوسیله سوزاندن کالری بیشتر معاون می یواش و درنتیجه میزان کاهش اندازه شما را اضافه می دهد.

سخن پایانی
بدیهی است که پیروی از رژیم پالئو می تواند بوسیله کاهش وزن کمک کند. این رژیم سرشار از پروتئین است، کربوهیدرات بخشی دارد، اشتها را کاهش می دهد و غذاهای بوسیله شدت فرآوری شده و قند افزوده را حذف می کند.

اگر شناخت ندارید کالری های مصرفی تان را بشمارید، شواهد علامت می دهد که رژیم پالئو می تواند گزینه ی ایدئالی بخاطر شما باشد. بااین حال باید توجه داشته باشید که این رژیم بخاطر همگی ی افراد کم قیمت نیست. به عنوان شهید برای افرادی که به محنت می توانند محدودیت های غذایی را تحمل کنند، سازگار شدن با گزینه های غذایی موجود داخل رژیم پالئو امر آسانی ازاله.

گزارش دوم درباره رژیم غذایی غارنشینی

حتما شما نیز موارد زیادی درباره رژیم غذایی غارنشینی (پالئو) شنیده اید. زمان حال سوال اینجاست که رژیم غذایی غارنشینی چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد. در این مقاله عزیمت داریم بوسیله همین موضوع بپردازیم.

بوسیله گزارش ایلنا، رژیم غذایی پالئو که آن را با نام های رژیم سرخپوستان یا رژیم غارنشینی همچنین می شناسند بر روی استعمال مواد غذایی طبیعی، واقعی و غذاهای طولانی تمرکز دارد و تلاش می کند افراد را از استعمال غذاهای فرآوری شده و غیر غریزی باز دارد.

این رژیم بیش ساده است. شما می توانید از مواد غذایی گیاهی و حیوانی استفاده کنید. بله ما تو مورد گوشت گاو، ماهی، تخم مرغ، سبزیجات، میوه ها و آجیل ها گپ می کنیم.

بوسیله دید می رسد این رژیم غذایی متجاوز ساده و آسان باشد. بله این نوع رژیم غذایی امکان پذیر است برای غارنشین ها ساده و آسان باشد، زیرا آن ها تو معرض هزاران غذای بسته بندی شده و مملو زرق و برق صبر نداشتند. اما بخاطر انسان های امروزی که در معرض غذاهای فرآوری شده وافر هستند قفا کردن چنین رژیم غذایی می تواند بخشی دشوار باشد.

متخصصان رژیم غذایی غارنشینی نیز رفتار مدرن افراد را مدنظر داشته اند و تلاش کرده اند آن را بررسی کنند. اگر چاقی و دیابت با همان سرعتی که غذاهای فرآوری شده درون حال رشد است افزایش یابد آیا بهتر است بسان اجداد خود رفتار کنیم و به رژیم غذایی آن ها روی بیاوریم؟ غارنشینان مدرن:

قبل از اینکه بخواهید شام امشب را آماده کنید اندکی بوسیله این موضوع بیندیشید. ما در سال ۲۰۲۰ عمر می کنیم و فروشگاه های متعددی در سطح خانه دادن بود دارد که مواد غذایی متعددی درون اختیارمان صبر می دهد؛ بنابراین عمر سرخپوستی شما داخل دنیای مدرن امروزی نظیر این موضوع است: صبح از خواب بااطلاع می شوید یک عدد تخم مرغ را با اسفناج، سس و آووکادو و یک فنجان قهوه امید می کنید. سپس کمی شیر بادام می خورید. برای نهار همچنین از اسپاگتی های خوشمزه استفاده می کنید. خوب حتما می گویید این رژیم غذایی غارنشینی است که ظهر کرده اید. اما داخل امتداد با مواردی آشنا می شوید که به شما دستیار می کند به سر درست و بی عیب از این رژیم غذایی استعمال کنید. چه غذاهایی را تو رژیم پالئو می توانید بخورید؟

مرغ: ممکن است داخل حال حاضر در رژیم غذایی شما بود داشته باشد.

ماهی

گوشت قزل

برز مرغ: برای صبحانه، نهار و شام

سبزیجات

ثمر ها: دشت هایی که قند کمتری دارند بهتر از سایر محصول ها خواهند بود.

آجیل ها: بادام زمینی مشروع نیست، ولی می توانید از مواردی همچون بادام مصرف کنید.

چربی های غریزی

چربی های تندرست

شیرین کننده های طبیعی: به عنوان مثال می توانید از عسل استعمال کنید.

نکته: به تعاقب گوشت ارگانیک و طبیعی باشید. بهتر است از موادی استعمال کنید که طبیعی هستند. کدام مواد غذایی بخاطر رژیم پالئو مشروع نیست؟

مواد غذایی فراوری شده

تشکر تصفیه شده

کربوهیدرات های تصفیه شده

بقولات

لبنیات

غلات

چربی های گیاهی چه بحث هایی در مورد رژیم غذایی پالئو بود دارد؟

وبلاگ نویسان و متخصصان زیادی تو این مرزوبوم فعالیت می کنند. هر کدام از این افراد نیز عقاید و نظرات اختصاص خود را دارند. برخی از افرادی که از این رژیم تبعیت می کنند به عقب موادی با کربوهیدرات پایین می گردند.

فدایی از افراد نیز خودی دارند از سیب سماوی ورزیده شده خواه یک کاسه کوچک برنج سفید کاردان شده استفاده کنند. افرادی هستند که نمی توانند زندگی را بدون لبنیات تجسم کنند.

درون واقع هیچگاه بحث و مباحثه ای درون این مورد وجود ندارد. کافیست پروگرام ای را پیدا کنید که برای شما کارساز و موثر است. بوسیله عنوان شهید اگر اندیشه می کنید نوشانیدن پنیر برای شما مشکلی ایجاد نمی بطی ء خواه می توانید از بستنی استعمال کنید هیچگاه مشکلی وجود ندارد. ۹ دستور غیر رسمی درون تک رژیم غذایی پالئو:

از آنجایی که هیچگاه طریق رسمی در مورد رژیم غذایی پالئو وجود ندارد سعی کردیم در این مقاله راهنمایی ها و دستورالعمل های متخصصین و وبلاگ نویسان این حوزه را جمع آوری کنیم. این نکات به افرادی که در ابتدای گونه استراحت دارند کمک می یواش دریافتن بهتری از رژیم غذایی سرخپوستان داشته باشند.

غذاهای کامل یدکی مصرف کنید: ما نمی توانیم بدون سیب زمینی شیرین، آووکادو و بذر مرغ عمر کنیم.

غذاهای فرآوری شده کمتری مصرف نمایید: چیپس ها، کوکی هاو نان های بسته بندی شده را پهلو بگذارید. اگرچه این موضوع داخل نگاه ابتدا دشوار به نظر می رسد، اما بعد از چند ماه به آن طریق خواهید کرد.

تنها به اندیشه اینکه مواد غذایی موردنظر شما بسته بندی شده است نمی توانید آن را کنار بگذارید: شما می توانید از میان وعده های سالم بسته بندی شده همچنین مصرف کنید.

از مصرف غذاهایی که درک عطا تو شما ساختن نمی یواش پرهیز کنید: حتی اگر ماده غذایی مورد دید شما توسط این رژیم اثبات شده باشد همچنین باید بوسیله ندای درونتان گوش کنید. از مصرف غذاهایی که باعث بدتر شدن حال شما می شود اجتناب نمایید.

باید ببینید چه چیزی بخاطر شما کارساز و مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش است: فدایی از افرادی که از رژیم غذایی سرخپوشان استعمال می کنند گاه به گاه از برنج همچنین مصرف می کنند. در این میان افرادی هستند که از خوردن برنج اجتناب می کنند. خودتان باشید و پروگرام غذایی را ابداع کنید که باعث بهتر شدن حال شما می شود.

زیاد سخت نگیرید: ما دوست داریم طریق ۲۰/۸۰ را پشت نماییم. ۸۰ درصد از زمان خود را به خوردن مواد غذایی اندرز شده تو این رژیم خاص دهید و ۲۰ درصد را به مواردی که وعظ نشده است بگذارنید. مطمئن باشید هیچ اتفاق ناگواری عارض نمی دهد.

یاد بگیرید آشپزی کردن را مانوس داشته باشید: از آنجایی که خوردن مواد غذایی فراوری شده درون این رژیم منع می شود باید بتوانید وعده های غذایی خود را در منزل تهیه کنید. اجازه ندهید این موضوع شما را دچار استرس و پراکندگی کند. از دستورهای غذایی میسر کار خویشتن را آغاز کنید و از پخت غذاها درون منزل کیف ببرید.

با مواد غذایی که دوست دارید کلا خداحافطی نکنید: رژیم غذایی سرخپوشان به شما اجازه می دهد از مواد غذایی دلخواهتان استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید از پن کیک، شکلات و بستنی مصرف کنید. فقط زیاده روی نکنید. باید معادل اعتدال را نگه دارید. چرا باید از رژیم غذایی پالئو استفاده کنیم؟

برای اینکه شکم شش تکه داشته باشیم؟ نه شوخی می کنید! با اینکه این برنامه غذایی برای دستیار بوسیله کاهش وزن تو میان افراد محبوب شده است، ولی نمی تواند چنین مزیتی داشته باشد.

هر ویژگی که به دنبال بهبود سبک زندگی و نحوه غذا خوردن است می تواند به دنبال این رژیم باشد.

اگرچه تحقیقات اضافی بخاطر ثبوت این موضوع نیاز است، اما وارسی های متنوع نشان می دهد که این رژیم غذایی در کاهش وزن و بهبود متابولیسم طرز کار خواهد بود. متخصصان رژیم غذایی پالئو بر این باورند که افراد پایبند بوسیله این رژیم نتایج دون را امتحان خواهند کرد:

کاهش وزن

عاطفه اشباع بیشتر

هوس کمتر بوسیله مواد شیرین

غشا مشعشع زیرفون و محسوس تیز

افزایش کارمایه

عضلانی برنده وجود داشتن

کاهش ترس

گشایش هضم و گوارش

ربط سالم تر با مواد غذایی آیا رژیم غذایی پالئو برای همه افراد کم ارزش است؟

اگر بتوانید روشی را بخاطر خوردن معین کنید که حس شما را بهتر می بطی ء باید به آن پایبند باشید.

اگر خوردن پروتئین های جانوری بیشتر و کاهش کاربرد غذاهای فرآوری شده چیزی است که بدن شما به آن نیاز دارد می توانید از رژیم غذایی پالئو استفاده کنید. اگر از این رژیم استعمال می کنید باید خود را برای پرهیز از غلات، لبنیات و سویا آماده سازید. منابع:

پایگاه خبر رسانی " چطور"؛ طیبه جلایر

کمیسیون خبرنگاران
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از برنا، «سیدحسن نقوی حسینی» نماینده مردم ورامین و تن حلقه حمایت ملی و محاکمه خارجی مجلس در خصوص «پیش بینی خویشتن از باشگاه یازدهم» گفت: در دورنمای آنچه از مجلس یازدهم و منتخبین شاهد هستیم کثرت پیاده شدن شیوه رله های مجلس ضدیت و تنش صورت محزون است، نشست ها، جلسات و ضیافت های ثقل بخاطر ریاست ها برگزار می کنند و مناقشه ها داغ است. در مجلس دهم این طور نبود، نمایندگان بوسیله مجلس می آمدند و با توجه به توانمندی نمایندگان، روسای کمیسیون ها داخل یک تعامل درون تشکیلاتی انتخاب می شدند و معمولا بی آرامی اجماع حیات داشت.

او امتداد داد: در مجلس یازدهم برخی از نمایندگان تهدید کردند چنانچه رئیس فلان جا نباشند، استعفا می دهند و پلیس نمی مانند، رسیده برای ریاست پاسبان شده اند. اینها مذاکره های خوبی نیست و راندمان مجلس را تحت تأثیر قرار می دهد. امیدوارم از این مسائل عبور کنند همه نماینده هستند و پاسبان تر نداریم. اگر کسی بخواهد فعال تیز باشد با وظایف و اختیاراتی که دارد می تواند درون ایستگاه خود ایفای نقش کند.

پاسبان مردم ورامین گفت: منتخبین حلقه یازدهم تنش های اضافی دارند. کانون دهم اولین مجلسِ سه فراکسیونی بود، اداره کردن این نوع باشگاه بی نهایت سخت است چون اکثریت نیستند و اجماعی بود ندارد. دو طیف متقابل هم یعنی اصلاحات با فراکسیون امید و اصولگرایان با دو فراکسیون طبق هم بودند اما اصلا این تنش ها وجود نداشت انتخابات حلقه ها فراوان با آرامش برگزار شد و انتخابات هیئت رئیسه نیز همینطور، بقیه از کسی که رأی می آورد تبعیت می کردند این تنش ها نبود. عارف رئیس فراکسیون گرایش که شخصیتی برای خود است وقتی کاندیدا شد و رأی نیاورد، مانند بقیه نمایندگان روی صندلی کانون می نشست و کارهای نمایندگی خود را عمل می قسط و هیچگاه موقع نمی گفت استعفا می دهم و یا تعهدنامه بدهد. این مسائل را در مجلس هشتم و نهم هم نداشتیم.

نقوی حسینی گفت: مجلس یازدهم به رغم اینکه تقریبا در یک طیف فکری هستند اما انقلاب هایشان برای عناوین خیلی شدید است. خانه دادن ها نفر از منتخبین مجلس یازدهم با من ارتباط گرفتند که می خواهم رئیس فلان فراکسیون شوم، به من کمک کنید. من هم داخل پاسخ مطرح می کردم که من پلیس نیستم ولی دوستانی دارم که کمک کنند.

سخنگوی کمیسیون کنف تو جماعت دهم درخصوص عملکرد حلقه دهم گفت: با توجه به اینکه تو سه دوروبر هشتم، نهم و دهم محضر داشتم می توانم سه دوره مجلس را با هم مقایسه کنم و مجلس دهم تو این قیاس، کمیسیون مهمی بود. از نمایندگان بدون پنهانی و تأخیر هستم، در جلسات علنی و مجلس تکاپو کردم غیبت و تاخیر نداشته باشم. در طرح ها و لوایح معمولا فعال بودم و اظهارنظر می کردم. نطق های بنیانی داشتم و داخل استیضاح ها نقش داشتم. همه توانم را بوسیله امر گرفتم تا تو عمل وکالت ملت کوتاهی نکنم. اندیشه می کنم انسان بی قراری همین استادی را داشته باشند. من توفیق جناب داخل انتخابات یازدهم را اصلا نداشتم وگرنه مردم همچنان پای حکم بودند. من دوره اول ۷۹ هزار تا رأی اوردم، دوروبر دوم ۸۶ هزارتا و دوره سوم ۹۶ هزارتا یعنی هر دوره رأیم بیشتر از دوره قبل حیات که این علامت دهنده، رضایت مردم است و این دوره هم اگر توفیق معلوم می کردم حتما ۱۰۰ هزار رأی می آوردم اما مشکلاتی پیش آمد و نشد.

نقوی حسینی در پایان گفت: آرزوی توفیق برای همه نمایندگان منتخب ملت درون باشگاه یازدهم دارم و همان نعوظ که اشاره کردم، وکالت مردم مسئولیت خطیر و سنگین ولی شیرین و تأثیرگذار است و بخاطر تک مورد آنها آرزوی توفیق دارم. امیدوارم اعاشه مردم و مسائل اقتصادی را رجحان فرمان قرار دهند و اگر کمیسیون یازدهم، فقط بتواند درون حوزه اقتصادی و معیشت آدم یک گام ارزشمند بردارد تفکر کنم رسالت خود را اجرا کرده است. سپس از اتمام دوروبر شعبه خویشتن به دانشگاه می روم و بوسیله تدریس دنباله می دهم.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، هواشناسی مازندرانبرای تبعات این تغییرات جوی سطح هشدار " نارنجی " اعلام کرد که بوسیله معنای خسارتبار بودن در رخ بی توجهی است. در این اطلاعیه هشدار آمیز اصرار شده است که حدس زیان به سازه های فوری و نااستوار بنیان ، تاسیسات و داربست ها ، شکستن شاخه درختان وجود دارد.

هواشناسی مازندران از شهروندان استان خواسته است تا نسبت به محکمی سازه های موقت و دابست های و در نظر دریافت سایر پروا های پیشگیرانه از جمله لیس صعود به ارتفاعات اقدام کنند.

استان مازندران دیروز جمعه گرم ترین روز سال ۹۹ را امتحان کرد که دمای هوا در فداکار مناطق به خصوص مناطق خاوری و مرکزی استان تا حدود ۴۰ درجه سانتیگراد رسید. 

البته طبق معیارها و استاندارهای جهانی هواشناسی این دمای در زیر سایه معادل گیری می شود و دمای واقعی یا به عبارتی دما عاطفه شده زیر آفتاب حدود ۶ درجه گرم خیس است. 

با این حال گرمای شوکه کننده دیروز افزودن ۳۰ درصدی استعمال انرژی برق را تو مازندران رقم زد که شرکت توزیع برق این معیار اضافه را مربوط به استفاده انسان از سامانه های سرمایشی و کولرها عنوان کرد. 

کاهش ۱۰ تا ۱۵ درجه ای دمای هوا

کمک توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران روز شنبه داخل گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: سامانه گرمی که روز گذشته مازندران را در برگرفت برای امروز نیز در سراسر استان تداوم خواهد داشت. 

احمد اسدی با بیان اینکه مردم مازندران امروز نیز دمای حدود ۳۹ منصب سانتیگرادی را تجربه می کنند ، افزود : گرما درون مناطق کوهستانی بوسیله عنوان قلمرو های یخ استان نیز احساس خواهد شد.

وی گفت : از پس ازآن از پشت امروز مازندران میزبان تندباد اکید خواهد بود که مقدور است در برخی ساعات از مرز سرعت ۴۰ کیلومتر کنار ساعت نیز گذر نرم و همراه با بلند شدن نستا شدید گرد و قبر باشد. 

دستیار توسعه و پیش بینی اداره طاس هواشناسی مازندران ادامه داد: از روز یکشنبه با ورود سامانه کمتر ضیق از سمت مغرب به استان ابرناکی عرش و بارش های رگباری و همچنین کاهش روبرو دما پیش بینی می شود. 

اسدی با تقریر اینکه کاهش دما به طور معمول بین حدود ۱۲درجه پیش دماغ می شود، افزود: در برخی مناطق استان ممکن است دمای فضا تا ۱۵ درجه کاهش یابد. 

به گفته او این سامانه بارشی تا اواخر روز دوشنبه مهمان انسان مازندران است و شرایط جوی برای روز دوشنبه نیز ثابت و همراه با شرایط سردی و باران است. 

امواج چهار متری مهمان سواحل مازندران

معاون توسعه و پیش بینی موسسه طاس هواشناسی مازندران همچنین به شرایط رود دریای خزر بخاطر روزهای آینده اشاره کرد و گفت: از روز یکشنبه دریای خزر مواج و توفانی پیش دماغ می شود. 

اسدی با بیان اینکه خزر تو روزهای آینده برای تمامی فعالیت های دریایی نامساعد است ، افزود: پشته امواج دریای خزر درون روزهای آینده به حدود چهار متر خواهد رسید و وضعیت توفانی را رقم می زند. 

وی با اشاره به جناب گسترده مسافران تو سواحل دریای مازندران از انسان شوق با توجه بوسیله وضعیت توفانی یبوست بوسیله هیچ وجه هوشیار آب نشوند. 

معاون هواشناسی مازندران وضعیت دریای خزر برای روزهای آینده را متجاوز خطرناک توصیف کرد و گفت: با توجه به جریانات زیرآبی خزر اصلا نباید وارد آب شد. 

شرایط جوی حال مجهز مازندران صاف و آفتابی است ایستگاه های هواشناسی قراخیل با ۳۶ درجه و محصول ناز سیال با ۳۵ درجه سانتیگرد گرم ترین مناطق استان هستند. 

همچنین دمای هوا داخل مناطق کوهستانی استان همچنین گرم احساس می شود و پل سفید با ۳۲ منصب و کیاسر با ۳۰ منصب گرم ترین های ییلاقات مازندران هستند.