تشریفات کسرا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دیده بان ایران، شورای نگهبان داخل پاسخ به نامه تعدادی از نمایندگان مجلس که نسبت به صلاحیت تاجگردون اعتراض کرده بودند تالیف است: مدارکی که امروز تو اصالت نمایندگان فراغت دارد در زمان وارسی صلاحیت بی تا تک نظر در اختیار شورای حافظ نیز فراغت داشته و شورای حافظ  پس از بررسی صلاحیت وی را ثبوت کرده است. 

پس از این حادثه علی خضریان پلیس مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، درباره نامه اخیر شورای حافظ به حلقه در خصوص اعتبارنامه منتخبین گچساران، فریدن و صومعه سرا اعتراف داشت: پاسخ شورای حافظ به تعرض جمعی از منتخبین به اعتبارنامه های سه منتخب سابق الذکر مربوط بوسیله قدری از اسنادی است که نمایندگان بوسیله شورای حافظ داده اند. این تو حالی است که تعرض نمایندگان مجلس داخل ۲ زمان متفاوت به اعتبارنامه های این سه منتخب به شورای نگهبان بوده است و به همین برهان ۲ نامه اعتراضی به اعتبارنامه آقای تاجگردون با ۳ توشیح و ۶ امضا به دست شورای نگهبان رسا است.

پاسبان تهران در مجلس تصریح کرد: ما مطلع هستیم که اندکی از اسناد اعتراض به اعتبارنامه آقای تاجگردون در نامه دوم بوسیله شورای حافظ ارسال شده که این شورا هنوز به این اسناد پاسخ نداده است.

خضریان خاطرنشان کرد: پاسخ شورای نگهبان به اعتراض جمعی از منتخبین مربوط بوسیله روزنامه اول است خیر نامه دوم.

وی تصریح کرد: اگر شورای نگهبان اعلام کند که اسنادی که معترضین به اعتبارنامه این منتخبین به این شورا را تو اختیار داشته و یا درون اختیار نداشته است فقط جنبه استمزاجی دارد. لذا پاسخ کتبی شورای نگهبان درون این باره به معنای رگه اعتبارنامه آن نخبه و خواه تأیید آن زدودن بلکه غرض گیری پایانی درباره تأیید و خواه رد اعتبارنامه منتخبین جماعت شورای اسلامی است.

نماینده تهران داخل مجلس خاطرنشان کرد: بعد از اینکه پاسخ شورای نگهبان درباره اسناد عرضه شده در خصوص اعتبارنامه این منتخبین به شعبه احاله شود مقدور است که شعبه و یا کانون تفحص نظر به تأیید آن منتخب داشته باشد و درون نهایت غصه غرض گیری داخل این باره در صحن علنی مجلس خواهد حیات.

خضریان گفت: نامه ای که شورای نگهبان به هیأت رئیسه محفل درباره اسناد ارائه شده معترضین به اعتبارنامه منتخبین داده است به معنای تأیید اعتبارنامه های آنها نیست و باید شعبه درون این باره تصمیم گیری کند. ضمن اینکه بخشی از اسناد درون جنین دوم بوسیله شورای نگهبان ارسال شده که این شورا هنوز پاسخی نداده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پاسخ شورای حافظ درباره اسناد رگه اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون مربوط به اسناد مکمل نیست و باید در غبطه ارسال پاسخ این نامه حیات. بیشتر بخوانید:

استعاره پاسبان تهران بوسیله قالیباف علیه تاجگردون

شورای نگهبان بوسیله استخبار کمیسیون درباره اعتبارنامه تاجگردون پاسخ داد

آخرین وضعیت اعتبارنامه تاجگردون | اثبات اعتبارنامه دو پلیس دیگر

چرا شورای نگهبان بخاطر بررسی اعتبارنامه تاجگردون مهلت خواست؟

یک نماینده مدعی شد ؛ اسناد تازه درباره تاجگردون

علیرضا سلیمی، کالبد هیات رئیسه مجلس امروز گفته بود که شورای نگهبان در روزنامه ای به مجلس اخبار کرد که در مورد اعتبارنامه ۲ نفر از منتخبین (منتخبین فریدن و مسجد سرا) مدارکی که داخل جوانمردی نمایندگان مجلس راحتی دارد پیش از این و درون زمان بررسی صلاحیت نمایندگان تو اختیار شورای حافظ قرار نداشته است.

وی افزود: شورای نگهبان داخل این نامه تصریح کرده که در مورد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون برگزیده مردم گچساران همچنین مدارکی که امروز درون اختیار نمایندگان استراحت دارد تو زمان مطالعه صلاحیت فرید مورد نظر در اختیار شورای نگهبان نیز صبر داشته است.
  • ۹۹/۰۳/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی