تشریفات کسرا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شخصیت هر انسانی لایه های عمیقی دارد که برای دریافتن آن ها باید کارهای خاصی را انجام داد و این کارهای خاص می تواند آزمون دادن و یا شرکت در گوناگون جلسات مشاوره روانشناسی باشد تا روانشناسان با گرفتن یک تست شخصیت از این لایه های عمیق پرده بردارند.

به همین نیت یک تست شخصیت با استفاده از تصویری که خطای رویت دارد، برای شما تمهید کرده ایم تا بتوانید با استفاده از آن قدرت شخصیت خودتان را کشف کنید، بنابراین یک کاغذ و خامه بردارید و اولین چیزی را که تو تمثال زیر مشاهده می‎ کنید، بنویسید.



بکر

اگر بکر مقدماتی چیزی بود که توجه شما را تو این تصویر به خود دعوت کرد، بوسیله این معنا است که شما دارای روحیه ای شاعرانه هستید و شما می دانید که چگونه جاه زندگی و چیزهایی که داخل اختیار شما قرار گرفته است، بدانید.

بزرگترین غلبه شخصیت شما تواناییتان تو اختصاص اعطا کردن وقت، عشق و توجه خویشتن به افرادی است که اهمیت بیشتری برایتان دارند و علاوه بر اعضای خانواده، دوستانتان می دانند در زمانی که به معاون احتیاج دارند، می توانند روی کمک شما حساب کنند که این یعنی دوستان شما هم همیشه فراهم هستند تا درون کنارتان باشند.

این نکته را فراموش نکنید که شخصیت شما منحصر به فرد است؛ پس، از دیگران تقلید نکنید و فقط خودتان باشید.

گل ها

اگر توجه شما اول بوسیله گل های تو تصویر جلب شده است، یعنی شما در هر روز از زندگی خود احساس شادی دارید و زندگی برای شما کلکسیون ای از سرگرمی ها است و کارتان تیمار فقط یک متد برای تأمین هزینه ها به طور کامل است.

شما دارای روحیه ای هستید که می توانید یک مهمانی را به یک ماجراجویی شبانه تبدیل کنید، اما علاوه کنار این روحیه و اسلوب تفکرتان، شما کوله باری از احساسات باستانی دارید، اما به گذشته این اجازه را نمی دهید که طولانی خیال شما را بنده کند.

زندگی برای شما یک کاوش بخاطر تجربه های متاخر است، خیر خاطرات گذشته.

قطره های بارش

ابتدایی چیزی که در تصویر مشاهده کردید، قطره های باران است؟

شما از جمله افرادی هستید که اکثر اوقات خویشتن را به تنهایی سپری می کنید و کارهای خودتان را انجام می دهید، اما قضیه این نیست که شما از هم نشینی با سایرین بدتان می آید، بلکه چیزی که تو این میان مطرح است این است که شما داخل یک تمرین با زمان هستید و ابد عجله دارید.

چنانچه می خواهید مسرور و سالم باشید، بهتر است بدانید که زمان چقدر خیر تنها بخاطر کار بلکه بخاطر استراحت کردن و بستگی ثابت قدم کردن با افراد دیگری که در اطرافتان هستند، مهم است و روی بی قراری رفته، نیاز به استراحت، یکی از نیازهای اساسی شما است.

مرد

اگر مقدماتی چیزی که در تصویر دیدید، یک مرد است، می تواند به این معنا باشد که شما تا حد زیادی اعتماد به لحظه دارید و فردی قوی هستید که دیگران بوسیله دلیل همین ویژگی شما روی شما احصائیه ویژه ای باز می کنند و با غلبه خود روی دیگران تأثیر می گذارید.

شما همیشه آرام هستید و عزب خودتان هستید که می دانید گاهی اوقات حس ترس و ناامنی هم به شما دست می دهد، اما خوشبختانه، آرامش شما اجازه می دهد که تمام موانع را از سطر خویشتن بردارید.
  • ۹۹/۰۹/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی