تشریفات کسرا

AAنبردGHAROOOONGHAROOOON تکنولوژیکی عجیبی بین خودروسازان برای تولید خودرو خودران مشاهده می شود. می گوییم پیکار عجیبی است؛ بجهت فناوری خودران داخل حال حاضر وجود دارد. بااین حال رقابت خودروسازان بیشتر در زمینه عملکرد سیستم، قانونی بودن و مسائل حقوقی مربوط به مجرم سانحه خودرو است. ما درباره فناوری رانندگی خودران و مشق خودروسازان برای ارائه قابلیت سطح ۳ گپ می کنیم و اینکه اکنون هوندا نیز وارد این هم چشمی شده است. از همه مهم تر، هوندا می تواند اولین خودروسازی باشد که در رقابت برای عرضه قابلیت رانندگی خودران در خودروهای تولیدی، از شیار ته عبور می کند.



هوندا در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد «الزامات عرفی برای فناوری رانندگی خودران سطح ۳» را از شانس ژاپن دریافت کرده است. به طور خلاصه، چنین سخنی بوسیله این ذهنی است که هوندا می تواند فناوری سطح ۳ خودران را تحت شرایط خاص در وسایل نقلیه خود عرضه دهد. پارامترهای مربوط به معیار دخالت راننده و قابلیت رانندگی خودران هنوز هویدا نیست؛ اما طبق بیانیه مطبوعاتی، قوانین مربوط به استفاده از سیستم به تطویل پایین تر است:این تجهیزات نباید هیچ گونه نگرانی داخل زمینه امن سرنشینان وسیله نقلیه خواه سایر کاربران جاده درون وضعیت رانندگی ایجاد کنند. نیز باید امنیت سایبری این برگ تأمین شود تا هیچگاه خطری برای سرنشینان و مالک خلق کردن نکند.

علاوه بر این، وسیله ضبط کننده باید ۶ ماه داده (خواه ۲۵۰۰ بار استفاده) بوسیله دست آورد؛ این داده ها شامل زمان فعالسازی یا غیر فعالسازی سیستم، زمان اخطار جهیز به شوفر بخاطر برداشتن مشت از روی فرمان، اخطار به راننده برای شرایطی که برداشتن دست از روی فرمان در آن ممکن نیست، می شود. خودروهای مجهز بوسیله این سیستم باید دارای برچسب خاصی باشند که آن ها را به عنوان وسیله نقلیه خودران پدیدار کند.

امکان پذیر است این الزامات بخشی پیچیده و متزلزل کننده به دید برسد؛ اما دلیل این همه پر اب گیری برای کاربرد از فناوری خودران چیست؟ سطح ۳ فناوری رانندگی خودران، امکان کنترل کامل عملکردهای رانندگی به خودرو می دهد. از همه عمده تر، مایه نقلیه بوسیله راننده اجازه می دهد دستش را از روی فرمان و چشمش را از جاده بردارد؛ اما شوفر باید آماده باشد تا کنترل خودرو را تو هر زمانی ایفا دهد. گلچین اینکه چه موقع راننده می تواند دستش را از روی فقره بردارد، چگونگی پاسخ راننده به شرایط رانندگی و اینکه آیا جهیز می تواند در موقعیت های مختلف با خیال راحت دستگاه نقلیه را کنترل یواش یا نه، جایی است که خطوط سرخ قانون بیدار می شود. به عبارت دیگر، نهادهای حقوقی و عرفی هنوز در این بنیان با ابهامات اضافی سروکار دارند.مقاله های مرتبط:هوندا تا سال ۲۰۲۵ خودروی خودران سطح ۴ ارائه می کندهمکاری هوندا و گوگل وایمو برای تولید خودروهای خودران

همان طور که قبلا اشاره کردیم، این فناوری از قبل وجود دارد. آئودی آماده بود سطح ۳ فناوری خودران را در نسل فعلی سدان پرچم دار A8 به بازار عرضه کند، اما هرگز این اتفاق نیفتاد؛ مربوط به آئودی با موانع عرفی اضافی رو به رو شد. اخیرا مرسدس بنز اعلام کرد که سدان کلاس S S متاخر خویشتن را تو تابستان سال ۲۰۲۱ بوسیله فناوری خودران سطح ۳ حاضر می. بطی ء این جهیز که Drive Pilot نامیده می شود، فقط در طی تردد با سرعت پایین خیس از ۶۰ کیلومتر کنار (زمانه ۳۷ مایل پهلو) شایسته کردن فعال می شود و فقط با فدایی از جاده های آلمان سازگار.



است مسئولان هوندا می گویند با پذیرش قوانین جدید توسط دولت ژاپن، سیستم رانندگی خودران این همکاری که «زمان حال Traffic Jam» Pilot نامیده می شود، قبل از پایان سال مالی در ۳۱ مارس ۲۰۲۱ روی سدان (لجند) Legend ارائه خواهد. شد چنانچه خودروساز ژاپنی بتواند موافق مجرا زمانی پیش برود و هیچ مشکل دیگری رخ ندهد، مرسدس بنز را در بنیان عرضه جهیز خودران سطح ۳ بوسیله بازار شکست خواهد.

عدل اینکه آیا فناوری خودران هوندا از نظر محدودیت سرعت و موقعیت مکانی قرین مرسدس بنز S کلاس S خواهد بود یا خیر، داخل آینده نزدیک مشخص خواهد شد و باید خواستار ارائه نسخه نهایی هوندا. لجند ماند اما با توجه به ناموس داشتن این تأییدیه برای ژاپن، احتمالاً فناوری خودران به زودی در خارج از آن سرزمین نمایش. نمی شود پیش بینی می شود هوندا در ماه های آینده جزئیات بیشتری درباره سیستم جدید خود.ارائه دهد:بیشتر بخوانید نرخ و مشخصات وانت و شاسی بلند برقی ریوین R1S و R1T منتشر شدنیسان برای فروش ایکس تریل از تویوتا راو4 کاربرد می کندفراخوان ارشد ولوو بعد از اجل یک سرنشین خودرو در آمریکاشاسی اهتزاز برقی بی ام و iX معرفی شداستلانتیس؛ نشان تجاری اتحاد فیات و کرایسلر و پژو
  • ۹۹/۰۸/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی