تشریفات کسرا

۱۱ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین،  فاتح حناچی در حاشیه نویسی جلسه کمیسیون عمران مجتمع شورای اسلامی، درون خصوص لایحه درآمد قائم شهرداری ها که روز گذشته مواد یک تا چهار آن درون حیاط کمیسیون شورای اسلامی پسند شد، گفت: تصویب این لایحه یکی از زیربنایی ترین کارهایی است که می قابلیت برای شهرداری های کشور عمل داد و بدوی گامی است که شهرداری ها املاک خود را نفروشند و در شهرها بوسیله کیفیت فکر کنند.  

وی با اشاره به اینکه اگر این لایحه پسند شود خال عطفی برای دولت و باشگاه است، افزود: داخل تمام گیتی فداکار از قدرت های متمرکز از دولت ها به شوراها و شهردارها واگذار می شود.  

شهردار تهران با اشعار اینکه لایحه درآمد پایدار شهرداری ها از دوره اصلاحات در حال معاینه است، یادآوری کرد: در طول سال های گذشته این لایحه بارها تا بار تصویب پیش رفته ولی به تصویب نرسیده است.  

حناچی با اشاره به تاثیرهای این لایحه پیاده شدن شهرداری های کشور گفت: بررسی دوباره این لایحه درون مجلس شورای اسلامی تصمیم جسورانه ای است که خراج آن اختصاص بخشی از مالیات به شوراها و شهرداری های کشور است.  

وی ادامه داد: نیز بوسیله شوراها و شهرداری ها دستور داده می شود، درون چارچوب هایی که حاکمیت تعیین می نرم خدماتی ارایه و بخاطر آنها عوارض شهود کنند. این اختیار انگیزه می شود شهرداری ها بتوانند شهرها را سالم دایره کنند و ارزش ها، املاک و اموال شهرها را نفروشند.  

شهردار تهران با اشاره به دو لایحه «عوارض کنار نرخ افزوده» و درآمد مستحکم شهرداری ها گفت: این دو لایحه مکمل یکدیگر هستند. بندهایی که در این لایحه پذیرش می شود، باید در آن لایحه هم توافق و هر دو یکسان شوند.  

 لایحه درآمدهای محکم شهرداری های ناحیه تو تبصره ۵۲ قانون بودجه سال ۱۳۶۲ مطرح شد.

این لایحه باید داخل جگر ماه برای ارسال به جماعت آماده می شد، اما پس از ۳۶ سال با ۲۳ ماده، حالا در صحن باشگاه شورای اسلامی در حال بررسی است.   

از مهمترین نکات این لایحه می قابلیت به افزیش یک درصدی سهم شهرداری ها از عوارض مالیات بر خدمات، ایجاد پایه عوارض بخاطر نقل و انتقال املاک قطع ۵۰ درصد از سهم دولت، دو موافق شدن نرخ عوارض نوسازی داخل ماده ۵، حفظ اختیارات شوراهای اسلامی دهکده و روستا نام برد. همچنین عوارض به خشکی امدن مسکن های خالی بوسیله نشانی پیشنهاد اخبار شده است.
بخاطر نخستین بار، نتایج یک معاینه علامت می دهد که چگونه هورمون های گلوکوکورتیکوئیدی متشابه کورتیزول، سطوح قند و روغن را به طور متفاوتی طی ۲۴ ساعت شبانه روز و در روانی سیری و ناشتا، استراحت و فعالیت و شب و روز کنترل می کنند.

پژوهش جدید که روی موش ها انجام شده است، نشان می دهد که چرخه ی متابولیکی وابسته به زمان، با رژیم غذایی پرکالری دچار تغییر می شود. از آن جایی که گلوکوکورتیکوئیدها بوسیله نشانی داروهایی برای درمان بیماری های التهابی تک استفاده راحتی می گیرند، این یافته ها نشان می دهند که پاسخ بیماران لاغر و چاق دربرابر درمان های استروئیدی مساوی نیست. این پژوهش همچنین نشان دهنده ی عملکرد بیولوژیکی ریتم های یومیه ی نشت هورمون (ترشح متجاوز قبل از بیدار شدن از رویا و سیری، رسوخ ناچیز در هنگام خواب و ناشتا) و نیز دوچرخه های روزانه ی ذخیره یا آزاد شدن قند و چربی در کبد است.

هر سلول بدن انسان والا تأثیر یک ساعت درونی استراحت دارد که ریتم های شب هنگام بهره ۲۴ ساعته ای را ظهر می درنگ. این ریتم ها به وسیله ی حرکت دورانی ی طبیعی روز و شب و عمدتا بوسیله کمک نور خورشید و تاحدودی همچنین به مایه ی رسم اجتماعی تنظیم می شوند.

در یک سیستم سالم، هورمون های گلوکوکورتیکوئیدی، هر روز بامداد از غدد علو کلیوی ترشح می شوند. نشت گلوکوکورتیکوئیدها پیش از بیدار شدن جهت می شود که بدن اسیدهای چرب و قند را به عنوان منبعی از کارمایه کاربرد کند تا ما بتوانیم فعالیت های روزمره ی خویشتن را آغاز کنیم. هنگامی که ریتم شبانه روزی دچار اختلال می شود (مثلا طی شب کاری یا پرواززدگی) خواه زمانی که سطوح گلوکوکورتیکوئیدها تغییر می کند (مثلا در سندرم کوشینگ خواه استفاده ی بالینی طولانی مدت از این داروها)، اختلالات متابولیکی شدیدی مانند چاقی، دیابت نوع۲و بیماری کبد چرب مقدور است ابراز کند. بنابراین، کمال مطلوب پژوهشگران از انجام مطالعه ی حاضر، دریافتن قله های یومیه ی رسوخ هورمون استرس، تأثیر این هورمون ها روی روزگار درونی بدن و نقش آن ها در چرخه های یومیه ی متابولیسم بود.

اعمال متابولیکی گلوکوکورتیکوئیدها در ریه

پژوهشگران بخاطر مطالعه ی اعمال متابولیکی گلوکوکورتیکوئیدها در کبد، با استعمال از تکنیک های پیشرفته، فعالیت گیرنده ی آن ها را که گیرنده ی گلوکوکورتیکوئیدی نامیده می شود، مورد وارسی قرار دادند. آن ها جگر موش ها را هر چهار ساعت درون کشش روز و شب تجزیه و تحلیل کردند. موش ها خواه در وضعیت طبیعی قرار داشتند یا از رژیم های غذایی پرچرب تغذیه می کردند. آن ها سپس از تکنولوژی های پیشرفته ژنومیک، پروتئومیک و بیوانفورماتیک کاربرد کردند تا مدال دهند که گیرنده ی گلوکوکورتیکوئید، کی و کجا اثرات متابولیکی خود را اعمال می کند.مقاله های مرتبط:زیست شناسی لپتین، هورمون گرسنگی تشخیص داده شدشناسایی انواع چاقی برپایه یک پژوهشبیماری کبد چرب: از علائم، تا درمان و پیشگیری

پژوهشگران تأثیر نتیجه از افزایش ترشح گلوکوکورتیکوئیدها را در چرخه ی ۲۴ ساعته متابولیسم کبد تشریح کردند. آن ها توانستند علامت دهند که چگونه گلوکوکورتیکوئیدها متابولیسم را درون جریان ناشتا (وقتی موش ها خواب بودند) و در مسئله سیری (وقتی آن ها کوشا بودند)، با همراهی به ژنوم که وابسته به زمان بود، تنظیم می کنند. علاوه بر این، آن ها نشان دادند که چگونه اکثر فعالیت های ریتمیک ژنی بوسیله وسیله ی این هورمون ها کنترل می شود. وقتی این کنترل از بین می رفت، سطوح خونی قند و چربی تحت تأثیر استراحت می گرفت. این کار تشریح می دهد که کبد چگونه سطوح خونی قند و چربی را به طور متفاوتی طی روز و شب کنترل می یواش.

پژوهشگران درون وهله ی بعد، از آن جایی که گیرنده ی گلوکوکورتیکوئیدی یک هدف دارویی مرسوم درون کنف درمانی است، اثرات ژنومیک آن را پس از تنقیه داروی دگزامتازون مورد تجسس قرار دادند. دگزامتازون یک گلوکوکورتیکوئید بدلی است که این گیرنده ها را فعال می کند. حکیم فابیانا کوآگلیارینی توضیح می دهد:ما با این آزمایش دریافتیم که پاسخ به دارو درون موش های چاق با موش های لاغر تضاد دارد. این نخستین وعده است که علامت داده می شود رژیم غذایی می تواند پاسخ دارویی و هورمونی بافت های متابولیکی را تغییر دهد.

بینش های متاخر برای درمان بیماری های متابولیکی و کرونوتراپی

گلوکوکورتیکوئیدها گروهی از هورمون های استروئیدی طبیعی یا مصنوعی مانند کورتیزول هستند. آن ها دارای خاصیت ضدالتهابی و سرکوب کننده ی سیستم ایمنی هستند و می توانند فعالیت جهیز ایمنی را کنترل کنند. بوسیله همین دلیل است که آن ها تو پزشکی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. بنیانی ترین ایراد این دسته از داروها آن است که گلوکوکورتیکوئیدها بوسیله جهت اقتدار تعدیل متابولیسم قند و چربی موجب ایجاد عوارض جانبی شدیدی می شوند: بیماران ممکن است دچار چاقی، هیپرتری گلیسریدمی، کبد چرب، ضیق خون بالا و دیابت نوع۲ شوند.

درک این موضوع که گلوکوکورتیکوئیدها چگونه چرخه های ۲۴ ساعته ی فعالیت ژنی را در کبد و بوسیله تبع آن سطوح قند و چربی خون را کنترل می کنند، بینش های جدیدی درمورد کرونوتراپی و ترقی ی مصیبت متابولیکی فراهم می بطی ء. ما می توانیم ارتباط جدیدی را بین ریختگی زندگی، هورمون ها و فیزیولوژی درون سطح مولکولی ستایش کنیم که نشان می دهد افراد مسطح امکان پذیر است دربرابر رسوخ روزمره ی هورمون ها خواه داروهای گلوکوکورتیکوئیدی واکنش متفاوتی داشته باشند. این مکانیسم ها پایه ای برای طراحی رویکردهای درمانی آینده خواهد بود.

این استیناف تو مجله ی Molecular Cell منتشر شده است.بیشتر بخوانید:حذف بیماری ها از خون بوسیله کمک آهن رباقلب تندرست در بدن سالم؛ دوازده خوراکی که باعث مشکلات قلبی می شوندهوش جعلی با معاینه ضربان قلب نامنظم، مخاطره اجل را پیش بینی می کنداسترس چگونه روی اشتها و معادل تاثیر می گذارد؟نوعی نوار چسب دوطرفه می تواند جایگزین بخیه های جراحی شود
نام جی ال ایکس را بوسیله گمان زیاد شنیده اید. این همدستی ارائه کننده ی گوشی های هوشمند با جهیز عامل اندروید و لیبل ساخت ایران است که سرود دارد جای خویشتن را میان انبوهی از گوشی های هوشمند در بازار ایران پیدا درنگ. شرکت جی ال ایکس ۱۲ سال پیش فعالیت خود را به صورت محدود و با گوشی های کیبوردی آغاز کرد. این انبازی توانسته است شلنگ های محسوسی در پیشرفت محصولات بردارد؛ بوسیله طوری که از گوشی های کلاسیک به گوشی و تبلت های میان رده روی آورد.

گوشی هوشمند شاهین ۲ از مشخصات درخورتوجهی برخوردار است. بخاطر مثال، از صفحه نمایش ۶/۳ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰ درون ۱۰۸۰ برخوردار است که به عبارتی تراکم پیکسل ۴۱۰ پیکسل در هر اینچ را مهیا می کند. قدرت واقعی این گوشی هوشمند از پردازنده هشت هسته ای با بسامد دو گیگاهرتز درکنار چهار گیگابایت رم تأمین خواهد شد. در عقب دستگاه، دوربین سه گانه گانه دربرگیرنده دوربین پا بر جا ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین عبرت عمق ۲ مگاپیکسلی بخاطر قرار اندوهناک که می تواند نیاز روزمره کاربر را برطرف کند.

این گوشی را شرکت ارتباط همراه فصیح اروند  برای مطالعه دراختیار زومیت قرار داده است. برای آشنایی بیشتر با جی ال ایکس شاهین ۲ از شما دعوت می کنیم با جعبه گشایی زومیت همراه باشید:

تماشا در آپارات | سیاحت در یوتیوب

دیدگاه شما درباره ی این ثمر چیست؟ بیشتر بخوانید:رمز دوم پویا؛ امنیت بیشتر یا دردسر مضاعف؟گزارش زومیت از سالن فرصت ۲۰۱۹ نمایشگاه اتوکام اصفهانامامیان: تولیدکنندگان محتوای صوتی و تصویری داخل فضای مجازی نیز رسانه ملی هستندسالانه ۱۰۰ هزار نفر تو ایران بوسیله عطارد مبتلا می شوندآشنایی با نقش آفرینان پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران
معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه با اعلام این وقوف گفت: « در این پایگاه، زنان و دختران درون معرض آسیب یا آسیب دیده، زنان حامی خانوار، زنان بد سرپرست، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست می توانند از خدمات مددکاری و رسیده شناسی یکروز مند شوند.»

بوسیله گفته «فائزه دولتی»، خدمات شان مجانی است و افرادی که به آن رجوع می کنند تو صورت لزوم به مراکز درمانی یا نهادهای حمایتی معرفی کردن می شوند: «امیدواریم با رویه اندازی این پایگاه قدم های اساسی داخل مسیر حل و کاهش مشکلات و آسیب های مدنی شهروندان برداشته شود.»
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سازمان ژئوفیزیک دانشگاه تهران، در برآوردهای اولیه، شدت این زمین نوسان را ۵.۹ درجه داخل مدل ریشتر حوالی "ترک" تو استان آذربایجان شرقی اطلاع دادن کرد.

این زمین لرز که در ساعت ۰۲:۱۷:۰۳ بامداد جمعه درون عمق دو کیلومتری زمین به سانحه پیوست، استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، گیلان، قزوین، البرز و دیگر استان های سرزمین را لرزاند.

بنا کنار گزارش های رسیده، این زمین لرزه نیز با همان شدت در کشور جمهوری آذربایجان نیز احساس شده است.

تو حال مجهز بسیاری از مردم در شهرستان های آستارا، تالش، انزلی، ماسال، رشت، رودبار، فومن و سایر مناطق استان گیلان درون خیابان ها بوسیله شیوه می برند.

سخنگوی اورژانس کشور، از گسیل آویشن های ارزیاب اورژانس سبب تقویم مناطق زلزله خورده معارفه رحم.
پس از انتشار خبری درباره ی مشکلات مالی پروژه ی تحقیقاتی دانشمندان روس که بوسیله علت سفر سرزده ی عقابی با اشتهار «مین» بوسیله ایران پدیدار شده بود، ایرانسل اخبار کرد هزینه ی رومینگ ارتباط این شاهین با دانشمندان را رایگان محاسبه می کند. 

ایرانسل پس از ارتباط با تیم رومینگ اپراتور روسی مگافون و مسئولات شبکه ی جستار و حفاظت از پرندگان شکاری روسیه، بوسیله نیت شکل پذیری مسئولیت های اجتماعی سازمانی، تعرفه ی رومینگ بین المللی برای این پروژه را رایگان حساب می کند. 

در این پروژه، دانشمندان مرکز RRRCN سیزده عقاب آسیایی را به ردیاب های مخابراتی با قابلیت ارسال پیامک مهیا کردند تا با بررسی مسیرهای اصلی مهاجرت آن ها، خطرهای تهدیدکننده را وقوف کنند. اکثر شاهین ها تابستان امسال را در مکان های غیرشهری قزاقستان سپری کردند که پوشش تلفن همراه نداشت. محققان خواهش داشتند عقاب ها یکی از مسیرهای معمول را طی کنند تا عاری حاجت به استفاده از شبکه ی مخابراتی کشورهای مختلف، پیامک ها را دریافت کنند؛ اما یکی از عقاب ها با ورود به مزار ایران، برآوردهای مالی پروژه را دچار مشکل کرد. طی چندین ماه پرواز در ایران، تعداد زیادی پیامک از ردیاب این عقاب «مین» ارسال شد که خرج ی این پیامک ها بسیار بیشتر از برآوردهای اولیه ی پروژه بود.



از هفته گذشته، محققان برای تأمین بودجه و جلوگیری از شکست پروژه، کمپینی بین المللی با عنوان «به موبایل عقاب پول بفرست» وضع انداخته اند که در رسانه های معتبر گیتی بازتاب داشته و توجه علاقه مندان به طبیعت و پرندگان را به خویشتن جلب کرده است.

پیرو هماهنگی ها و مصالحه ها با اپراتور مگافون روسیه که داخل این پروژه از سیم کارت هایش استفاده شده و RRRCN، علاوه بر «مین»، شاهین معروف این پروژه ی تحقیقاتی، نفقه ی رومینگ بین الملل سایر عقاب های این پروژه نیز در شبکه ی ایرانسل مجانی شده است.

ایرانسل با توجه بوسیله نقش روزافزون فناوری اطلاعات و ارتباطات در معاینه و حفاظت از تنوع زیستی و جانوران در حال انقراض، ازطریق خدمات و محصولات و شبکه ی سراسری و با مرام تحقق مسئولیت های اجتماعی مستخدم خود درقبال محیط زیست، از این طور پروژه هایی حمایت می کند.بیشتر بخوانید:فروشگاه جدید هواوی ۱۶ آبان گشادن می شودوزارت اطلاعات از دستگیری عوامل قاچاق گوشی به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد ریال خبر دادآپ و اسنپ کیف پول الکترونیک خود را رونمایی کردندپیش کمپ کارآفرینی اجتماعی با محوریت فراگیرسازی در دانشگاه امیرکبیر برگزار می شودعقاب صحرایی با عروج غیرمترقبه به ایران نفقه هنگفتی به پژوهشگران تحمیل کرد
ریک آسترلو، قائم مقام واحد وسیله ها و سرویس های گوگل با انتشار پستی داخل بلاگ رسمی شرکت متبوعش، تصاحب فیت بیترا به نشانی یکی از پیشروان صنعت ابزارها پوشیدنی تأیید کرد. آسترلو ضمن اشاره به صعود های گذشته ی گوگل تو شالوده ی پوشیدنی ها به لطف محصولاتی همچون Wear OS و گوگل فیت، می گوید که آن ها اکنون فرصتی را بخاطر سرمایه گذاری بیشتر در شالوده ی جهیز عامل Wear OS و دستگاه های پوشیدنی پایین تر برنامه ی Made By Google می بینند.

خبر تصاحب فیت بیت توسط گوگل در حالی از کار افتادن شد که چند روز پیش خبرگزاری رویترز گزارشی را در این خصوص منتشر کرده حیات. تصاحب فیت بیت از بسیاری لحاظ تسکین به دید می رسد؛ چرا که شرکت مستقر تو مانتین ویو چندین سال را برای دخول به بازار پوشیدنی ها با پلتفرم Wear OS صرف کرده بودند؛ ولی تلاش آن ها غالبا بوسیله ضعف منجر می شد.

به انگیزه توافق صورت گرفته، فیت بیت بوسیله گوگل ملحق شد. امین مانند وضعیت کنونی نست که به قیافه کامل تحت نظر گوگل است؛ در حالی که آلفابت در مطلع پس از تصاحب این همدستی کوشا تو زمینه ی ابزارهای خانه ی هوشمند، آن را بوسیله یکی از زیرمجموعه های مستخدم خود در پهلو گوگل بدل باریک بود.

ناگفته نماند که فیت بیت نیز با سرایت بیانیه ی جداگانه ای کفالت دار شد که داخل خصوص حریم خصوصی درون حوزه ی اشتی و داده های صلح و صفا تقلا گذشته را داشته باشد. آن ها تأکید دارند که «هیچ کدام از داده های صلح و صفا و تندرستی در تبلیغات گوگل به فقره خمود نخواهند شد».

فیت بیت در ماخذ ی محصولات پوشیدنی یکی از پیشروان پا بر جا است و جامعه ی کاربری وسیع ای دارد؛ بنابراین گوگل اعتقاد دارد که به لطف شرکت نزدیک با تیم فیت بیت و گرد آوردن بهترین های دو شرکت از جمله، فهمیدن مصنوعی، نرم افزار و سخت افزار، می توانند ابزارهای پوشیدنی و تجارب موفقی را ابداع کنند و بدین ترتیب جایگزینی ارزان برای یکپارچگی عمیق استعداد ردگیری صلح و صفا اپل واچ با آیفون ارائه دهند.

تصاحب فیت بیت با مبلغ هنگفت ۲.۱ میلیارد دلار، عزب سرمایه گذاری اخیر گوگل در زمینه ی ابزارهای سلامتی و پوشیدنی بوسیله حساب نمی آید؛ چرا که آن ها تو ژانویه ی سال جاری، فناوری ناشناسی را به مبلغ ۴۰ میلیون دلار از فسیل خریداری کردند، البته خویشتن نخل نیز این فناوری را بوسیله لطف تصاحب شرکت تولیدکننده ی ابزارهای پوشیدنی موسوم به میس فیت در سال ۲۰۱۵ بوسیله مشت آورده حیات.بیشتر بخوانید:نبوغ زیرنویس خودکار اندروید 10 چگونه کار می کند؟گوگل و مایکروسافت و آمازون درآمد خود از بازار درخت سرو های ابری را افزودن می دهندگوگل با ابتیاع فیت بیت، با موفقیت به بازار ساعت های هوشمند وارد خواهد شدآلفابت با متکی بر یوتیوب، نبض وجو و خدمات ابری، درآمد خود را داخل گسستگی ثالث ۲۰۱۹ افزایش دادموتور جستجوی گوگل از سال آینده پشتیبانی از محتوای فلش را متوقف می کند
سامسونگ، پروژه ای تبلیغاتی برا گلکسی S10 برنامه ریزی کرد که نیاز بوسیله پرواز فضایی داشت. غول عنف ای، یک بالون در ارتفاع زیاد را با گوشیمورد دید بوسیله خارج از جو فرستاد تا تصویری شامل یک سلفی از بازیگر مشهور، کارا دلوین، ثبت یواش. قطعا تیم بازاریابی تو توجیه پروژه ی خویشتن از این عبارت استعمال می کنند: «این ایده بوسیله نوبه ی خود، برجسته و کم ارزش بوسیله دید می رسید.»مقاله های مرتبط:سامسونگ تبلیغات تمسخرآمیز خویشتن درباره اپل را حذف می کندسامسونگ به دلیل اعلامیه غیرواقعی ضدآب وجود داشتن به محکمه می رود

بزر گ ترین تولیدکننده ی گوشی هوشمند در جهان، پروژه ی سلفی فضایی را به اشتهار SpaceSelfie معرفی کرد و آن را فرصتی برای ثبت تصویر کاربران داخل محیط نامید. هرچند، شاید کاربران اضافی مقصود به ادا این فرمان نداشته باشند، سامسونگ تصور می کرد که با پیاده سازی گسترده، افراد متعدد به ثبت تصویر خود در محیط علاقه مند شوند.

تنها چند روز پس از تصعید بالن سامسونگ بوسیله فضای بیرون از جو، بی مو جهیز به زمین افت کرد. بالن و طولانی تجهیزات آن روی مزرعه ای تو میشیگان ایالات متحده نزول کرد که متعلق به نانسی مامبی ولک بود. نانسی و همسرش به محض استماع صدای عجیب، متوجه عارضه سقوط شدند و به کشتزار رفتند. او با دیدن تجهیزات نابودشده مسبوق شد که آن ها از فضا به مزرعه اش سقوط کرده اند. نانسی با تجسس نکته سنج تر، لوگوی سامسونگ را روی برگ دید. به علاوه تجهیزات بالن نیز متعلق به شریک شدن Rave nIndusteies بود که لوگوی آن ها هم روی بالن دیده می شد.

سامسونگ پس از ترویج اعلام اولیه، نزول وال فضیی را تأیید کرد. آن ها گفتند که تجهیزات، پنج روز قبل از برنامه ریزی به سمت زمین سقوط کرد و «فرودی آرام تو منطقه ای مشهود و روستایی» داشت. غول دنیای فناوری داخل بیانیه های خبری تأکید کرد که هیچگاه زخم ای در سقوط بالن صورت نداد. به علاوه آن ها از هرگونه ابداع مزاحمت برای شهروندان اعتذار کردند. درنهایت، مأموری از همدستی های مذکور، وظیفه ی جمع آوری بقایای بالن و تجهیزات دیگر را بر عهده گرفت.

هیچ عارضه ی جانی درون اثر کمبود بالن عارض نداد

پروژه ی SpaceSelfie سامسونگ شامل ارسال یک سلفی از دلوین به فضا وجود. سپس قرار شد تا تصویری از این سلفی روی گوشی سامسونگ گلکسی S10 به زمین مخابره شود که در شمایل بالا، مولود آن را می بینید. سامسونگ، پروژه ی مذکور را نخستین تقلا برای علامت دادن سلفی تو فضای بیرون از جو زمین عنوان کرد و از کاربران تمایل تا عکس های خود را در وب سایت پروژه بارگذاری و معیار ای از آن ها را تو محیط دریافت کنند. بوسیله هرحال، تشریح مذکور، ایده ی نخستین ی پروژه بود که احتمالا با سانحه پیش آمده، امتداد نخواهد داشت.

طرفداران تئوری های توطئه، احتمال می دهند که سامسونگ با کمال مطلوب بازاریابی بیشتر و تصرف تمرکز اخبار، فرایند هبوط وال را عمدا مدل سازی کرده است. درواقع آن ها شرایط نه چندان مفت بازاریابی و تبلیغات کنونی سامسونگ را تو آمریکا به عنوان دلیلی برای این دسیسه بیان می کنند. ازطرفی، می توان با تحلیلی قانون دان تر، تصادم ی پیش آمده را تنها نمونه ای دیگر از حوادث فضایی دانست که شاید برای هر پروژه ای رخ دهد.

سامسونگ، شعاری اسمی با این مضمون دارد: «کارهایی را انجام بده که نمی توانی (Do what you can't)». شاید پروژه ی فضایی را بتوان نمودی واقعی از همین شعار بخاطر مشارکت اضطرار ای دانست!بیشتر بخوانید:گلکسی اس 11 با خراش اکسینوس 9830 و اسنپدراگون 865 شناساندن می شودپتنت سامسونگ: چهارچوب دارای دو گوش انسانی با توانایی بایگانی صدای سه بعدیفهرست ویژگی های جدید نسخه بتا One UI 2.0 مبتنی بر اندروید 10 منتشر شدضبط ویدئو سلفی لول آهسته به نسخه بتا One UI 2.0 سامسونگ افزودن شداکسینوس 990 تراشه پرچمدار سامسونگ برای سال ۲۰۲۰ نخواهد بود
اوایلSGHAROOOON خرداد و به دنبال قرارگرفتن هواوی در سیاهه سیاه تجاری ایالات متحده آمریکا، ARM روابط تجاری با هواوی را بخاطر تولید خراش تعلیق کرد. بااین حال، آخرین اخبار حاکی از تحول گونه ی این شرکت است. باتوجه به اینکه دراصل فناوری آرم بریتانیایی محسوب می شود، شریک شدن این باهم اتحاد کردن با هواوی نقض تحریم های ایالات متحده محسوب نخواهد شد. ناگفته نماند های سیلیکون برای تولید پردازنده ی موردنیاز گوشی های هوشمند هواوی از تراش های شرکت ARM استفاده می کند.

مقاله های مرتبط:هواوی پیش بینی می کند امسال ۲۷۰ میلیون گوشی هوشمند بفروشدهواوی از عرضه گوشی میت Xs در سال ۲۰۲۰ وقوف عدالت

براساس اعلام آرم، طراحی معماری خراش های ARM v8-A A و خاندان بعدی آن، مبتنی بر فناوری آمریکا تولید نشده اند و دراصل بریتانیایی هستند؛ از این رو، محتوی محدودیت های مربوط به بایکوت های ایالات متحده علیه چین نمی.

شوند جنگ تجاری بین ایالات متحده و گره باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای هواوی شده. است پس از قرارگرفتن نام هواوی در فهرست سیاه تجاری آمریکا، فداکار از مشارکت های آمریکایی اطلاع دادن کردند به شریک شدن با غول فناوری چینی ادامه نخواهند داد؛ هرچند پس از مدتی شرایط کمی آرام تر شد و فدایی شریک شدن ها ازجمله کوالکام انبازی خود را با هواوی از طریق. گرفتند برای مثال، اوایل مهربانی گفته شد کوالکام بوسیله شریک تجاری با هواوی ادامه می. 

دهد زمان حال با انبازی مکرر آرم با هواوی، احتمالا آیند ه ی درخشانی درانتظار تراشه های این شرکت خواهد. وجود البته هنوز همه ی مشکلات برطرف نشده. است بخاطر نمونه، پیش تر گفته شده بود هواوی در گوشی میت ۳۰ بوسیله مصرف از دستور کار های گوگل حلال نخواهد حیات و ظاهرا این مسئله همچنان وجود. رحم بیشتر:بخوانید لحن 6 5G هواوی با دو روزنه مخصوص دوربین سلفی شناساندن می شودهواوی پیش بینی می درنگ امسال ۲۷۰ میلیون گوشی هوشمند بفروشدهواوی از نمایش گوشی میت Xs در سال ۲۰۲۰ معارفه دادهواوی بند ۴ با نمایشگر لمسی زندگی باتری ۷ روز، معرفی شدARM پردازنده گرافیکی-Mali G57 و NPUهای خانواده Ethos را رونمایی
به گزارش یورونیوز، یوروپل می گوید: یکی از توضیحات احتمالی افزایش این آمار پیشرفت فن آوری ها است و از لفظ دیگر هنجارهای اجتماعی زنان را از ساختمانی خارج کرده و مشارکت آن ها را در بازار معصیت افزایش داده است.

یوروپل تو یک سایت مخصوص، عکس فداکار از خطرناک ترین نسوان پایین تر تعقیب تو سراسر قاره اروپا را منتشر کرده است.

این کارزار تلاشی برای شکستن کلیشه های جنسیتی درباره معصیت و قتل است و از سوی دیگر به بازداشت مجرمان فراری کمک می کند.

آمارهای مربوط به جرایم مدال می دهد که مسئول اکثر جرایم درون بکلی جهان مردان هستند و مطالعات اخیر در مورد نسوان بنده داخل جرم و جنایت های سنگین نشان می دهد که همچنان مردان نقش واقعی را در جرایم سازمان یافته دارند.

فهرست زنان حبس در دنیا در مقایسه با مردان نشان می دهد که شمار مردان زندانی خلال ۲۰ سال گذشته حدود ۲۰ درصد درون گیتی افزایش یافته است. این در حالی است که این شمار درون بین نسوان با ۵۳ درصد افزودن بی پرده بوده است. گرچه نسوان بیشتر مرتکب جرایم مالی می شوند اما طبق آخرین مطالعات درگیری آن ها تو جرایم دیگر همچنین تکثیر یافته است.