تشریفات کسرا

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از فارس، «لوله کوچک بایدن» که طبق پیش بینی رسانه های آمریکا درون رقابت انتخابات زوجیت جمهوری توانسته «دونالد ترامپ» را ضعف دهد از رفتارهای او انتقاد کرد.

بایدن که بامداد سه شنبه (به لحظه تهران) درون جمع مدیران مشارکت ها و رهبران اتحادیه های کارگری گفتگو می کرد بوسیله شدت از رفتارهای دونالد ترامپ بابت عدم پسند حاصل انتخابات و متوقف کردن روانی انتقال غلبه انتقاد کرد.

بایدن تصریح کرد اگر این روند ادامه معلوم بطی ء انسان های بیشتری متورم خواهند کرد. وی گفت: «چنانچه ما مشارکت نکنیم، آدم های بیشتری خواهند مرد...چطور می خواهیم زیاد از ۳۰۰ میلیون آمریکایی را واکسینه کنیم؟»

وی اضافه کرد: «چنانچه مجبور باشیم تا ۲۰ ژانویه [روز مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید] برای آغاز برنامه ریزی فراغت کنیم دنبال می افتیم. بنابراین، عمده است که این کار [ارجاع غلبه] انجام شود و همین الان هماهنگی ها وجود داشته باشند.»

دست کم ۲۶۴۰۰۰ هزاره نفر بر جای پا «کووید-۱۹» (کروناویروس ۲۰۱۹) تو آمریکا جانشان را از دست داده اند. در روزهای گذشته، در بسیاری از دهکده های آمریکا افزایش حساب مبتلایان و علیل بیماران گزارش شدهاست.

در بحبوحه این بیماری، تیم ترامپ اصرار می بطی ء که تو انتخابات اربابی جمهوری سال ساری برنده بازی شده و روند انتقال قدرت به آویشن فضای اطراف هر جسمی بایدن را آغاز نخواهد کرد.

دکتر «آنتونی فائوچی» مدیر دایره ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا در مصاحبه ای روز یکشنبه گفت بهتر است که مقامات بهداشت و تداوی اقبال بتوانند کارشان را با تیم انتقال قدرت بایدن-هریس آغاز کنند.

لوله کوچک بایدن تو بخش دیگری از اظهاراتش تصریح کرد که خودداری ترامپ از پذیرش نتیجه انتخابات، بیش از آنکه مانع اجرا وظایف او شود مایه آبروریزی برای آمریکا حزن هست.

وی تصریح کرد: «امیدوارم رئیس جمهور [ترامپ] قبل از آنکه بوسیله تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ برسیم قدری مودب تر شود.» پیش بینی ها از پیروزی بایدن و امتناع ترامپ از پسند ضعف

انتخابات اربابی جمهوری آمریکا روز ثالث نوامبر (۱۳ آبان) برگزار شد. برآورد رسانه ها حاکی است فضای اطراف هر جسمی بایدن با ۳۰۶ رأی الکترال این انتخابات پیروز شده است. ترامپ ۲۳۲ رأی بوسیله مشت آورده است.

برابر قوانین آمریکا هر یک از نامزدهای انتخاباتی که بتواند ۲۷۰ رأی الکترال را به دست بیاورد به عنوان رئیس جمهور آمریکا گزینش شده و مجوز ورود بوسیله دژ سفید را بوسیله مشت می آورد. 

تیم دونالد ترامپ از پذیرش شکست انکار کرده و شکایت هایی را درون چند ایالت علیه آنچه به گفته آنها تخلف ها و فریبکاری های انتخاباتی است مطرح کرده است. این شکایت ها درون چند ایالت رگه شده اند.

ترامپ روز یکشنبه درون توئیتی به طور تلویحی بوسیله پیروزی بایدن تو انتخابات اعتراف کرد ولی ساعتی بعد از نوشته اش قفا نشینی کرد.
AAنبردGHAROOOONGHAROOOON تکنولوژیکی عجیبی بین خودروسازان برای تولید خودرو خودران مشاهده می شود. می گوییم پیکار عجیبی است؛ بجهت فناوری خودران داخل حال حاضر وجود دارد. بااین حال رقابت خودروسازان بیشتر در زمینه عملکرد سیستم، قانونی بودن و مسائل حقوقی مربوط به مجرم سانحه خودرو است. ما درباره فناوری رانندگی خودران و مشق خودروسازان برای ارائه قابلیت سطح ۳ گپ می کنیم و اینکه اکنون هوندا نیز وارد این هم چشمی شده است. از همه مهم تر، هوندا می تواند اولین خودروسازی باشد که در رقابت برای عرضه قابلیت رانندگی خودران در خودروهای تولیدی، از شیار ته عبور می کند.



هوندا در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد «الزامات عرفی برای فناوری رانندگی خودران سطح ۳» را از شانس ژاپن دریافت کرده است. به طور خلاصه، چنین سخنی بوسیله این ذهنی است که هوندا می تواند فناوری سطح ۳ خودران را تحت شرایط خاص در وسایل نقلیه خود عرضه دهد. پارامترهای مربوط به معیار دخالت راننده و قابلیت رانندگی خودران هنوز هویدا نیست؛ اما طبق بیانیه مطبوعاتی، قوانین مربوط به استفاده از سیستم به تطویل پایین تر است:این تجهیزات نباید هیچ گونه نگرانی داخل زمینه امن سرنشینان وسیله نقلیه خواه سایر کاربران جاده درون وضعیت رانندگی ایجاد کنند. نیز باید امنیت سایبری این برگ تأمین شود تا هیچگاه خطری برای سرنشینان و مالک خلق کردن نکند.

علاوه بر این، وسیله ضبط کننده باید ۶ ماه داده (خواه ۲۵۰۰ بار استفاده) بوسیله دست آورد؛ این داده ها شامل زمان فعالسازی یا غیر فعالسازی سیستم، زمان اخطار جهیز به شوفر بخاطر برداشتن مشت از روی فرمان، اخطار به راننده برای شرایطی که برداشتن دست از روی فرمان در آن ممکن نیست، می شود. خودروهای مجهز بوسیله این سیستم باید دارای برچسب خاصی باشند که آن ها را به عنوان وسیله نقلیه خودران پدیدار کند.

امکان پذیر است این الزامات بخشی پیچیده و متزلزل کننده به دید برسد؛ اما دلیل این همه پر اب گیری برای کاربرد از فناوری خودران چیست؟ سطح ۳ فناوری رانندگی خودران، امکان کنترل کامل عملکردهای رانندگی به خودرو می دهد. از همه عمده تر، مایه نقلیه بوسیله راننده اجازه می دهد دستش را از روی فرمان و چشمش را از جاده بردارد؛ اما شوفر باید آماده باشد تا کنترل خودرو را تو هر زمانی ایفا دهد. گلچین اینکه چه موقع راننده می تواند دستش را از روی فقره بردارد، چگونگی پاسخ راننده به شرایط رانندگی و اینکه آیا جهیز می تواند در موقعیت های مختلف با خیال راحت دستگاه نقلیه را کنترل یواش یا نه، جایی است که خطوط سرخ قانون بیدار می شود. به عبارت دیگر، نهادهای حقوقی و عرفی هنوز در این بنیان با ابهامات اضافی سروکار دارند.مقاله های مرتبط:هوندا تا سال ۲۰۲۵ خودروی خودران سطح ۴ ارائه می کندهمکاری هوندا و گوگل وایمو برای تولید خودروهای خودران

همان طور که قبلا اشاره کردیم، این فناوری از قبل وجود دارد. آئودی آماده بود سطح ۳ فناوری خودران را در نسل فعلی سدان پرچم دار A8 به بازار عرضه کند، اما هرگز این اتفاق نیفتاد؛ مربوط به آئودی با موانع عرفی اضافی رو به رو شد. اخیرا مرسدس بنز اعلام کرد که سدان کلاس S S متاخر خویشتن را تو تابستان سال ۲۰۲۱ بوسیله فناوری خودران سطح ۳ حاضر می. بطی ء این جهیز که Drive Pilot نامیده می شود، فقط در طی تردد با سرعت پایین خیس از ۶۰ کیلومتر کنار (زمانه ۳۷ مایل پهلو) شایسته کردن فعال می شود و فقط با فدایی از جاده های آلمان سازگار.



است مسئولان هوندا می گویند با پذیرش قوانین جدید توسط دولت ژاپن، سیستم رانندگی خودران این همکاری که «زمان حال Traffic Jam» Pilot نامیده می شود، قبل از پایان سال مالی در ۳۱ مارس ۲۰۲۱ روی سدان (لجند) Legend ارائه خواهد. شد چنانچه خودروساز ژاپنی بتواند موافق مجرا زمانی پیش برود و هیچ مشکل دیگری رخ ندهد، مرسدس بنز را در بنیان عرضه جهیز خودران سطح ۳ بوسیله بازار شکست خواهد.

عدل اینکه آیا فناوری خودران هوندا از نظر محدودیت سرعت و موقعیت مکانی قرین مرسدس بنز S کلاس S خواهد بود یا خیر، داخل آینده نزدیک مشخص خواهد شد و باید خواستار ارائه نسخه نهایی هوندا. لجند ماند اما با توجه به ناموس داشتن این تأییدیه برای ژاپن، احتمالاً فناوری خودران به زودی در خارج از آن سرزمین نمایش. نمی شود پیش بینی می شود هوندا در ماه های آینده جزئیات بیشتری درباره سیستم جدید خود.ارائه دهد:بیشتر بخوانید نرخ و مشخصات وانت و شاسی بلند برقی ریوین R1S و R1T منتشر شدنیسان برای فروش ایکس تریل از تویوتا راو4 کاربرد می کندفراخوان ارشد ولوو بعد از اجل یک سرنشین خودرو در آمریکاشاسی اهتزاز برقی بی ام و iX معرفی شداستلانتیس؛ نشان تجاری اتحاد فیات و کرایسلر و پژو
‏به گزارش همشهری آنلاین، علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران در فایده به آنچه که طراحی نامناسب سردیس های نصب شده در پارک هنرمندان نامیده است، تو توئیتر نوشت:

«از حیاط پارک هنرمندان رگه می شدم. توجهم بوسیله سردیس های نصب شده از بزرگان هنر در محوطه این پارک طلبیدن شد. سردیس هایی که غالبا شباهتی به چهره های واقعی نداشت! رسمی قشنگ و ایده ای اصیل، قربانی مدل سازی نامناسب و اجرای مغلوط شده است.

کج سلیقگی در پیدایش سردیس و تندیس بخاطر ما که غلبه قلم ابوالحسن خان صدیقی را داخل پیدایش مجسمه های فردوسی و سعدی و ابن سینا داخل طبق دیدگان ماست، مایه پوزش است. نگاه کنید به تندیس های ساخته شده از سپهبد شهید سلیمانی داخل فداکار شهرها که همانندی سهل است، حداقل تناسب های لازم را ندارند.

دیدم فدایی مردمان هنر و رسانه ها نیز، نسبت به موضوع واکنش علامت داده اند. به عنوان یک عضو ⁧شورا⁩ و البته، خرد آموخته دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، که ٧ سال از دوران دانشجویی خود را داخل این دانشکده سپری کرده ام، توقع لم بیشتر از مدیران دارم.» ۲۲ سردیس مفاخر ایران در خانه هنرمندان رونمایی شد
شرکتی را فرض کنید که با وجود تمام موفقیت های چشمگیری که در گذشته بوسیله آن مشت بی پرده کرده، هم حالا درون لبه ی پرتگاه استراحت دارد. اغلب تحلیلگران اقتصادی از هبوط قریب الوقوع این شریک صحبت می کنند؛ با این حال، هیچ کس کاملا نمی داند که بغرنج کجاست و چگونه می توان آن را برطرف کرد. حال تخیل کنید که در چنین اوضاع واحوالی به شما پیشنهاد می شود تا سمَت مدیرعاملی این شرکت پرسابقه و البته پرمشکل را برعهده بگیرید. پاسخ شما چه خواهد بود؟ آیا بی کند پذیرش خواهید کرد یا با یک «نه» ثابت قدم خود را از دردسر دور می سازید؟

متنی که خوانید، سناریویی فرضی نبود و اتفاقا مربوط به یکی از همدستی های ارشد و چیره روی کره ی زمین است که آن را با نام مایکروسافت می شناسیم. این باهم اتحاد کردن با خلق سیستم عامل ویندوز، دنیای کامپیوترهای انحصاری را دگرگون کرد و توانست چشم انداز اعتبار طلبانه ی خود، یعنی «روی هر میز و در هر ساختمانی یک رایانه ی شخصی» را محقق سازد. با این حال، ردموندی ها اغلب توفیق هایشان را مدیون عهد مدیریت بیل گیتس هستند که در سال ۲۰۰۰ با انتقال مدیریت بوسیله استیو بالمر به پایان رسید. تو دوران چهارده ساله ی مدیریت بالمر، مایکروسافت بلندپروازی های متعدد و گاه موفقی تجربه کرد؛ ولی از خیلی جهات نیز پسرفت های اهمیت کرد.مقاله های مرتبط:معرفی کتاب «تفکر کندرو و آهسته» معلول دنیل کانمنمعرفی تاریخچه اشک های یک میلیارد دلاری؛ چطور استارتاپ ها باید از شکست جلوگیری کنند

اتکای بسیار ازاندازه ی مایکروسافت به دنیای ویندوز و کامپیوترهای شخصی باعث شد تا خیزش ناگهانی گوشی های هوشمند را نادیده بگیرد و آن اعتبار دیر به این حوزه هوشیار شود که دیگر عددی برای گزارش دادن نداشته باشد. تو این طور دوره ای، فروش کامپیوترهای شخصی و به تبع آن سیستم عامل ویندوز با کاهش درخور توجهی روبه رو شده وجود. این اتفاق درکنار مجموعه ای از اتفاقات درونی و بیرونی دیگر، مشکلات اسف باری برای یکی از شرکت های بزرگوار و قدرتمند جهان پیش آورده بود؛ مشکلاتی که به باور هیئت مدیره ی مایکروسافت، تنها با دگرگونی مدیرعامل محلول شدنی وجود.

ردموندی ها یکی از مهندسان کهنه فقره و رهبران اصلی بخشی تجارت ابری مایکروسافت را برای نشستن پیاده شدن صندلی مدیرعاملی مایکروسافت انتخاب کرده بودند و آن بی مانند کسی نبود جز ساتیا نادلا. نادلا مهاجری هندی تبار با رفتاری متواضع و خاموش و افکاری بلندپروازانه و پیش گامانه بود.

رسم است که مدیران کسب و کارهای بزرگ دنیا پس از چند دهه مدیریت یا در دوران بازنشستگی، تاریخ بنویسند و از تجربه ها، آموخته ها، دیدگاه ها و نگرش ها خود سخن بگویند. در میان مدیران کلاسیک، جک ولش با نگاشتن تاریخچه «آیین پیروزی» مدل ی این رویکرد است و در میان مدیران حوزه ی فناوری نیز، می توان اریک اشمیت را مثال زد که در سال های گذشته، کتاب های «عصر جدید دیجیتال» و «مربی تریلیون دلاری» را منتشر کرده است. بر این اساس، شاید بتوان گفت ساتیا نادلا بخشی زود دست بوسیله انتشار کتاب زده است. او در سال ۲۰۱۴ به نشانی جایگزین استیو برای مدیرعاملی مایکروسافت برگزیده شد و تنها سه سال بعد، یعنی در سال ۲۰۱۷، کتاب «از بدیع» را منتشر کرد.

سخن سنج ی این کتاب، یعنی مدیرعامل فعلی مایکروسافت، انفراد است که توانست وقار را به مایکروسافت بازگرداند. درون سال ۲۰۱۴، زمانی که نادلا سکان تربیت مایکروسافت را برعهده گرفت، حال و روز این شریک اصلا مساعد نبود. او توانست با تغییر و تحولاتش در استراتژی و ادب سازمان، سفینه طوفان خورده ی مایکروسافت را بوسیله ساحل امن برساند؛ به طوری که در مدت پنج سال، بها سهام این غول بطی ء افزاری سه گانه طبق و زیاد از هر زمان دیگری به دوران پرشکوه ابتدایی اش با مدیریت بیل گیتس نزدیک پر حرارت شد. در این کتاب، ساتیا نادلا درباره ی این تغییر و تحولات دست افزار های یدکی برای گفتن دارد. همچنین، از مشکلات مدیریت و زندگی و تفکراتی گفتگو می کند که برای تغییر فرهنگ سازمانی مایکروسافت بوسیله فرمان بست.

شناساندن تاریخ «از ابتکاری»

تاریخچه «از ابتکاری» درباره ی زندگی ساتیا نادلا و تفکراتش با قلم خود اوست که بسیاری از موضوعات کارمند و مدیریتی ارزشمند را نیز در خود جای می دهد. به طورکلی، نادلا در این کتاب درباره ی سه مقوله ی واقعی گپ می کند: ۱. دوران جوانی و پیش از ادخال به مایکروسافت؛ ۲. دوران ورود بوسیله مایکروسافت و چسبیدگی بوسیله مدیرعاملی این شرکت؛ ۳. معایب و مزایای دوران شعور تقلبی برای جامعه ی بشری.

ساتیا نادلا در این تاریخ به چند موضوع اصلی پرداخته که یکی از آن ها زندگی شخصی اوست و اینکه زندگی اش چگونه از حیدرآباد هند به ردموند آمریکا می رسد. موضوع دیگری که درکنار این روایت شخصی مطرح شده، روایت سال های کار او در مایکروسافت است. او از سال ۱۹۹۲ درون مایکروسافت مشغول به کار شد و پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرد تا به جایگاه مدیرعامل مایکروسافت برسد. داخل این کتاب، نادلا به موضوع سومی اندوه رمز کرده و آن تحلیل آینده ی فن شناسی است و اینکه به حدس او، در دهه های آینده، تکنولوژی چه مسیری طی خواهد کرد.

ساتیا نادلا تأکید می یواش کسی که می گوید می تواند مسیر باریک بین فناوری را با دقت زیادی پیش بینی کند، فردی قرص نیست؛ ولی حداقل در کمیت تحلیل کلی، به واقعیت ترکیبی و هوش ساختگی و رایانش کوانتومی بوسیله نشانی سه جریان اصلی فن شناسی در آینده ی پیش رو رمز می یواش. کتاب «از ابتکاری» محور چهارمی بی قراری دارد که نادلا در آن از مسئولیت های شرکت های بزرگ چندملیتی مصاحبت می کند و توضیح می دهد که این همدستی ها باید اساس ی رشد اقتصادی را برای همه ی ملت ها و کشورها فراهم و به کاهش تبعیض و بی عدالتی کمک کنند. محور آخر قدری قرین بیانیه های شعارگونه ای است که هرروزه در جلسات سران سیاسی و اقتصادی گیتی می شنویم و اگر در زمره ی کسانی باشید که به حسن منظور شرکت های بزرگ و قدرتمند اقتصادی خوش بین نیستند، احتمالا خواندن این بیانیه های طولانی برایتان خوشایند نخواهد بود.

تاریخچه «از نو» تجربه ی مدیریت مدیران شرکت های ارشد را پیش روی خواننده ترسیم می کند؛ زندگی مدیرانی که باید غرض های میلیارددلاری بگیرند و قریه هاهزارنفر را مدیریت کنند. این همان شکلی از زندگی است که معمولا آن را به اشتهار عمر شرکتی می شناسند. اگر تو کسب و کار کوچک یا اداره محلی فعالیت می کنید، امکان پذیر است مشاهده ی نمایش زندگی مدیر در این طور مقیاسی برایتان جذاب نباشد. بااین حال، چنانچه دوست دارید از موضع مدیر شرکتی بزرگ به دنیا نگاه کنید و با دغدغه ها و مشکل ها و استیل عمر چنین افرادی آشنا شوید، کتاب «از نو» می تواند گزینه ی مناسبی باشد. البته کمی آشنایی با اصطلاحات تخصصی دنیای اینترنت و تکنولوژی، قطعا می تواند به عسل مطالعه ی کتاب بیفزاید.حصه های کتاب

ساتیا نادلا تو بخش هایی از کتاب «از نو» تصنیف است:حدود بیست سال پیش وقتی جوان بودم، نداشتن همدلی مقدور حیات بوسیله قیمت نپیوستنم به مایکروسافت تمام شود. با نگاهی بوسیله روانی مصاحبه ی خودم در چندین دهه ی پیش، به یاد می آورم که پس از یک روز طولانی مصاحبه با مدیران و رهبران مهندسی در بنیاد های مختلف که طاقت و دانش تخصصی مرا آزمودند، با ریچارد تیت آشنا شدم. او مدیری درون حال پیشرفت بود که درون نهایت، شریک تولید بازی کرانیوم را بنیان خلقت. ریچاد از من نخواست که مسئله ای مهندسی را روی کوهمیز سفید حل یا درباره ی برنامه ی کدنویسی پیچیده ای گپ کنم. درباره ی بازرگانی گذشته یا سوابق تحصیلی ام مرا سین جیم نکرد؛ بلکه فقط یک سؤال سهل داشت: «تصور کن نوزادی را می بینی که داخل خیابان رها شده است و گریه می بطی ء. چه کار می کنی؟» بدون آنکه سبک و وزین کنم، پاسخ دادم: «با پلیس تماس می گیرم». ریچارد اگرچه مرا پذیرفت، بوسیله خارج دفترش هدایتم کرد و دستش را روی شانه ام گذاشت و گفت: «تو بوسیله بخشی همدلی داخل خودت نیاز داری، خردسال جان! اگر دیدی طفولیت تو خیابان ول شده و دارد زاری می کند، بچه را از زمین بردار.»

ریشه های مایکروسافت و فلسفه ی حیات آن فراگیر کردن استفاده از رایانه بود. کمال مطلوب شریک این حیات که همگان بوسیله آن دسترسی داشته باشند و درون همین زمینه، وجود داشتن رایانه روی هر میزکار و در هر خانه، مأموریت آغازین مایکروسافت بود. این چیزی حیات که فرهنگ آمریکایی را تعریف می کرد؛ اما حالا وضعیت متعدد تبدیل کرده است. امروز، روی اکثر میزهای کار و در اکثر خانه ها رایانه هست و اکثر مردم تلفن همراه هوشمند دارند. نادلا می گوید:از بسیاری جهات قاهر بودیم؛ اما در بسیاری از موارد دیگر قفا مانده بودیم. معامله رایانه ها اندک شده بود و از دنیای تلفن همراه به طور چشمگیری قفا الباقی بودیم. در جست وجوی اینترنتی قفا بودیم و درون صنعت بازی، به نمو دوباره حاجت داشتیم. به ایجاد همدلی ژرف تری با مشتریان و نیازهای ناگفته و برآورده نشده شان نیازمند بودیم. وقت آن رسیده بود که برای حرکتی ابتکاری و متاخر دست به امر شویم.ریشه های مایکروسافت و فلسفه ی وجود آن، فراگیرکردن مصرف از رایانه حیات

پس از چند دهه رشد ثابت در فروش رایانه های شخصی داخل سراسر جهان، فروش به ارتفاع خود رسیده وجود و در آن زمان، در حال کمبود بود. تعداد محموله های رایانه های شخصی حدود ۷۰ میلیون بود؛ تو حالی که محموله های گوشی های هوشمند به بیش از ۳۵۰ میلیون گویا حیات. این معارفه ناخوشایندی برای مایکروسافت محسوب می شد. هر رایانه ی شخصی فروخته شده به معنای پرداخت حق تشخیص بوسیله مایکروسافت وجود و بدتر از همه اینکه نه تنها فروش رایانه ها کاهش یافته بود؛ بلکه محبوبیت ویندوز ۸ نیز که هجده ماه پیش روانه ی میدان شده بود، درون حال کمبود وجود.سودا با کد تخفیف zoomit

در همین حال، جهیز عامل های اندروید و اپل داخل حال اوج گیری بودند که انعکاس دهنده ی انفجار گوشی های هوشمندی بود و کارمندان و توسعه دهندگان در مایکروسافت نتوانسته بودند در آن موفق شوند و تا اینکه به سختی توانسته بودند در این بازار حضور داشته باشند. در نتیجه، سهام مایکروسافت که مدت ها سرمایه گذاری ایمن و پربازده بود، برای سال ها داخل حال درجا کوفتن بود. درون سازمان نیز ادبیات همان احترام ترسناک بود. درون آن سال، نظرسنجی سالانه از کارکنان مایکروسافت نشان عدل که بیشترِ کارکنان فکر کردن نمی کنند که در مسیر پایدار پیش می روند. آن ها درباره ی توانایی های مایکروسافت بخاطر نوآوری شک داشتند.

کارمندان مایکروسافت معتقد بودند که فقط یک نفر از بیرون می تواند شرکت را درون خوش نویسی درست استراحت دهد. هیچگاه یک از معروفیت های موجود در فهرست نامزدهای احتمالی مدیرعاملی، ازجمله ساتیا نادلا، آن ها را به عطش نمی آورد. صنعتی بوسیله سنّت احترام نمی گذارد و آنچه بوسیله آن حرمت می گذارد، نوآوری است. مایکروسافت بنده سنّت شده بود؛ اتفاقی که جایی تو دنیای فناوری نداشت. آن ها به جبر می خواستند برای محصولات فرسوده سندیت دعوی ایجاد کنند و این چالش پرسنل هر شرکتی است تا مایکروسافت را تو تلفن همراه و ابر (Cloud) همچنین تو جهان شکوفا درنگ.





اتیکت سازمانی مایکروسافت به ویران ای تبدیل شده حیات که به هر بسرنوشت شوم دچار کردن اجازه می داد تا شبیه جزیره ای دورافتاده براساس قواعد و قوانین خویشتن عمل کند و تنها دستاوردهای خودش برایش وقار داشته باشد. بعدها، این موضوع در قالب کاریکاتور بسیار جالبی از روابط مستخدم شرکت ها منتشر شد که تو شمایل زیر، می توانید آن را مشاهده کنید.



این کاریکاتور واقع گرایانه از تعامل حصه های مختلف شرکت های مایکروسافت، گوگل، آمازون و اپل است. در کاریکاتور مایکروسافت، جزء های متنوع آن را درون پیله هایی جداگانه مشاهده می کنیم که هریک به جانب مقدر شدن دیگر تسلیحات ای را نشانه اندوهناک است.

ساتیا نادلا می گوید:این شمایل را به صراحت در خاطر دارم که بوسیله چشم های صدها حقوق بگیر مایکروسافت که منتظر سخنرانی ام بودند، خیره شده بودم. چهره های آن ها منعکس کننده ی شوق و تپش و انرژی بود که با اضطراب و قدری ناامیدی همراه شده بود. آن ها تیمار مثل من به مایکروسافت آمده بودند تا دنیا را تبدیل دهند؛ اما از درجازدن مشارکت ناامید شده بودند. از همه ناراحت کننده تر اینکه بسیاری احساس کردند که مشارکت روح خود را از مشت داده است. هنگامی که اغوا حضار به پایان رسید، موقت گفتم: «صنعت ما به سنّت جاه نمی گذارد و آنچه به آن احترام می گذارد، نوآوری است. این چالش جمعی ماست تا مایکروسافت را داخل دنیا شکوفا کنیم.» اگر تو آن روز فقط یک موضوع حیات که تأییدش می کردم، این بود که بفهمیم اگر مایکروسافت از بین برود، دنیا چه چیزی را از دست خواهد قسط. باید بوسیله خودمان درباره ی این پاسخ گو باشیم که ماهیت همدستی چیست و چرا ما وجود داریم. من به همکارانم گفتم که درباره ی نمو مالی باهم اتحاد کردن صحبت نمی کنم؛ بلکه درباره ی رشد فردی مان گفتگو می کنم. اگر همه به تنهایی در نقش و زندگی خود رشد کنیم، به منزله ی شرکت رشد خواهیم کرد.

نادلا چالش رهبری داخل مایکروسافت را نبود همدلی و حساسیت متقابل می داند. او می گوید منظور ی مشترکی در طولانی مدخل ها برای دامنه برج حمل تو مسیر اهداف سازمان حیات نداشت؛ درنتیجه هرکس گویی در جزیره ای مجزا با قوانین مختص به خود بی جنبش بود که گه گاه بوسیله زندگی ساکنان دیگر جزایر مجاور همچنین قاعده می زد.

مدیر ارشد اجرایی مایکروسافت یکی از فراگیری های عمده زندگی اش را که از کریکت آموخته بود، داخل مایکروسافت بوسیله کار مسدود. در قسمتی از کتاب، نادلا از محک ی کریکتی صحبت می کند که بین تیم آن ها و تیمی استرالیایی درون جریان بود. او درباره ی این موضوع سخن می گوید که چگونه محضر بازیگر ی تیمشان در زمین باعث شده بود تا روحیه ی همدلی از بقیه بازیکنان خمود شود. درادامه ی ماجرا، نادلا می گوید که بازیکن خواه فردی بنیادی داخل مجموعه هرچه هم که توانایی و مهارت های ستودنی داشته باشد؛ اما اگر درون خدمت کلکسیون و تیم نباشد و روحیه ی یکدل نداشته باشد، ارمغانی جز آسیب ندارد. مدیرعامل فعلی مایکروسافت مقرری ی هر رهبری را در جنین ی اول، همدلی با کارکنان و شناخت نیازهایشان می داند. بوسیله اعتقاد او، رهبری که از اتاق خود پایش را خارج نگذارد و درون میان کارکنانش قدم نزند، هرگز نمی تواند درون کامل جوانب به درستی عمل درنگ.ساتیا نادلا وظیفه ی هر رهبری را داخل جنین ی اول، بی قراری دلی با کارکنان و شناخت نیازهایشان می داند

دو دهه پیش از آن، عرضه ی ویندوز ۹۵ با آهنگ پس بنیان ی گران قیمتش، یعنی «من را مشهود کن رولینگ استونز»، درون جشنواره ی خرده فروشی ها و قلق زیاد رسانه ها به ارائه ی نرم افزاری بزرگ و بزرگ پر حرارت معاون کرده بود. رقبا تکاپو کردند تا رویدادهای معرفی محصول خود را با کیفیت بهتر و دوست داشتنی برنده برگزار کنند تا امیدوار باشند که مشتریان را به خرید انگیزش کنند. بااین حال، این موضوع برای آن زمان بود و اکنون اوضاع تفاوت دارد.معامله با کد تقلیل zoomit

عرضه ی ویندوز ۱۰ درباره ی یک میوه نبود؛ بلکه درباره ی مأموریت مایکروسافت حیات. بوسیله عبارت دیگر، اگر قصد داریم هر محدودیت داخل این سیاره را توانمند سازیم، چرا به سمت دیگر سیاره نرویم و آن را به واقعیت تبدیل نکنیم؟ چه طرز بهتری برای مدال دادن مأموریت جدید و اتیکت در حال ظهورمان، از وجود داشتن داخل شرق آفریقا بهتر بود؟ منطقه ای که مشکل ها و فرصت های فناوری را بخاطر تحول و ایجاد رشد اقتصادی شعبه می درنگ. اگرچه شاید از تمام دوربین های تلویزیونی خبری نبود که قبلا مایکروسافت را پوشش خبری می دادند، می شد تمایل خود را برای درک شرایط تمام مشتریان نشان داد. ارائه ی ویندوز ۱۰ درون کنیا رویکرد جهانی تری برای همکاری به همراه داشت و نیز درس های ارزشمندی به ما آموخت.

درباره ی نویسنده و ناشر کتاب

ساتیا نارایانا نادلا، مدیر تجارت هندی آمریکایی، داخل سال ۲۰۱۴ خلیفه استیو بالمر شد و داخل حال حاضر، مدیر ارشد اجرایی مایکروسافت است. قبل از مدیرعاملی، وی معاون اجرایی گروه ابر و کارمند مایکروسافت، مسئول پیدایش و مسئول اجرای سیستم عامل های محاسبات شرکت حیات. در سال ۲۰۱۷، انتشارات HarperCollins تاریخچه نادلا را با عنوان کامل Hit Refresh: The Quest to Rediscover Microsoft's Soul and Imagine a Better Future for Everyone منتشر کرد. در سال ۱۳۹۹، انتشارات آریاناقلم تاریخچه یادشده را تو قسمت قسمت کردن بندی کلکسیون کتاب های مدیریتی و نزاکت مستخدم و در مملکت ی پیشرفت فناوری و شعور مصنوعی و آینده ی دنیای تکنولوژی با عنوان «از نو» و ترجمه ی کوروش بهرنگ در ۲۶۴ ورق روانه ی بازار گستردن کرده است.بیشتر بخوانید:شناساندن تاریخچه «خاطر تند و آهسته» اثر دنیل کانمنمعرفی کتاب مجالی بخاطر تمرکز؛ سیستمی برای کار کم و موفقیت بیشترمعرفی تاریخ اشک های یک میلیارد دلاری؛ چطور استارتاپ ها باید از انقراض جلوگیری کنندمعرفی تاریخ پیروزی در بازی مغز؛ اصلاح هفت سهو اجل بار تفکرمعرفی کتاب «قدرت تنفس؛ تأثیر غلبه تنفس عمیق بر اضافه بهره وری، خلاقیت و شفافیت ازطریق قدرت ذهن آگاهی»
به گزارش رسانه ی Maeil Business، عرضه ی سری های گلکسی اس ۳۰ سامسونگ (Samsung Galaxy S30) یک ماه زودتر از زمان پیش بینی شده اتفاق می افتد. گفته می شود گلکسی اس ۳۰ تا پایان ژانویه ی ۲۰۲۱ و پس از رویداد آنپکد سامسونگ در فوریه دردسترس کاربران قرار می گیرد و داخل فداکار از مناطق چند روز تأخیر داشته باشد و در اوایل فوریه روانه ی بازار شود.

پیش بینی های رسانه ی اضطرار ای حاکی از این است سری های گلکسی اس ۳۰ (اس ۲۱) پیش از زمان رونمایی گلکسی اس ۲۰ سامسونگ، در ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن) امسال و پیش از مارس ۲۰۲۱ به بازار خواهند آمد.

کنگره ی جهانی موبایل که تو بارسلونا برگزار می شود، تا اواخر جون ۲۰۲۱ به تأخیر محذوف است؛ ولی به نظر نمی رسد تأخیر برگزاری این رسوم روی تصمیم سامسونگ بخاطر ارائه ی زودهنگام سری جدید خانواده ی گلکسی اس تأثیرگذار داشته باشد و دلیل اصلی این کار می تواند بوسیله فرصت های کسب وکاری مرتبط باشد.مقاله ی مرتبط:رندر و تاریخ معرفی قوم گلکسی اس ۳۰ سامسونگ پیدا شد

رسانه ی Maeil Business ادعا می یواش که سامسونگ باتوجه بوسیله مشکلات اخیر هواوی، به صرفه برندش زمان عرضه ی محصول متاخر را تبدیل داده است. بایکوت های شدیدی که ایالت متحده پهلو هواوی اعمال کرده، شرایط ماندگی پیش روی انبازی چینی گذاشته و عملکرد آن را والا تأثیر صبر است.

داخل سه ماهه ی سومین سال ۲۰۲۰، سامسونگ توانست عنوان ارشد ترین تولیدکننده ی گوشی را از هواوی پس بگیرد. همان طورکه می دانید، آوریل امسال، هواوی نخستین وعده جایگاه سامسونگ را درون بزرگ ترین تولیدکننده ی گوشی هوشمند تصاحب و سهم بیشتری از این میدان را ازآنِ خود کرد. درواقع، سامسونگ با نمایش ی زودهنگام مدل های متاخر خانواده ی گلکسی اس تلاش می نرم جایگاهش را راسته گوشی های هوشمند حفظ نرم.

ماه مه امسال، رسانه ها از عملکرد کوفته و مشکلاتی در یکی از معیار های سری گلکسی اس ۲۰ خبر دادند. این احتمال همچنین وجود دارد که سامسونگ برای ارتقای آمار خرید گوشی های پرچم دارش تلاش بطی ء. شرکت کره ای فعلا تاریخ نمایش ی جدیدترین گوشی پرچم دارش را رسما اعلام نکرده است؛ اما بوسیله دید می رسد بوسیله زودی رونمایی آن ها را شاهد باشیم.بیشتر بخوانید:سه مدل متاخر از ردمی نوت ۹ ماه آینده عرضه خواهند شدنسخه سایبرپانک ۲۰۷۷ گوشی وان پلاس 8T معرفی شدممنوعیت واردات موبایل با نرخ بالای ۳۰۰ یورو داخل دستور امر قرار دارداولین مفروضات آیفون 13 فاش شدافزایش گمان نمایش گلکسی زد فولد 3 به همراه خامه
اساسیSGHAROOOON نیست که از چه مرورگری استفاده می کنیم؛ برای اینکه همه ما پوشه ای از وب سایت های دلخواهمان داریم که یا برایمان کاربردی هستند یا برای گذراندن زمان و تفریح یا آموزش و یادگیری به آن ها سر می زنیم.

کریه نیست بدانید که درحال حاضر، بیش از ۱٫۷۵ میلیارد وب سایت وجود دارد؛ پس هرچه بی قراری که در اینترنت عزا وگذار کرده باشید، امکان ندارد همگی ی وب سایت های دوست داشتنی و کاربردی را دیده باشید. همیشه گزینه های دیگری تیمار بود دارد که می توانید به پوشه ی بوک مارک های خویشتن افزایش کنید.

در این مقاله، قصد داریم ۴۵ وب سایت دوست داشتنی را معرفی کنیم که بوسیله احتمال زیاد از وجودشان وقوف ندارید. داخل دید داشته باشید که این وب سایت ها به ترتیب حروف انگلیسی شناساندن شده اند.10MinuteMail

برای استعمال از خدمات اکثر وب سایت ها و اپلیکیشن ها باید در آن ها ثبت نام کنید. این ثبت نام فقط برای این است که لینک فعال سازی حساب کاربری برایتان ایمیل شود. بااین حال، دشوار آنجایی است که همدستی ها پس از به دست آوردن ایمیلتان، ارسال ایمیل های تبلیغاتی آزاردهنده را شروع می کنند. اگر این موضوع برایتان رادیکال است و می خواهید ایمیلتان را از این پیام های تبلیغاتی تهی نگه دارید، از وب سایت 10MinuteMail مصرف کنید. 10MinuteMail همان طورکه از نامش پیدا است، سرویسی برای ساخت ایمیل بلافاصله است که فقط ۱۰ دقیقه اعتبار دارد.360Gigapixels



یکی از وب سایت های جذاب جهان که تصاویر چند گیگاپیکسلی پانورامای ۳۶۰ درجه از شهرهای معروف جهان متشابه لندن و نیویورک را دراختیارتان قرار می دهد.A A Soft



Murmur وب سایتی کاربردی که در آن می توانید با حرکت چند اسلایدر، صدای آرامش جزء مدنظرتان را ایجاد. کنید برای مثال، می توانید با لول اسلایدر باران و رعدوبرق، حس کار کردن در روز بارانی را شبیه سازی.کنید Adobe



Color این وب سایت که شرکت ادوبی ساخته است، رنگ جزیی های مکمل را نمایان می کند که یکی از ابزارهای کاربردی برای گرافیست ها و طراحان. است کافی است کد رنگ مدنظرتان را خبردار کنید تا رنگ های مکمل آن نمایش داده.شود



AudioCheck وب سایت AudioCheck ابزاری طولانی برای آزمایش هدفون است که به معاون آن می توانید گستره ی دینامیکی، قدم ی فرکانس، عمق صدای بیس، موازنه صدای چپ و حق و دیگر مشخصات هدفون خود را.بیازمایید



Compressor اگر می خواهید برای کسی عکسی را ارسال خواه تو وب سایتی آپلود کنید، اما ظرفیت عکس بسیار است، کافی است به سراغ Compressor. بروید این سرویس رایگان بدون کمتر کردن کیفیت عکس، حجم آن را چندبرابر کاهش می.دهد Cloud



Convert وب سایتی کاربردی بخاطر تبدیل فایل های مختلف به یکدیگر است که از همه ی فرمت های صوتی، تصویری، متن و اسناد پشتیبانی می. کند نسخه ی رایگان این وب سایت به شما رخصت می دهد که روزانه ۲۵ فایل را تبدیل می. کنید جالب است بدانید که تاکنون تقریبا ۵۴۰ میلیون وهله از این ابزار آنلاین استعمال شده.است Days of the



Year یکی از وب سایت های جذاب اینترنت محسوب می شود که نشان می دهد امروز انسان کشورها و ملیت های مختلف به چه بهانه ای جشن می گیرند؛ از روز خصوصی نان تُست فرانسوی خمود تا روز خصوصی گربه های. سیاه حتی به دستیار تقویم این وب سایت، می توانید جشن های روزهای مختلف سال را بی قراری.?ببینید Down for Everyone or Just



Me این وب سایت همان طورکه نامش نشان می دهد، آنلاین وجود داشتن وب سایت های متنوع را علامت می. دهد اگر وب سایت خاصی در مرورگرتان باز نمی شود، می توانید آدرس آن را اینجا ملتفت کنید تا ببینید وب سایت مدنظرتان فقط برای شما باز نمی شود یا به طورکلی مشکل فاش کرده.است Earth



Nullschool وب سایتی تعاملی است که نقشه ی سه مربوط باینده بادهای کره ی زمین را به رخ لمحه ای مدال می. دهد این نقشه تنظیمات زیادی دارد و مواردی مانند دمای جزء های مختلف کره ی زمین و وضعیت امواج اقیانوس ها را هم نشان می.دهد



Enhancv یکی از سرویس های رایگان برتر برای ساخت رزومه است که به کمک آن می توانید رزومه ای دوست داشتنی را در چند دقیقه. بسازید البته برای استفاده از همه ی امکانات این وب سایت باید راست ابونمان نسخه ی Pro آن را پرداخت کنید؛ اما امکانات نسخه ی رایگان Enhancv بی آرامی برای ساخت رزومه ای زیبا و تأثیرگذار کافی.است



FactSlides وب سایت FactSlides یکی از مراجع دوست داشتنی برای تکثیر معلومات عمومی بوسیله شمار می. آید تو این وب سایت، نزدیک به ۱۰ هزاره حقیقت به رخ اسلاید نوشته شده است که می توانید با خواندن آن ها، معلومات عمومی تان را افزایش. دهید البته خواندن همگی ی این ۱۰ هزاره واقعیت ساعت ها و شاید چند روز طول. بکشد برای نمونه، آیا می دانستید که ۱۵ درصد از کل ترافیک اینترنت دنیا دراختیار نتفلیکس



است؟Freepik چنانچه با مرزوبوم ی گرافیک آشنا نباشید، احتمالا با دیدن بنرهای تبلیغاتی قشنگ تصور می کنید که برنامه ریز آن بنر روزگار ها برای طراحی مورد مورد اجزای آن زمان گذاشته است؛ اما واقعیت احتمالا چیز دیگری. است گرافیست ها ابد ابزارها و منابع خاصی دارند که بوسیله آن ها کمک می یواش بنرهای تبلیغاتی یا تصاویر خارق العاده ای را در زمانی کوتاه ساختن. کنند وب سایت Freepik یکی از منابع کاری محبوب برای گرافیست ها محسوب می شود که تصاویر باکیفیت وکتور و تصاویر JPEG و فایل های PSD را کاملا رایگان دراختیارتان استراحت می.دهد Geo



Guessr وب سایت Geo Guessr بازی آنلاین. است در این بازی، داخل یکی از نقاط جهان به کمک گوگل Street View ظاهر می شوید و باید تشخیص دهید که کجای کره ی زمین فراغت. دارید هرچه بتوانید محل باریک بین تازگی را انتخاب کنید، امتیاز بیشتری هم قبض خواهید. کرد البته این امکان حیات دارد که محدوده ی ورزش را به قاره خواه قلمرو یا شهری اختصاص محدود کنید؛ اما برای حداکثر دلربایی پیشنهاد می کنیم محدودیتی را اعمال.نکنید



GetHuman شاید این وب سایت بخاطر کاربران ایرانی چندان کاربردی نباشد؛ اما کریه محو با GetHuman آشنا. شوید GetHuman سرویسی اینترنتی است که بهترین رویه تماس با امور مشتریان هزاران شریک معروف را دراختیارتان فراغت می دهد تا دیگر لازم نباشد زمانه ها قفا شیار. بمانید این نحو تماس تو قالب احصائیه وابستگی با داخلی و ایمیل و نام شخص نمایش می. شود بخش پولی GetHuman تیمار بدین شکل است که با صیقلی مبلغی مشخص، می توانید همگی ی مراحل مربوط به مناسبت و ردیابی با امور مشتریان یا خدمات پس از فروش شرکت دلخواهتان را به GetHuman.بسپارید



Gifprint این وب سایت می تواند فایل های متحرک GIF را بوسیله فلیپ بوک پرینت شدنی خواه به زبان ورق های پویانما تحول.یواش Hacker



Typer حتما داخل فیلم های اکشن دیده اید که شخصی فقط با زدن کلید های روی ورقه کلید، کد خاصی را در محیطی شبیه به سیستم عامل DOS با فونت سبزرنگ می نویسد و کامپیوتری را هک می. کند اگر می خواهید احساس این هکرها را تجربه کنید، کافی است بیدار وب سایت Hacker Type شوید و کلید F11 را برای تمام ورقه کردن مرورگرتان بزنید و تایپ کردن را نخست. کنید مهم نیست چه کلیدهایی را فشار می دهید، این وب سایت خودش کدهای عجیب وغریبی را مدال می دهد و می توانید حسابی اطرافیانتان را ضابطه کار.بگذارید Have I Been



Pwned تروی هانت، یکی از مدیران ارشد مایکروسافت، تخصص خاصی داخل امنیت اینترنتی. دارد وی وب سایتی با اشتهار Have I Been Pwned روش اندازی کرد که در آن، می توانید ایمیلتان را خبردار کنید تا با جست وجو درون اطلاعات فاش شده از هک های بزرگ تاریخ از جمله هک شدن لینکدین، ادوبی، مای اسپیس، تامبلر و چندین سایت معروف دیگر، از افشای اطلاعاتتان مطلع.?شوید How Old Do I



Look اگر برایتان سؤال وجود که ازنظر سایرین چند سال دارید، کافی است عکس سلفی از خودتان تو وب سایت-How Old آپلود. کنید این وب سایت را مشارکت مایکروسافت متد اندازی کرده است و بوسیله معاون هوش مصنوعی، سن شما را تخمین می.?زند



KnowEm اگر می خواهید برای پروژه ی شخصی یا کسب وکارتان نامدار برگزینی کنید و نمی دانید که این اشتهار بخاطر استعمال تو شبکه های اجتماعی و دامنه ی وب سایت دردسترس است خواه پیش تیز تفویض شده، بوسیله KnowEm. بروید کافی است نام مدنظرتان را درون آن جست وجو کنید تا امکان تفویض آن را برای شبکه های اجتماعی و دامنه های مختلف تجسس.شود Level Up



Life درون وب سایت Level Up Life با ساخت رایگاه شمار کاربری ، اهداف کوچک و مبصر زندگی تان را ثبت می. کنید بعد این وب سایت تو قالب بازی نقش آفرینی، با اتمام اهداف به شما امتیاز می. دهد اکثر کاربرانی که از این وب سایت کاربرد کرده اند، از آن به عنوان یکی از ابزارهای قدرتمند افزایش علت یاد کرده. اند پیشنهاد می کنیم که شما هم یک بار آن را امتحان.کنید Line



Rider Line Rider بازی جذاب و سرگرم کننده ای است که درون آن، باید مسیر لول سورتمه سوار را نقشه کشی. کنید جالب است بدانید که این بازی اعتیادآور برای اندروید و iOS بی آرامی منتشر شده؛ ولی برخلاف نسخه ی کاملا رایگان وب سایت ، بخاطر دانلود اپلیکیشن موبایل آن باید سه دلار پرداخت.کنید Listen to



Wikipedia موضوع این وب سایت کمی نوظهور به نظر می رسد؛ ولی به زیبایی پیاده شده. است این وب سایت همه ی به روزرسانی های ویکی پدیا را به رخساره لحظه ای رصد و آن ها را با موسیقی شنوایی نوازی ثبت می. درنگ هر وقت کاربری یکی از مقاله های ویکی پدیا را ویرایش کند که هر نفس چندبار اتفاق می افتد، صدای زیبایی مشابه صدای زنگ یا نت گیتار پخش می. شود زیبایی این وب سایت آنجایی است که این صداها به طرز ای پشت سر هم پخش می شوند که خیر تنها آزاردهنده نباشند؛ بلکه موسیقی ای را تشکیل. دهند در ضمن با هر کلیک، می توانید بوسیله مقاله ی ویرایش شده.بروید



ManualsLib این وب سایت آرشیوی از چهارمیلیون دفترچه ی قطب با فرمت PDF برای دستگاه های مختلف از ۱۰۰ هزار برند را دراختیارتان قرار می دهد؛ از گوشی های هوشمند پژمرده تا تلویزیون، دوربین، یخچال فریزر، سینمای خانگی، پرینتر... . و البته درون دیدن داشته باشید که اکثر چرک نویس های راهنمای این وب سایت بوسیله زبان انگلیسی هستند و از دفترچه های راهنمای فارسی خبری.ازاله



Mathway وب سایت Mathway درخت سرو جذابی برای خرد آموزان و دانشجویان و کلا عاشقان دنیای ریاضیات است که می تواند هر سنخ معادله ای را محلول. کند البته پیشنهاد نمی کنیم که از Mathway برای تزویر داخل حل تمرینات ریاضی مصرف کنید؛ چراکه این وب سایت مراحل حل کردن معادلات را علامت نمی دهد و فقط پاسخ نهایی را ارائه می. دهد البته این وب سایت نسخه ای پولی از ابزار حل معادلات بی آرامی دارد که تفاوتش با نسخه ی رایگان، نشان دادن مراحل حل مسئله. است Music



Map برای علاقه مندان به دنیای موسیقی، وب سایت Music Map جذابت اختصاص ای. دارد در این وب سایت، کافی است که نام خنیاگر دلخواهتان را جست وجو. کنید سپس، این وب سایت نقشه ای از دیگر خوانندگان و قسمت قسمت کردن های موسیقی را نشان می دهد که احتمالا از شنیدن موسیقی آن ها بی قراری لذت می. برید این وب سایت یکی از نحو های آسان بخاطر کشف آهنگ های جدید محسوب می. شود نکته ی جالب این است که Music Map اکثر خوانندگان و قسمت قسمت کردن های موسیقی ایرانی را بی قراری در اطلاعاتش ثبت کرده.است



Ninite وب سایت Ninite سرویسی رایگان است که همگی ی نرم افزارهای موردنیازتان را هم زمان روی کامپیوتر یا لپ تاپتان نصب می. بطی ء کافی است سیاهه بطی ء افزارهای دلخواهتان را انتخاب (کنید برای میزان کروم، فایرفاکس، اسکایپ، VLC و). WinRAR سپس، همگی ی آن را هم زمان روی سیستم شما انتصاب می. درنگ نکته ی جالب این است که Ninite علاوه کنار نصب، می تواند نرم افزارهای سیستمتان را به روز نگه.دارد Old



Version وب سایت نسخه ی قدیمی همان نعوظ که از نامش پیدا است، نسخه ی قدیمی اپلیکیشن های مختلف را برای دانلود درون اختیارتان قرار می دهد؛ اپلیکیشن هایی که قطعا همگی ی ما با آن ها خاطرات زیادی داریم؛ مشابه یاهو مسنجر یا.Winamp Online Etymology



Dictionary دیکشنری آنلاین Etymology Dictionary یکی از دیکشنری های جذاب و اندک شناخته شده است که تمام تاریخچه ی زبان ی جست وجوشده را نشان می. دهد این وب سایت اپلیکیشن مخصوص اندروید و iOS و حتی افزونه ی مخصوص مرورگر کروم غم.دارد



OpenLibrary یکی از مراجع جامع کتاب الکترونیکی در جهان است که ادعا می کند بخاطر برای همه ی کتاب های جهان، ورقه ی جداگانه. دارد در زمان نوشتن این مقاله، بیش از ۲۵۰۰ کتاب الکترونیک رایگان دارد که می توانید آن «را» امانت.بگیرید



Pixlr وب سایت Pixlr یکی از وب سایت های قدیمی این سیاهه محسوب می شود؛ ولی هنوز تیمار بسیار کاربردی. است Pixlr ابزاری آنلاین برای ویرایش عکس مشابه فتوشاپ را کاملا رایگان در اختیارتان قرار می. دهد از این ادوات می توانید بی قراری ازطریق کامپیوتر و غم ازطریق گوشی های موبایل مصرف کنید و ابزارهای ساده ای مشابه شکاف و روتوش تا ابزارهای طولانی طراحی را بوسیله کار.ببرید



PrintFriendly عاری شک، ازبین روبیدن محیط زیست یکی از موضوعات جدی جهان امروز. است همکاری های بزرگ هم برای کمک بوسیله این موضوع جدیت می کنند تاحدممکن از کاغذ استفاده نکنند؛ اما بالاخره زمانی می رسد که نیاز داریم صفحه ای را پرینت. کنیم در این وضعیت، بهترین کار این است که از وب سایت PrintFriendly استعمال. کنیم کافی است آدرس صفحه ای که می خواهید پرینت بگیرید، در آن مسبوق کنید تا با تغییر چیدمان محتوای صفحه و کاهش تعداد کاغذ موردنیاز، آن را آماده پرینت شدن.یواش



Removebg اگر بوسیله روال های دوربری در فتوشاپ تسلط ندارید و می خواهید پس ماخذ ی تصاویر خویشتن را دگرگونی دهید، وب سایت Removebg این کار را برایتان فقط با یک کلیک و بوسیله بهترین شکل ممکن اجرا می.دهد Repair



Clinic اگر ازجمله کسانی هستید که بوسیله تعمیرکار اعتقادی ندارد و می خواهید همگی ی ادوات بناء تان را خودتان تعمیر کنید، حتما وب سایت Repair Clinic را تو پوشه بوک مارک خود راحتی. دهید این وب سایت آرشیو کاملی از راهنمای شلنگ به شلنگ تعمیرات گوناگون سامان لباس شویی، یخچال، مایکروفر، ماشین های باغبانی... و را دراختیارتان قرار می. دهد کاربران این وب سایت اعلام کرده اند که Repair Clinic باعث صرفه جویی صدها دلار هزینه تعمیرات شده و آموزش های آن کاملا کاربردی.است Scribble



Maps با وب سایت Scribble Maps می توانید خوش نویسی خواه اطلس مدنظرتان را برگزینی کنید، روی آن متنی بنویسید، جایی را نشان بزنید، عکسی را روی آن فراغت دهید و پس ازآن شمایل بازپسین را با دیگران به اشتراک. بگذارید این وب سایت یکی از ابزارهای بزرگوار بخاطر برنامه ریزی سفرهای دسته جمعی محسوب می.شود



SimpleSavr یکی از ابزارهای جذاب است که امکان به اشتراک گذاری سریع متن بین همگی ی مایه های متصل شده بوسیله شبکه را حاضر می. کند برای مثال، تمثال کنید که در شرکتتان می خواهید لینکی را بین کامپیوترهای دیگر و تا اینکه گوشی های همواره بوسیله شبکه را بوسیله ابونمان. بگذارید کافی است آدرس لینک را درون وب سایت SimpleSavr صبر دهید و درادامه، وقتی بقیه باخبر این وب سایت شوند، لینک شما را می.بینند.SleepyTi



me این وب سایت بوسیله شما می گوید باتوجه به چرخه ی طبیعی خواب، چه ساعتی باید بخوابید تا با بیشترین انرژی در ساعت مدنظرتان بیدار. شوید تا اینکه اگر می خواهید سر زمانه خاصی بخوابید، بوسیله شما می گوید چه ساعتی باید باخبر شوید تا زیادترین انرژی را داشته.باشید



Supercook تصور کنید که در روز تعطیل تو خانه نشسته اید و هنوز حقوق نگرفته اید و در خانه فقط مواداولیه ای مانند مرغ و آرد و شیر. دارید با چنین مواد بدوی ی محدودی، تصورتان این است که نمی توانید غذای جذابی سفت کنید؛ ولی وب سایت Supercook این طور خاطر نمی. نرم سازوکار Supercook بدین نظام است که مواداولیه ی مدنظرتان را تفویض می کنید و این وب سایت بهترین غذاهایی را به شما علامت می دهد که می توانید با همه یا بخشی از آن مواد مقاوم . کنید نمی توانیم بگوییم که عملکرد این وب سایت کاملا بدون نقص است؛ ولی قطعا به کارتان خواهد آمد؛ بنابراین، ذخیره کردن آن تو پوشه ی بوک مارک ها ضرری. ندارد داخل نظر داشته باشید که Supercook برای گوشی های اندرویدی و آیفون تیمار اپلیکیشن اختصاصی.دارد Text



Faces این وب سایت دربرگیرنده شکلک های یونی کد است که می توانید در جاهای مختلف مثل چت با دیگران و بایو اینستاگرام و تو بخش کامنت های وب سایت های مختلف استفاده.کنید The Power of



PowerPoint چه دانشجو باشید و چه شاغل، یا ناخواه باید با پاورپوینت کار. کنید پاورپوینت بهترین ابزار بخاطر ساخت پرزنتیشن و ارائه گزارش محسوب می. شود وقوف بشاش کننده این است که بخاطر پیدایش پرزنتیشن باکیفیت با پاورپوینت به گذراندن دوروبر ی خاصی نیازی ندارید؛ چراکه وب سایت ژاپنی The Power of PowerPoint چندین فایل آماده ی باکیفیت و خیره کننده با انیمیشن های دوست داشتنی را به رایگان دراختیارتان فراغت می.دهد The Wiki



Game وب سایت The Wiki Game ورزش دوست داشتنی و سهل ای است که تو آن باید با حداقل کلیک روی لینک های صفحات و در حداقل زمان ممکن، از صفحه ی ویکی پدیا بوسیله ورق ی دیگر. برسید برای مثال، باید از صفحه ویکی پدیای «عنصر» مس شروع کرده و کمینه از دو دقیقه به «ورق» عدد. برسید علاوه بر اضطراب بیش این بازی، وب سایت The Wiki Game این امکان را برایتان فراهم می کند که با صفحات غنی و تمام ویکی پدیا نیز آشنا.شوید This To



That وب سایتی جذاب و خلاقانه است که برای چسباندن اجسام متنوع به بی قراری طراحی شده. است فقط باید جنس دو سطح مدنظرتان را انتخاب (کنید مثلا کوهمیز بوسیله) شیشه تا کارآمدترین چسب ممکن بوسیله شما پیشنهاد داده.شود Tiii



Me اگر برایتان سؤال است که چقدر کشش می کشد تا همه قسمت های یک خواه چند سریال را ببینید، کافی است نام سریال را تو وب سایت Tiii Me بیدار. کنید بخاطر مثال، اگر سریال See را وارد کنید، متوجه می شوید تماشای این سریال که فعلا فقط یک عزل دارد، هشت روزگار کشش خواهد.کشید Vector



Magic وب سایت Vector Magic یکی از ابزارهای گرافیکی کاربردی جهان محسوب می شود که می تواند گوناگون تصاویر JPG یا PNG یا GIF را دریافت و آن ها را به فایل های وکتور تبدیل.?یواش What Happened In My Birth



Year همان طورکه کنیه وب سایت و حتی آدرس دامنه ی آن نشان می دهد، با واردکردن سال میلادی تولدتان، مهم ترین رویدادهای آن سال تو قالب روایتی داستانی پیش رویتان فراغت می.

گیرد شما کاربران زومیت نیز می توانید به جز این وب سایت ها، چنانچه وب سایت دوست داشتنی خواه کاربردی دیگری می شناسید، در بخش نظرات آن ها را به ما و دیگر کاربران معرفی.کنید بیشتر:بخوانید اقدامات جدید اینستاگرام برای مقابله با معلومات غلط انتخابات ریاست جمهوری آمریکااپل در حال راه اندازی موتور ضربان وجوی اختصاصی اش برای جایگزینی گوگل استآموزش مصون ترین تنظیمات رمزگذاری شبکه وای فای و شناسایی کاربران غیرمجازاینترنت VDSL و ADSL و فیبر نوری چه تفاوتی دارند؟راهنمای بیع اینترنت خانگی و مقایسه تعرفه شریک های عرضه دهنده اینترنت
مایکروسافت امروز به روزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن آفیس در آیپد منتشر کرد که پشتیبانی از ماوس و ترکپد را به آن اضافه می یواش. اوایل سال جاری میلادی، مایکروسافت از انتشار این به روزرسانی سخن گفت و حالا شاهد این هستیم که کاربران آیپد می توانند به روزرسانی مربوطه را ازطریق اپ استور بخاطر برنامه های ورد، اکسل و پاورپوینت دریافت کنند.

اگر از مجیک کیبورد اپل مصرف می کنید، از امروز می توانید با به روزرسانی بوسیله آخرین نسخه ی آفیس، با مصرف از ترکپد در فضا برنامه های آفیس اقدام به تفویض متن، گزینش تصویر و فونت و موارد این چنینی کنید.

به مانند سایر اپلیکیشن های آیپد، نشانگر ماوس در آفیس هوا آگاهی دارد؛ بنابراین بسته بوسیله اینکه متن انتخاب می کنید یا درحال تغییر حد ی عکس هستید، نشانگر ماوس خود را با حالت های مختلف منطبق می بطی ء.



درکنار افزودن شدن پشتیبانی از ماوس و ترکپد، مایکروسافت تقدیر هایی از برنامه های آفیس را با عناصر فلوئنت دیزاین بوسیله روزرسانی کرده است تا تجربه ی مدرن تری از حیث بصری ارائه یواش. برنامه های ورد، اکسل و پاورپوینت همگی ورق ی آغاز جدیدی را میزبانی می کنند؛ نیز نوار بالایی اپلیکیشن های یادشده به کلی نقشه کشی جدیدی دارد. غول دنیای یواش ابزار دستور کار دارد تا در آینده پشتیبانی چندپرونده ای را درکنار بهبود زیرمنوها و پشتیبانی آفلاین از فایل های ذخیره شده تو فضای ابری بوسیله اکسل اضافه کند.

اگر به روزرسانی یادشده هنوز برای شما دردسترس قرار نگرفته است، جای نگرانی نیست. برابر گفته ی مایکروسافت، این به روزرسانی تا پایان هفته ی جاری دراختیار تمامی کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه خود را درباره ی برنامه های آفیس روی پلتفرم های رقیب با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. به نظر شما پراکندن دستور کار های محبوبی همچون ورد، اکسل و پارپوینت در خارج از دنیای ویندوز اقدام هوشمندانه ای از سوی مایکروسافت است؟بیشتر بخوانید:تعداد کاربران فعال آیفون در ماه گذشته از مرز یک میلیارد کاربر گذشتنسل اتیه ایرپاد پرو دستخوش تبدیل عمده خواهد شداپل دسترسی کاربران iOS به مرورگر سرو استریم بازی استادیا را مسدود کرداپل مجدد ساخت ایرپاور را متوقف کرداپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز مجانی شده اند (۶ آبان)
AAAAAAشرکتGHAROOOONGHAROOOONGHAROOOONGHAROOOONGHAROOOONGHAROOOON آلمانی برابوس، امروزه بزرگ ترین عرضه کننده خودروهای تیونینگ شده در دنیا است.برابوس با نام کامل BRABUS GmbH در سال ۱۹۷۷ تأسیس شد. مقر پا بر جا انبازی در بوت تروپ آلمان شکل گرفت و از همان ابتدا، بهترین سازی متخصص و ظاهری محصولات مرسدس بنز بوسیله نشانی مرام آن تعیین شد. یکی از نفاق های مهم برابوس با AMG، امکان ساخت نمونه های خاص و تولید محدود از خودروهای ویژه برای مشتریان متمول است. امروزه، این تیونر مستقل با گستره ی متنوعی از امکانات رفاهی و تزیینی نیازهای خریداران را پاسخ می دهد. از رینگ های اختصاصی گرفته تا جنس صندلی و جهیز صوتی، می توانند به سلیقه ی خریدار نقشه کشی شوند و حتی معدود ترین ادوات فنی برای بهبود عملکرد جاده ای، ارتقا بی پرده کنند.

مرسدس AMG GT چهاردر، حتی در مقیاس میزان غصه یکی از نوک تیز ترین و هیجان انگیزترین خودروهای سدان گیتی است. تعلق مندان می توانند این محصول اختصاصی AMG را با امکانات خاص GT63 S S خریداری کنند تا قدرت ۶۳۰ اسب بخار و گشتاور ۹۰۰ نیوتن متر داشته. باشند اگر این معیار قدرت و گشتاور نیز، کافی بوسیله نظر نمی رسد، برابوس با جدیدترین استاندارد از راکت 900 سیاق گشا خواهد.

بود خلال سال های اخیر، میزان های متنوعی از راکت 900 توسط برابوس تولید شده که دربرگیرنده انواع محصولات مرسدس بنز S کلاس S سدان، Sکوپه و. CLS است جدیدترین میزان از این سری، نه عزب ارتباطی S با کلاس S ندارد؛ بلکه فاقد اتومبیل ۱۲. سیلندر خواهد حیات مهندسان برابوس، حجم پیشرانه V8 S توئین توربوشارژ GT63 S را از/۴ لیتر به ۴ ۵ لیتر افزایش داده اند تا قدرت ۸۸۸ اسب بخار و گشتاور ۱۲۵۰.



نیوتن متر فراهم شود بسیاری از قطعات فنی راکت 900 جدید، متفاوت از S مقیاس پا بر جا AMG GT63 S است و. تا اینکه توربوشارژرهای بزرگ رطوبت دارد با شعار کنترل گشتاور و فرمان پذیری خودرو، سیستم الکترونیکی محدودکننده روی علیه نهایی برابوس نصب شده است تا نهایتا، ۱۰۵۰. نیوتن متر دراختیار راننده باشد همچنین، سیستم خنک کننده اضافی با قاب فیبرکربن بخاطر ورودی فضا در.

طرفین سپر گمارش شده است برابوس راکت 900 استاندارد ۲۰۲۱ ، سرعت گیری/صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت ۲ ۸ ثانیه و صفر تا ۲۰۰. کیلومتربرساعت ۱۰ ثانیه خواهد حیات با این شرایط، نهایت سرعت محدود شده بوسیله ۳۳۰ کیلومتربرساعت است و خودرو ۲۴ ثانیه پس ازآن از ابتدا حرکت به. سرعت ۳۰۰ کیلومتربرساعت می رسد راکت 900 برابوس نسبت به استاندارد استاندارد AMG GT63 S، تکثیر قدرت ۲۵۸ اسب بخار و گشایش.

گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر دارد محصول متاخر برابوس، علاوه به خشکی امدن پیشرنه قدرتمند و تقویت شده، کیبت بدنه عام نیز فراهم می کند که ۷۸ میلی متر بوسیله. پهنای خودرو افزایش خواهد کرد همچنین چرخ های سیاه و ویژه برابوس با معادل ۲۱ اینچ تو جلو و ۲۲ اینچ در عقب، همراه تایرهای پیرلی P زیرو ارائه می شوند که به ترتیب، ۲۷۵. و ۳۳۵ میلی متر، هستند سیستم تعلیق نیز متفاوت از مدل استاندارد AMG خواهد/وجود تا اوج خودرو، ۲ ۵. سانتی متر کاهش بی پرده نرم البته راننده می تواند با (انتخاب) حالت اسپرت یا راحت Comfort سختی و. مهربانی فنربندی را تغییر دهد برابوس مطالبه می کند تغییرات اعمال شده بر AMG GT63 S، آزمون های کثرت درون تونل پیله را پشت ضابطه گذاشته آیرودینامیک.



خودرو را بهبود داده است هماهنگ با رنگ خاکستری یا مشکی بدنه و ابزار فیبرکربن تیره، صندلی های و داشبورد. نیز، چرم سیاه آلکانتارا دارند خطوط قرمز طعم جزیی درون دوخت داشبورد، تودری، صندلی ها و. تا اینکه فرمان دیده می شوند جزئی ترین ادوات کابین، مانند قسمت قسمت کردن دنده و دکمه فشاری قفل درهای جلو و عقب، پدال های گاز و ترمز دارای نشان تجاری. برابوس و حرف B هستند بنابر اعلام رسمی شرکت سازنده، ۲۱۵ قطعه با اثر جزیی یا طرح عام برابوس به کابین AMG GT63S افزایش شده است تا راکت 900 تفاوت بیشتری.

با نسخه اصلی داشته باشد دیگر نکته جالب در طراحی جدیدترین علیه برابوس، استفاده از نورپردازی قزل داخل جلوپنجره، زیرداشبورد و تودری ها است که درک اسپرت و لوکس. خودرو را تقویت می درنگ این فام در چرخ ها، جلوپنجره و بال.

فیبرکربن عقب نیز حیات دارد برابوس، فقط ۱۰ دستگاه S راکت 900 براساس. AMG G63 S تولید خواهد کرد این خودروها با رنگ دلخواه خریدار و جزئیات. مدنظر او، متناسب سفارشی سازی هستند هر دستگاه راکت 900.برابوس، ۵۱۵:هزار دلار بها دارد بیشتر بخوانید جریمه خودرو برای سرنشینان بدون ماسک، تصویب شدجنرال موتورز هنوز موفق بوسیله پیدایش هامر برقی نشده استپیشرفت چشمگیر تسلا در فصل ثالث 2020نسخه آزمایشی جهیز کاملا خودران اتوپایلوت تسلا منتشر شدطرح وان برای سهمیه بندی تمام حامل های انرژی،