تشریفات کسرا

۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین، با توجه بوسیله اینکه داخل آستانه نزدیک شدن به ایام عزادرای کارفرما سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) هستیم و در این ماه عزاداری های پرسنل برای کارفرما و سالار شهیدان در بین شیعیان و حتی سایر مذاهب از جایگاه خاصی برخودار است. ولی امسال بوسیله فکر کردن حیات ویروس کرونا برگزاری این رسم نیازمند تدابیر خاصی است. انسان و مسئولان درصدد هستند که بی آرامی تشریفات مذهبی پرشورتر از سال های قبل برگزار شود و اندوه اینکه پاسداری بهداشت و پروتکل های بهداشتی تعیین شده در این راستا را در دستور کار قرار بدهند؛ تا هر چه زودتر این ویروس، با کمترین خسارت از بین برود.

چرا که با رعایت بور گذاری مدنی می توانیم از شیوع این ویروس جلوگیری کنیم. بر همین بنیان بخاطر اجرایی شدن این فقره برخی از هیات های مذهبی در صدد هستند این مراسم را به رخ رمزی و برخی دیگر با پاسداری تمام پروتکل های بهداشتی این مراسم را بوسیله عارض حضور مردم در حسینه ها و منازل وهیات های مذهبی برگزار می کنند. نظر آیت الله صانعی داخل خصوص نذری دادن در زمان شیوع کرونا | صیغه نذری محرم امسال قابل تغییر است؟

به گزارش ایسنا، درون این زمینه بیانات مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید می تواند اسلوب را بخاطر دوستداران و عاشقان این مجالس هموارتر کند. 

مقام معظم رهبری:

مقام معظم رهبری داخل این خصوص فرمودند: تو ماتم ها مقیاس آن چیزی است که ستاد ملی کرونا اعلام می یواش. برده هر آنچه لازم بدانند مراعات خواهم کرد. موعظه و پافشاری من به همه عزاداران، هیات، منبری ها و مداحان نیز این است که ضوابط ستاد ملی کرونا باید رعایت شود، چرا که اگر همین نرخ مراقبت و کنترل غصه سست شود، فاجعه ای بزرگ پدید خواهد آمد.

آیت الله نوری همدانی:

ما عزا را در قاب اجرای دستورات مسئولان متدین و کفالت دار ستاد ملی کرونا اقامه می کنیم و رعایت مسائل بهداشتی شبیه بور گذاری و زدن ماسک و... با عزاداری زیبنده جمع است و متدینین باید برای حفظ سلامت خویشتن و دیگران به وعظ های متخصصات بهداشت و تداوی ملزم باشند.

آیت الله سیستانی:

آیت الله سیستانی، تو استفتائی از این مرجع تقلید شیعیان درباره برگزاری تشریفات عزاداری در ماه محرم سال ۱۴۴۲ هجری قمری آمده است:

با نزدیک شدن بوسیله ماه محرم الحرام و فرا چسبیدگی سالروز فاجعه کربلا، و با توجه به ادامه وبای کرونا و تأکید مسئولان ذی وفاق کنار ضرورت پرهیز از برپایی تجمّعات بزرگ، بخصوص در فضاهای سرپوشیده، بسیاری از مؤمنان که تمایل بسیاری به ادامه برپایی مراسم معمول گشت دارند، از آنچه رام است نسبت بوسیله برگزاری عادات سوگواری حضرت سرور الشهداء (صلوات الله علیه) و دوده و یاران آن پیشگاه (علیهم السلام) اجرا دهند سؤال می کنند. مستدعی است درون این بنیان راهنمایی فرمایید. با تشکر متعدد.

آیت الله سیستانی درون پاسخ گفته است:

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علی الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین و رحمه الله و برکاته

بخاطر ابراز بی آرامی و غم تو این مناسبت دردناک، و اقرار همدردی با پیامبر اکرم(ص) و خاندان پاک آن حضرت در این بیماری بزرگی که بوسیله اسلام و مسلمانان وارد شده است، رویه های مختلفی وجود دارد؛ که از جمله، موارد زیر است:

۱ـ افزایش قابل توجه در پخش یمین مجالس پیشگاه انکار عبد الله (دشت السلام) از طریق شبکه های تلویزیونی و فضاهای اینترنتی؛ برای این قصد شایسته است که مراکز و موسسات دینی و فرهنگی، با خطیبان ممتاز و مداحان قدیر هماهنگی بوسیله اجرا آورند، و نیز مومنان را تشویق کنند تا تو مسکن های خویشتن و جاهایی مانند آن، بوسیله برنامه های سخنرانی و مداحی گوش فرا داده و از آنها استفاده کنند.

۲ـ برگزاری مجالس خانگی در روزگار های معینی از شب یا روز؛ بوسیله گونه ای که تنها افراد خانواده و کسانی که با ایشان رفت وآمد دارند درون آن درگاه یابند و به برخی از برنامه های عزاداری، هر چند مجالسی که بوسیله عارض مستقیم از شبکه های ماهواره ای یا در فضاهای اینترنتی پخش می شود، گوش بسپارند.

اما در مجالس عمومی، باید همه ضوابط بهداشتی با مداقه تمام بزرگداشت گردد؛ بدین معنا که فاصله اجتماعی بین حاضران منظور شود و ماسک های بهداشتی و دیگر لوازم بازدارنده از گشادگی ویروس کرونا مورد استفاده قرار گیرد.

در این تک همچنین لازم است بوسیله تعداد مجاز حاضران طبق با ضوابطی که مقامات ذی رابطه گلچین می کنند، اکتفا شود، که البته این موضوع با توجه بوسیله برگزاری عادات داخل فضاهای سرپوشیده یا باز، و سپرده بوسیله نمونه گسترش ویروس در شهرهای مختلف، فرق دارد.

۳ـ پخش و توزیع پردامنه نمادهای عاشورایی، و برافراشتن پرچم ها و قطعات سیاه رنگ داخل بازار ها و خیابان ها و کوچه ها و دیگر فضاهای عمومی، با تجلیل عدم اعتراض بوسیله ناموس اموال و املاک خصوصی و مثل آن، و تبعیت از قوانین جاری داخل کشور. البته مناسب است که در این نمادها، بخش هایی از سخنان درگاه امام حسین (علیه السلام) در تنش مبصر ارامش طلبانه آن حضرت و شاهکارهای اعتراف و متون گفته شده دوروبر فاجعه کربلا آورده شود.

در بنیاد خوراکی های مرسوم به این مناسبت، ضرورت دارد که شرایط بهداشتی لازم درون تولید و توزیع آنها رایج دید صبر گیرد؛ هر چند تعظیم این مسائل موجب گردد که برای جلوگیری از تجمع در زمان توزیع، تنها بوسیله تمهید غذای خشک و رساندن آن به بناء های مؤمنان بسنده شود.

خداوند همه را در راه احیای این مناسبت اساسی و اقامه عزای مالک جوانان بهشتی (صلوات الله و سلامه میوه) برابر با شرایط موجود موفّق بفرماید؛ انه ولیُّ التوفیق.

آیت الله علوی گرگانی:

در شرایط فعلی که ویروس کرونا گسترش یافته است، لازم است با سیاه پوشی و گمارش پرچم های عزا و حراست نفس، مجالس سوگ بوسیله رویه های سنتی با مراعات نکات بهداشتی یا به ضابطه نوین و ابتکاری انجام شود.

آیت الله وحید خراسانی:

شعائر اهل بیت علیهم السلام و خصوصا اقامه عزای حضرت سیدالشهداء علیه السلام، نباید تعطیل شود، ولیکن با مراعات جهات بهداشتی و آنچه که متخصصین امر سفارش می کنند.

آیت الله جعفر سبحانی:

مسئولان اشتی جامعه باید برنامه ریزی کنند که عزا انجام بگیرد و مصونیت جامعه هم محفوظ بماند.

 آیت الله مکارم شیرازی:
 واحد فقه و احکام پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی پژوهشگاه باقرالعلوم(ع)، پنج استفتاء دربارۀ برگزاری عزای سید سالار شهیدان (محرم و صفر) در ایام شیوع ویروس کرونا از آیت الله العظمی مکارم شیرازیکرده است که مشروح آن را داخل ادامه می خوانید.

آیا ستاد ملی مبارزه با کرونا بوسیله خاطر لیس مراعات موارد بهداشتی اخبار شده از جانب چند هیئت محدود، می تواند اقدام به تعطیلی همه هیئت ها و رسوم های مذهبی کند؟
جواب: اگر بتواند آن هیئت ها را وادار بوسیله پاسداری موازین بهداشتی کند حق ندارد هیچ هیئتی را تعطیل درنگ.

درون صورت امکان برگزاری مراسم های عزاداری حسینی در هوا های باز (جاهل سرپوشیده)، آیا می استعداد از برگزاری مراسم های همراه با تجلیل موارد بهداشتی اعلام شده در مکان های سرپوشیده جلوگیری کرد؟
جواب: در صورتی که تعظیم شود، نباید تعطیل شود.

آیا شخصی که داخل حال مهیا کرونا دارد یا مشکوک به کرونا است جایز است در رسم عزا باهم اتحاد کردن کند؟
جواب: جایز محو.

آیا عمل بوسیله دستورات ابلاغی (قرین ماسک زدن، رعایت فاصله های اجتماعی و...) ستاد مبارزه با کرونا در مجالس امام حسین علیه السلام واجب است؟
جواب: آری، همه جا لازم است.

کسی که نذر به اطعام عزاداران تو محل عزاداری کرده است، با توجه به ممنوعیت اطعام در محل عزاداری، می تواند غذاها را به صورت بسته بندی شده پخش کنند؟
جواب:مانعی ندارد.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا عصر روز یکشنبه (به حین تهران) وارد جمهوری دومینیکن شد.

پمپئو در پیامی در توئیتر نوشت: «از سیر تکاملی به جمهوری دومینیکن، یکی از قدرتمندترین متحدان و شرکای ما داخل (منطقه) کارائیب ترس زده شده ام. من تو امید دیدار با رئیس جمهور "لوئیس اشکبار نادر" و ابداع روابط پایدار میان دو کشور هستم.»

سفر پمپئو به جمهوری دومینیکن به این دلیل عظمت دارد که قطعنامه بازبینی شده واشنگتن بخاطر تمدید تحریم های تسلیحاتی سازمان ملل محصول ایران، روز جمعه عزب با کنف این کشور همراه بوده و چین و روسیه بوسیله آن رای منفی داده و ۱۱ عضو دیگر شورای امان سازمان ملل به آن رای ممتنع دادند.

به متعاقب شکست قطعنامه علو در شورای امنیت، مقام های آمریکایی از یکسره «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا و «دونالد ترامپ» مهتر جمهور این قلمرو تو سعی هستند، علیرغم آنکه دیگر بدنه برجام نیستند، مکانیسم ماشه را برای پس دادن تمامی تحریم های راه اندازی ملل علیه ایران کوشا کنند.

رئیس جمهور آمریکا بامداد امروز یکشنبه مدعی شد که هفته آینده بخاطر فعال کردن مکانیسم احیای بایکوت های دایره ملل دشت جمهوری اسلامی ایران، تلاش می کنند.  نمودار و تصاویر | نمودار خیره کننده اضافه جستجوی «دومینیکن» از لفظ ایرانی ها تنها کشوری که آمریکا را در رای به قطعنامه ضدایرانی یکدلی کرد
موتورولا به تازگی تیزر کوتاه گوشی هوشمند بعدی خود را منتشر کرده است. این گوشی موتورولا احتمالا قرار است نسل دوم گوشی تاشدنی ریزر (Motorola Razr) باشد و از شبکه ی 5G استفاده کند. موتورولا درون توضیحات مربوط به تیزر گفته قصد دارد روز ۹ سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۹ شهریور ۱۳۹۹) «تجربه ی [ارائه شده توسط] گوشی های هوشمند را باری دیگر تا یواش».

تیزری که موتورولا منتشر کرده حاوی اطلاعات بیش زیادی نیست، با این حال آنچه تو تیزر می بینیم احتمالا نمای کناری یک گوشی هوشمند تاشدنی را به تمثال می کشد. گوشی موردبحث که طراحی شبیه به موتورولا ریزر ۲۰۱۹ دارد در این تیزر کوتاه، تا می شود. چنانچه مواردی که گفتیم برای از کار افتادن اینکه موتورولا به تعاقب رونمایی نمونه جدید ریزر است کافی به نظر نمی رسند، بهتر است بدانید این شریک داخل تیزر جدیدش از همان فونتی مصرف کرده که پیش مرطوب در تیزر ریزر ۲۰۱۹ استفاده کرده بود. موتورولا در آن تیزر گفته بود «استراحت است تا شوید». 

موتورولا ریزر ۲۰۱۹ تنها یکی از گوشی های تاشدنی عرضه شده در سال جاری میلادی به احصائیه می آید و رقبای بسیار باکیفیتی تو بازار دارد. تو این دستگاه که از فرم فاکتور پوسته صدفی استفاده می کند، شاهد صفحه ارائه ۶٫۲ اینچ pOLED  با وضوح ۲٬۱۴۲ در ۸۷۶ پیکسل هستیم. صفحه ارائه خارجی محصول از نوع gOLED است و وضوح ۸۰۰ درون ۶۰۰ پیکسل را بوسیله عرضه می گذارد. اسنپدراگون ۷۱۰ تراشه ای است که تو ریزر استعمال شده بود؛ این تراشه در دسته ی تراشه های میان رده جای می گیرد، بااین حال قدرت پردازشی مناسبی نمایش می دهد. 



شایعه های مربوط به مدل ارتقاءیافته ی موتورولا ریزر که فراهم به فناوری 5G است، از ماه ها پیش آغاز شده اند و منابع مختلف ادعاهای اضافی درباره ی این دستگاه مطرح کرده اند. گفته می شود گوشی جدید موتورولا صفحه نمایش ۶٫۲ اینچ دارد، برای ثبت تصاویر از دوربین بهبودیافته ی ۴۸ مگاپیکسلی ایزوسل برایت GM1 سامسونگ مصرف می کند و به نعوظ کلی سخت افزار بهتری دارد.

همچنین گفته می شود دوربینسلفی محصول بوسیله حسگر ۲۰ مگاپیکسلی مهیا شده است. آن نعوظ که شایعه ها توقع می کنند، موتورولا ریزر جدید دارای ۸ گیگابایت حافظه ی رم، ۲۵۶ گیگابایت ذهن ذخیره سازی و باتری ۲٬۸۴۵ میلی آمپرساعتی خواهد بود؛ این درحالی است که مدل فعلی از ۶ گیگابایت ذهن ی رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی پس انداز سازی و باتری ۲٬۵۱۰ میلی آمپرساعتی بهره می گیرد.

درکنار این ها گفته می شود موتورولا ریزر دوده دوم راحتی است از تراشه ی اسنپدراگون ۷۶۵ کاربرد کند. اسنپدراگون ۷۶۵ مجهز به هشت هسته ی پردازشی است و به خشکی امدن محور ی لیتوگرافی هفت نانومتری ساخته شده. این خراش از یک هسته ی Cortex-A76 با تناوب ۲٫۳ گیگاهرتز، یک هسته ی Cortex-A76 با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز و ۶ هسته ی Cortex-A55 با تناوب ۱٫۸ گیگاهرتز کاربرد می کند و به پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۶۲۰ حاضر شده. کاربرد از اسنپدراگون ۷۶۵، فناوری 5G را به نسل متاخر موتورولا ریزر می آورد.  مقاله های مرتبط:افشای ابتدایی رندر موتورولا ریزر 2020مدل جدید موتورولا Razr شهریورماه شناساندن می شود

آن طور که رسانه ی XDA-Developers دعوی می کند، موتورولا ریزر جدید دارای کدنام smith است و از عده استاندارد XT2071-4 استعمال می کند. دوده دوم موتورولا ریزر به رخساره پیش فرض دارای جهیز عامل اندروید ۱۰ خواهد بود. طبق ادعای افشاگران، ابعاد ورقه ارائه داخلی Flex View و ورق نمایش خارجی Quick View راحتی تراشیدن تبدیل نرم. پیش دماغ می شود موتورولا بخواهد درون صفحه نمایش گوشی تاشدنی خود از شیشه ی علو باریک (Ultra Thin Glass) استعمال نرم. میدان هدف این گوشی احتمالا آمریکای شمالی و چین خواهد بود. 

نسل مطلع گوشی تاشدنی موتورولا ریزر دستگاهی بود که تا پیش ارائه به بازار، در شبکه های اجتماعی توجهات اضافی را جلب کرد اما درنهایت نتوانست خاطره ی موفق گوشی کلاسیک ریزر را زنده کند و به موفقیت چندانی داخل بازار مشت نیافت.

طراحی کلی محصول و ورق نمایش تاشدنی جزو موارد جذاب موتورولا ریزر بودند، ولی با دستگاهی سروکار داشتیم که برچسب بها ۱٬۴۹۹ دلاری را یدک می کشید و رقیق افزاری تو حد پرچمداران امروزی نداشت. عمر باتری ضعیف، دوربین کم کیفیت، لولای خیر چندان کارآمد و ورقه نمایشی که نتوانست در پیمانه انتظار ظاهر شود، همه جزو نقاط شکست موتورولا ریزر قبیله فاتحه بودند. موتورولا توانسته در نسل دوم این مشکلات را رفع کند؟ نوزدهم شهریورماه جواب این سؤال را خواهیم فهمید.بیشتر بخوانید:مایکروسافت سرفیس دوئو سه سال آپدیت اندروید قبض می کندگلکسی S20 فن ادیشن با اکسینوس 990 درون گیک بنچ نمودار شدشیائومی در می 10 اولترا از نمایشگر TCL استفاده کرده استمی 10 اولترا و ردمی K30 پرو در بازارهای بین المللی ارائه نمی شونداوپو گوشی هوشمند مجهز به فناوری Li-Fi تولید می نرم
امروزه رمزارزها به مفاهیمی رایج تو دنیای فناوری تغییر شده اند. تعداد زیادی از کاربران امروزی، از ابزارهای انواع از اپلیکیشن تا پلتفرم آنلاین یا ابزارهای سخت افزاری برای نگه داری اموال رمزینه خود مصرف می کنند. درون این میان، صرافی های رمزارزی که وظیفه ی تبادل ارزها را برعهده دارند و حجم عظیمی از آن ها را مدیریت می کنند، نیازمند منابع و مخازنی زیاد امن برای نگه داری هستند که مانند به گاوصندوق های مبصر بانکی بوسیله نظر می رسند. محققان امنیتی در نشست اخیرBlack Hat ، آسیب پذیری های احتمالی را در مخازن پس انداز ی رمزارز گزارش کردند که برخی از آن ها ، صرافی های ارشد را تحت تأثیر صبر داده اند. اگرچه برخی از چالش های پیش آمده برای صرافی های رمزارزی، محلول شده اند، ولی هنوز حفره های امنیتی ظرفیت فوقانی بخاطر سوءاستفاده توسط هکرها دارند.

حمله بوسیله مخازن دیجیتالی نگه داری رمزارز و مایملک های دیجیتال، قطعا با نفوذ بوسیله گاوصندوق های فیزیکی و رویه هایی همچون شکستن قفل تباین پیدا می یواش. این مخازن با متد هایی قابل دسترسی هستند که متشابه به گاوصندوق های قدیمی ایفا می کنند. تخیل کنید ۶ کلید به صورت بی آرامی زمان باید باخبر گاوصندوق شود تا دسترسی بوسیله مایملک های داخلی را مقدور کند. در دنیای رمزارزها، کلیدهای خصوصی برای دخول به کیف پول ها به چند بسرنوشت شوم دچار کردن شکسته شده می شوند. درنتیجه مجرمان بخاطر نفوذ، باید بخش های گوناگون را درکنار هم داشته باشند و بوسیله صورت صحیح ترکیب کنند. ازطرفی برخلاف روش های سنتی توزیع کلیدهای فیزیکی، مکانیزم های رمزنگاری زیرساختی درون مدیریت کلیدهای چندگانه، پیچیده هستند و نمی توان به راحتی آن ها را پیاده سازی کرد. بوسیله فکر همین پیچیدگی، هرگونه خبط در فرایندها با پیامدهای ناگواری همراه می شود.

جان فیلیپ آماسون، حزن بنیان گذار شرکتTaurus Group ، فعال داخل صنعت فناوری های مرتبط با صرافی های رمزارزی و معاون بزرگ شرکتKudelski Security می گوید: « این دایره ها مستمری ی مدیریت حجم اضافی پول را برعهده دارند. درنتیجه باید نیازمندی های هنگفت و تیره ای را در حوزه ی امن و حریم مخصوص بزرگداشت کنند. آن ها به روش هایی حاجت دارند تا کلیدهای خصوصی نگاهداری از دارایی ها را بوسیله قطعات گوناگون انشعاب کنند. سیاق تقسیم باید به گونه ای انجام شود که هیچگاه یک از طرف های مهیا در فرایند، کلید کامل را دراختیار نداشته باشد. درنتیجه هیچگاه نقطه ی آسیب پذیری برای نفوذ کردن حیات نخواهد داشت. ما حفره هایی امنیتی را در فرایندهای شکستن کلیدها پیدا کردیم که از فاز تئوری فراتر رفته اند و زیبنده اجرا هستند. یک مقصر سایبری با احتمال بالا امکان سوءاستفاده از حفره ها را خواهد داشت».

آماسون درون تحقیقات خود با عمر شلومویتس، هم اساس گذار کیف پول موبایل ZenGo باهم اتحاد کردن کرد. نتیجه ی تحقیقات آن ها، سه روش نفوذ با سوءاستفاده از حفره های امنیتی موجود را نشان می دهد. نحو اول، به محدودیت نفوذی در صرافی رمزارز خواه سازمان مالی دیگر نیاز دارد که از آسیب پذیری موجود داخل یک هیئت دولت ی متن باز، سوءاستفاده کند. یک صرافی رمزارز مشهور، این هیئت دولت را توسعه داده است که محققان از تذکر نام آن خودداری می کنند. نفوذ طرز اول، از آسیب پذیری موجود در فرایند تازه سازی یا چرخش کلیدها سوءاستفاده می کند. فراموش نکنید که داخل روش توزیع کلیدهای امن، هیچ گاه مکان کلیدها ثابت نمی ماند و همیشه یک فرایند چرخشی عمل می شود. با این روش، اگر هکرها موفق بوسیله نفوذ کردن به یکی از دارنده های مفتاح شوند، امکان جلوه گر کردن پاره های دیگر و ترکیب آن ها دشوار می شود.

آسیب پذیری موجود داخل کتابخانه ی متن باز، امکان ایجاد تداخل در فرایند تبدیل و چرخش کلیدهای ایمنی را ممکن می نرم. مجرمان نفوذی با سوءاستفاده از این آسیب پذیری می توانند فرایند تبدیل کلید را به رویه ای دستکاری کنند که تنها بخش هایی معدود از مفتاح تبدیل کند و بقیه ی موارد، ثابت بمانند. اگرچه مجرمان سایبری با اسلوب سابق الذکر توانایی اختلاط کردن کلیدهای قدیمی و جدید را ندارند، اما با سوءاستفاده از آن حمله های محروم سازی از سرو را پیاده می کنند که دسترسی صرافی به دارایی های دیجیتال را بی نظم می کند.

اکثر فرایندهای شکست و توزیع کلیدهای امنیت به این رخ عمل می کنند که با جناب بخش مشهود رادیکال ای از کلید، امکان تأیید تراکنش ها فراهم می شود. درنتیجه، اگر کمی از کلید گم خواه تخریب شود، کل فرایند آن دچار مشکل نخواهد شد. محققان می گویند مجرمان با سوءاستفاده از ساختار مذکور، امکان باج گیری مالی را داخل فداکار موارد پیدا می کنند. آن ها کمی از مفتاح را دراختیار می گیرند و بخاطر پس اعطا کردن آن، اخاذی می کنند.

محققان امنیتی، یک هفته پس از آنکه کتابخانه ی متن باز در اینترنت منتشر شد، آسیب پذیری آن را بوسیله ترقی دهنده ی پا بر جا اطلاع دادند. درنتیجه گمان بوسیله کارگیری کتابخانه در صرافی های رمزارزی ارشد آن چنان اضافی نیست. هرچند بوسیله پندار ماهیت متن باز آن، شاید برخی از مؤسسه های مالی از کتابخانه کاربرد کرده باشند. مقاله های مرتبط:نفوذبه صرافی ارز دیجیتال بایننس و دزدی ۴۰ میلیون دلار بیت کوینبیت کوین های گمشده و راهکارهایی برای بازگرداندن آن ها بوسیله صاحبان اصلی

در متد تاثیر دوم، مجرمان روی ارتباط صرافی ها با مشتریان تمرکز می کنند. یکی از آسیب پذیری های موجود در فرایند چرخش و ترمیم کلیدهای امن، باعث اختلال در پیام رسانی بین دو حصه فعال داخل فرایند می شود. دراین میان اگر یک صرافی با انگیزه های خرابکارانه بیدار عمل شود، امکان استخراج کلیدهای امن کاربران را با چند مرتبه بازسازی کلیدهای امن، روشن می کند. در این مرحله، صرافی می تواند دارایی های دیجیتال مشتریان را بوسیله سرقت ببرد. فراموش نکنید که یک هکر اندوه با نفوذ به صرافی می تواند همین فعالیت ها را انجام دهد. آسیب پذیری سابق الذکر در یک کتابخانه ی متن باز دیگر دید شد که یک شریک شدن ناشناس مدیریت کلیدهای امن آن را توسعه می دهد. این شرکت از هیئت دولت در محصولات خود استفاده نمی کند، اما شاید دیگر فعالان صنعت مالی آن را به فقره گرفته باشند.

گونه نفوذ سوم زمانی قیافه می دهد که بخش های گوناگون نگهدارنده ی کلید امن، خودشان کلید عام را با اعداد ناگهانی تولید کرده و پس از ترکیب، هریک از آن ها صحت و قدر مفتاح بازپسین را تأیید کنند. محققان در معاینه های خود خبردار شدند که یک کتابخانه ی متن باز توسعه یافته توسط صرافی رمزارز بایننس، مقادیر ورودی ناگهانی را با دقت وارسی نمی درنگ. درنهایت مجرمان با نفوذ کردن در میان طرف های بنده سازنده ی کلید، می توانند قدری از کلید را به قیافه غیرتصادفی تولید کنند که امکان سوءاستفاده های آتی را برای آن ها فراهم خواهد کرد. البته بایننس در ماه مارس این آسیب پذیری را برطرف کرد. آن ها در بیانیه ی امنیتی اخبار کردند که کاربران باید هیئت دولت یtss-lib را هرچه زودتر به روزرسانی کنند.

محققان امنیتی در پایان گزارش خود می گویند سوءاستفاده از آسیب پذیری های کشف شده تنها زمانی امکان پذیر می شود که مجرمان، به صرافی هدف نفوذ کرده باشند. ازطرفی تحقیقات نشان می دهد که استفاده از کتابخانه های متن باز عاری درنظرگرفتن وضعیت امنیتی، شاید پیامدهای بیش گسترده ای برای صرافی ها داشته باشد. این تحقیقات مدال داد که با بود امنیت زیاد بالای فرایند توزیع کلیدهای امن، به کارگیری فرایند و ابزارهای مورد استفاده، اهمیت بالایی درون پیاده سازی بی نقص آن دارد.بیشتر بخوانید:مردم بیش از گذشته بوسیله پشت سرمایه گذاری در مملکت های جدید ازجمله رمزارزها هستندرمزنگاری چیست و چگونه فقره می کند؟ با انواع الگورتیم رمزنگاری آشنا شویدمجموعه عظیم ۲۰ گیگابایتی از اطلاعات محرمانه اینتل در اینترنت منتشر شدمایکروسافت در پروگرام های صید باگ، ۱۳/۷ میلیون دلار به متخصصان کنف پرداخت کرده استاپلیکیشن LastPass درصورت افشای رمزعبور درون دارک وب بوسیله کاربر آژیر می دهد
احتمالا این سؤال برایتان پیش آمده که چطور کد تخفیف پیدا کنیم؟ با حیات هزاران فروشگاه اینترنتی که این روزها شاهدش هستیم و یومیه هم دسته جدیدی به آن افزایش می شوند، چطور می نبوغ از جدیدترین کدهای تقلیل مطلع شد؟ شاید جست وجو کردن داخل اینترنت بتواند میسر باشد و تند کدهای خود را پیدا کنید؛ ولی وقتی فاتحه بوسیله ثبت سفارش می کنید تا میوه را بخرید، می بینید جاه آن به پایان رسیده است. اینجا است که باید برای پیداکردن کوپن کاستن حسابی گوش به زنگ باشید.

سایت تخفیفه بوسیله شما کمک می یواش از این کدهای تخفیف مطلع شوید. داخل این سایت، هر فروشگاه اینترنتی و برنامه ی موبایلی که قابلیت صیقل و خرید را دارد و از کد تخفیف برای بازاریابی محصولاتش استفاده می کند، صاحب یک پروفایل است. با مراجعه بوسیله صفحه ی هر برند، می توانید کد تقلیل متاخر برند دلخواهتان را با درصدهای متنوع و مبالغ موجود کاملا مجانی دریافت و از آن ها کاربرد کنید. علاوه بر این، در وبلاگ تخفیفه همچنین مطالب آموزشی متنوعی بخاطر به دست آوردن کدهای کاستن در دیدن خمود شده که به شما کمک می کند با جمع کردن امتیاز تو سایت ها و اپلیکیشن های مختلف، آن ها را خرج کنید و کد تقلیل بگیرید.

تخفیفه با سایت ها و فروشگاه های مختلف همکاری می بطی ء و این امکان را بخاطر آن ها فراهم کرده تا با ثبت صیت تو سایت و ایجاد برند، بوسیله پروفایل برندشان دسترسی داشته باشند. تو این صورت، هر زمان که کد کاستن جدیدی منتشر کنند، در ورقه ی خود نمایش داده می شود و کاربرانی که تنه تخفیفه هستند خواه در خبرنامه یا اعلامیه ها یا فهرست خبرنامه پیامکی قرار دارند، از این تخفیف ها مطلع شوند.چطور کدهای تقلیل را از تخفیفه دریافت کنیم؟

بخاطر مشاهده ی کدهای تنزل در این سایت، متشابه تمثال بالا می توانید از فرم جست وجو استفاده کنید. درون نتایج جست وجو، دو قسمت قسمت کردن بندی قرار دارند که مبدا شامل نام برند و بعدازآن کدهای تقلیل هستند. اگر روی نام برند کلیک کنید، به ورق ی آن برند هدایت می شوید و می توانید کدهای تخفیف متاخر را دریافت کنید. اگر هم روی کد تخفیف کلیک کنید، کوپن تخفیف مدنظر بوسیله شما ارائه داده خواهد شد.

اکنون برای اینکه کارتان سهل تر شده باشد، در صفحه ی کد تخفیف این امکان درون نظر گرفته شده تا با استفاده از باکس دریافت کد تخفیف، بدون نیاز به استفاده از دکمه های CTRL C در جهیز های دسکتاپ خواه نگه داری و کپی کردن در گوشی های همراه، بتوانید کدها را کپی کنید. بخاطر این کار کافی است روی تکمه «بیع کنید» کلیک کنید. تو این صورت، کدی که باید در سایت مدنظر بخاطر اعمال تنزل روی سبد بیع ملتفت کنید، داخل ذهن ی کلیپ بورد کپی خواهد شد. نیازی حزن تراشیدن سایت مقصد را بازکنید؛ زیرا با این کلیک، علاوه به خشکی امدن کپی شدن کوپن، به صورت خودکار به سایت مقصد همچنین هدایت خواهید شد.چطور زودتر از دیگران کدهای تخفیف را ستاندن کنیم؟

کدهای تخفیف در سایت تخفیفه را امکان پذیر است خود این سایت یا مدیران دیجیتال مارکتینگ برندها درج کرده باشند. اگر برندهایی را مشاهده کردید که تیک آبی در پروفایلشان داشتند، نشان دهنده ی رسمی بودن پروفایل آن ها است و کوپن تخفیف منتشرشده ی تخفیفه منتشر شده است.

برندهای دارای تشنج سبز طعم جزیی در پروفایلشان، از صفحه ی تأیید شده حکایت می کند که مستقیما کدهای تقلیل را همان برندها با دسترسی ایجادشده برایشان منتشر می کنند. برای دسترسی به برند دلخواهتان گونه های مختلفی وجود دارد که ساده ترین آن ضربان وجو ازطریق فرم جست وجو است. کافی است نام برند را بااطلاع کنید تا فهرستی از کدهای تنزل یا ورقه ی برند تو آن نمایش داده شود.



برای اینکه حرفه ای مرطوب ارتکاب کنید، بهتر است در سایت تخفیفه ثبت صیت کنید. برای ثبت شهرت تو سایت کافی است از عده ی موبایل و رمز سلیقه استعمال کنید. پس از عضویت می توانید ملتفت سایت شوید و به ورقه ی هر برندی که رجوع کردید، روی آیکون های قلب یا خبرنامه کلیک کنید.



در این صورت، به دو روش می توانید کدهای تخفیف جدید را دریافت کنید.کلیک روی آیکون قلب: با تفویض این گزینه، برند مدنظر به فهرست فرع مندی در پروفایل شما افزودن خواهد شد. تو این صورت، هر زمان که به داشبورد خویشتن وارد شوید، در صفحه ی اصلی فهرستی از برندهای لایک شده نمایش داده می شوند که جدیدترین کوپن تقلیل آن ها به چشم می خورد. به عنوان نمونه، چنانچه اهل فیلم دیدن هستید، می توانید خبردار صفحه ی کد تخفیف فیلیمو خواه کوپن تقلیل نماوا شوید و پس ازآن روی آیکون بیرونی کلیک کنید تا این برندها به فهرست فرع مندی تکثیر شوند و هرزمان که قصد داشتید اشتراک بخرید، برای مشاهده ی کوپن تنزل این دو برند به حسابی کاربری تان وارد شوید.کلیک روی آیکون ایمیل: با کاربرد از این ویژگی، تو فهرست قبض خبرنامه عضو می شوید و اگر کد تقلیل جدیدی برای برندی منتشر شود، ازطریق ایمیل برایتان ارسال خواهد شد. به عنوان نمونه، اگرکد تقلیل دیجی کالا جدید در سایت منتشر شود، بوسیله این دلیل که درون سیاهه دریافت خبرنامه برای این برند راحتی دارید، کوپن کاستن مدنظر برایتان ایمیل خواهد شد.

با عضویت در سایت، علاوه به خشکی امدن دسترسی بوسیله کوپن تخفیف مجانی صدها برند مختلف، می توانید بوسیله امکانات دیگری بی آرامی دسترسی داشته باشید. یکی از این امکانات نقد و تجسس برندها است که می توانید تجربه ی خرید خود را برای هر برند درون ورقه ی آن درج کنید تا در قالب دیدگاه نمایش داده شود و کاربران دیگر از تجربه شما بخاطر خرید استفاده کنند. همچنین، می توانید کد تخفیفی را تو این سایت منتشر کنید که سایت ها و برنامه های موبایل برای معرفی دوستانتان قرار می دهند. در این رخ باتوجه بوسیله بازدید موجود، می توانید امتیازات خویشتن را افزودن دهید و با نفقه کردن آن ها، کد تنزل رایگان دریافت کنید.

پیشنهاد می کنیم برای مشاهده ی نبوغ ها و امکانات کامل سایت تخفیفه، به عنوان اینترنتی www.takhfife.com رجوع کنید.بیشتر بخوانید:جامیت شبکه مدنی پول سازخرید کالای دیجیتال از سایت ببین و ببررزرو آنلاین مجلس و مربیان ورزشی با شادزیاولین اطراف مسابقات بازی های الکترونیک «آپارات گیم»زیبال همراه پرداخت کسب وکار شما
AشرکتGHAROOOON دوکاتی (Ducati) که در ساخت موتورسیکلت باکیفیت تخصص دارد، اخیرا با رونمایی از چرخه برقی (ebike) شهری و کوه توجه زیاد را بوسیله خویشتن طلبیدن کرد. غم اکنون دوکاتی، پای خویشتن را یک گام جلوتر گذاشته و از سه حرکت دورانی برقی تاشو رونمایی کرده است. تمام این چرخه های تاشو جدید دارای قاب های آلومینیومی هستند و توسط شعبه Centro Stile Ducati این شریک شدن طراحی شده اند. هیچ اطلاعاتی از وزن، ارج یا فهرست قطعات این دوچرخه عرضه نشده است.



اولین مدل که کوچکتر صیت تجاری Ducati بوسیله بازار ارائه می شود، Urban-E نام دارد. این حرکت دورانی که شیک ترین مورد سه گانه دوکاتی به شمار می رود، توسط گروه مشهور Giugiaro ایتال دیزاین طراحی شده است. برخی از انفراد های شامل چراغ LED یکپارچه جلو و عقب، نمایشگر LCD تو سرنوشت قسمت قسمت کردن فرمان، دوشاخه تعلیق دار و لاستیک های ۲۰ تو ۴ اینچی می شود؛ نیز این لاستیک ها از روکش Kevlar برای کمک به محافظت داخل موافق پنچری استعمال می کنند.

علاوه بر این، باتری لیتیوم ۳۷۸ وات شایسته کردن در قسمت خمیده از لوله بالایی قاب حرکت دورانی راحتی می گیرد که مخزن سوخت موتورسیکلت را بوسیله حافظه متبادر می کند. دوکاتی ظرفیت پیمایش این چرخه برقی را اعلام نکرده است.مقاله های مرتبط:دوکاتی پانیگاله V4 به طور رسمی رونمایی شددوکاتی استریت فایتر متاخر داخل دو نمونه VS و V4S رونمایی شد

چرخه بعدی، SCR-E است که دون اشتهار تجاری دوکاتی اسکرامبلر به بازار نمایش می شود. این دوچرخه نیز از همان لاستیک های ۲۰ در ۴ اینچی و دوشاخه تعلیق دار به همراه چراغ پشت LED پشت صندلی (صرفنظر) بهره می سرما که به طور خودکار توسط حسگر تشخیص تاریکی هوا خواه حسگر شفق (Twilight Sensor) تو صفحه LCD فعال می شود. بنا به گزارش ها، با یک بار شارژ طولانی باتری ۳۷۴/۴ وات ساعت، این حرکت دورانی برقی قادر خواهد بوسیله کمک کمک پدال تا ۷۰ کیلومتر را طی کند.

عاقبت آخرین مدل، دوچرخه برقی دوکاتی اسکرامبلر SCR-E اسپرت مهیا تعلیق دوگانه است. این چرخه امکاناتی مانند کمک فنر مارپیچ عقب به همراه لاستیک های جاده ای سریع نم و یواش نمدار را بوسیله نمونه SCR-E اضافه می کند و باتری ۴۶۸ وات شایسته کردن آن، ظرفیت پیمایش را تا ۸۰ کیلومتر اضافه می دهد.



چرخه های SCR-E و SCR-E اسپرت تا ماه ژوئیه وارد راسته خواهند شد و درون نمایندگی های دوکاتی یا ازطریق شرکت ایتالیایی MT Distribution دردسترس هستند. آن طور که گفته می شود، عرضه نسخه Urban-E در ماه اکتبر خواهد وجود.بیشتر بخوانید:بی ام و پتنت جدیدی بخاطر کار خودرو خودران طراحی کرده استکریستیانو رونالدو؛ خریدار بوگاتی چنتودیچیافزایش مسافران مترو باوجود باطل طرح ترافیکآکورا TLX تایپ S S مقیاس ۲۰۲۱ معرفی شدشاسی بلند تمام برقی هنگ چی-E HS9 رونمایی
این ها بخشی از جملات مجری محبوب دهه ۶۰ تلویزیون است که درباره حال و روزش در روزهای کرونایی پیش روی می شود.

بوسیله گزارش همشهری آنلاین، گیتی خامنه به ایسنا می گوید: همیشه عاشق تنهایی بوده ام. بوسیله قدری از ثانیه های تنهایی حظ می برم که توصیفش بوسیله نوعی غیرممکن است. ولی کاش تنهایی ماه های اخیر به جز کرونا دلیل دیگری می داشت و این ویروس آب زیر کاه و بیرحم اینگونه غمگینانه فصل پایانی عمر همنوعان مان را رقم نمی زد. به گمانم این منفصل عمر بسیار غریب بود. می توانم دعوی کنم یکی از افرادی هستم که پایبندی ام بوسیله قوانین زندگی در قرنطینه فوق العاده بوده است. از ابتدای شروع این هیاهو تا الان که جواب سوالاتتان را می دهم عزب دفعات معدودی و بخاطر اجرای چند برنامه از خانه خارج شده ام.

او گفتگو هایش را این طور ادامه می دهد: زمان های محدود محضر درون این پروگرام ها تنها زمان های خارج شدن من از قرنطینه ی خانگی بوده است؛ البته با حفظ همه ی معیارها که انصافا بخصوص در این عزل ابدا کار ساده ای نیست و غلام از جانب خودم از همگی ی آن ها که این مشقت را به اندیشه خودشان و دیگران تحمل می کنند قدردانی و سپاس می کنم. همیشگی زمان ها در خاموش دلخواسته ارم کوچکم تقریبا بیشتر روز را خوانده ام، نوشته ام، ترجمه کرده ام و تاریخچه شعرم را بخاطر بازنشر آماده کرده ام. تو حال نوشتن عمر مجله ام هستم. ترجمه ای را جدیدا به پایان برده ام. چند داستان بچه را به دست ناشران ودیعه ام که این وضعیت استثنائی آن ها را تیمار درگیر کرده و کارها را به تعویق انداخته است.

خامنه در طولانی این روزها بخاطر هموطنانی دعا کرده است که مثل او امکان یکروز گیری از سخاوت حقوق نه به هیچ نشانی چشمگیر بازنشستگی را ندارند که حداقل استمرار پرداختش اضطرار کار کردن داخل این حادترین وضعیت را تعدیل می کند و با طولانی قلبش آرزو کرده است که امید، بیرونی مردم وطنمان را که مستحق بهترین ها هستند هویدا نگه دارد و این روزهای حوصله سوز را بوسیله روزهای خوب پیوند بزند.

گیتی خامنه درون بخش دیگر گفت وگو با ایسنا از پدر و مادرها می خواهد تا از این موفقیت اجباری کنار غصه بودن کاربرد کرده و برای زمان کوتاهی خودشان را از فشار روزافزون عمر مختار کنند و با کودکانشان همبازی شوند. او می گوید صدای خنده ی بچه ها گاهی درمان بزرگترین دردهای زمانه است.

این مجری نام آشنا و باسابقه تلویزیون درباره قاعده تعامل صحیح با کودکان در عهد بحران کرونا می گوید: در شرایطی مثل دعوا کرونا بوسیله گمانم همه یا اگر بخواهم دقیق پر حرارت بگویم اکثر ما اجابت داریم که میزان فراگیری اغتشاش و دستیابی به خبرها از طرق مختلف، امکان کتمان این واقعیت و مجاهدت برای گمراهی ذهنیت کودکان نسبت به این موضوع را از ما می گیرد. بنابراین منطقی ترین قانون ی تلاقی با فرزندمان، داخل روانی قرار دادن اوست؛ البته با تأکید بر این نکته که جهان آمیزه ای از منت ها و بدی ها است؛ این مقطع پر اب تیمار زمانی اختتام می پذیرد و احساساتی شبیه غم و نگرانی و وحشت و ... هم به حسب قاعده همیشگی جهان دائمی نیستند و به پایان می رسند.

او از والدین می خواهد تا کودکانشان را به اشعار احساساتشان ترغیب کنند و دنباله می دهد: والدین آگاه با فرزند و دختر خود برای کشف کردن نیکوترین نحو حل ممکن همکاری می کنند. ایمن نگه داشتن کودکان از کشف حقایق لوس روزگار بالاخره روزی اعتماد آن ها را نسبت به ما مخدوش می کند و باعث کسب نوعی جهان دماغ غیرواقعی و زندگی کردن در دنیایی تخیلی می شود.

خامنه تصریح می کند: این نکته ولی به هیچ نشانی مؤید این نیست که کودکان شاهد آشفتگی پدر و مام باشند. دریافتن اینکه والد حال نیکی ندارد و احساس خوشبختی نمی کند کودک را بوسیله سمت رنجیده شدن سوق می دهد و باک زده اش می کند؛ چرا که بچه غلبه کشف لب های حال بد والد را ندارد. البته می دانم فراوان مشکل است در شرایطی مثل شرایط فعلی از خوشحال وجود داشتن و امید و حظ بردن از زندگی با کودکمان گفتگو کنیم. ما خودمان هم برای حساسیت لحظه های خوب زندگی تسلط لازم را تصرف نکرده ایم. ولی چنانچه غلام و شما این وظیفه را عهده دار نشویم از چه کسی می استعداد انجام آن را میل داشت؟

خامنه داخل میان صحبت هایش مسئله ای را در تماس با پسربچه ها یادآور شده و عنوان می کند: «دستور بدهید از این فرصت بهره ببرم و با مدد اخذ از لطف شما قبل از هر نکته ای کمی از راست پسرها دفاع کنم! ما مدت ها به برهان عدم ثروتمند بودن احاطه های پرورشی و والدگری بوسیله پسرهای کوچکمان پند کردیم که مرد باشند و مردانه اقدام کنند با آنکه حق مسلم آن ها بوده که بچگی کنند و زمان لازم را طی کنند تا مرد شوند و آنوقت است که چالش های ریز و درشت شایسته کردن که جامعه ی ما هم همگی نوعش را تجربه کرده به او قوت و شهامت و تسلط رویارویی با زندگی به نشانی یک مرد را خواهد داد. بنابراین نیازی به تعجیل نیست. نترس، تضرع نکن، پرعضله باش، هوای خواهرت را داشته باش، در غیاب بابا تو مرد خانه ای و .... همگی ی این فرمان ها و خواسته ها جنین زیادی جاهل قابل تحملی را روی دوش کودکی می گذارد که در حال حاضر هیچ چیزی بیشتر از طفولیت کردن درون زندگی او ابهت ندارد.»

این مجری و گوینده که مدتی است درون ورق شخصی اش در شبکه مدنی اینستاگرام، بوسیله پخش ویدیوهای آموزشی بخاطر بازی های ساده کودکانه رفتار کرده است، داخل این بنیان غصه توضیح می دهد: شناخت عزیزی در ابتدای آغاز فصل فراموش نشدنی کرونا، آموزش یک سری بازی طراحی شده توسط چندی از دوستان جوان شاغل در سازمان مددکاری اجتماعی ایران را داخل اختیار من گذاشت و من با باور اینکه آموزش این بازی ها می تواند کودکان را سرگرم و والدین را کمی آسوده فکر کند شروع به شریک شدن آن ها داخل صفحه ی انحصاری خودم از طریق اینستاگرام کردم و این بازی ها را داخل آن مکان آموزش داده و با شما بوسیله تعهد پرداخت می گذارم. بازی ها برای گروه های سنی مختلف خردسال، کودک و نوجوان طراحی شده و اجرای آن ها بسیار ساده و ادوات مورد نیازشان متجاوز ابتدایی است. به گونه ای که حتی در روستاهای نه چندان مرفه وطنمان نیز قابل مصرف است و این میسر الوصول بودن امکانات بازی از بارزترین نکات آن است که هر کسی در هر شرایطی می تواند از آن بهره ببرد. هفته ای یکی دو روز را به آموزش خاص داده ام و علیرغم اینکه نمی دانم دوستان تا چه نمونه توانسته اند از آن استفاده کنند ولی عکس العمل های گاه و بیگاه و علی الخصوص همراهی دوستان کوچک نابینای من و کودکان دوملیتی در بیرون از سرزمین بسیار دلگرمم می یواش. این کودکان از بازی هایشان فیلم تهیه کرده و آن را برایم ارسال کرده اند.

او امتداد می دهد: در جریانم که دوستان زیادی بخاطر سهل تر کردن این ایام به ابتکارها و خلاقیت های متفاوتی مشت زده اند که همه تو خورشید تحسین هستند. والدین را دعوت می کنم نه تنها از طریق صفحه هایی متشابه صفحه ی من که با بهره گیری از خلاقیتشان از رقیق ترین وقت ها شیرین ترین خاطرات را بسازند. زمان حال که توفیق الزامی دربرگیرنده حال اعضای بعضی خانواده ها شده و زمان های طولانی تری را تو پهلو دختر و پسرشان صرف کردن می کنند، می استعداد از روال اشتراک در این بازی ها فاصله های بین نسلی را کاهش و تعامل و همدلی و همراهی را افزودن انصاف.

او در فرجام برنامه های کاری اش درون روزهای کرونایی را اینگونه تطویل می دهد: کار کردن در یکی از دستور کار ها که کار کردن با اعمال شاقه از هر رویت بود، خوشبختانه چند ماهی است که بوسیله عاقبت گویا و حتی چنانچه دستمزدهایمان هم بالاخره پرداخت شود خاطره ی ناخوشایندش به نشانی یک استثناء باقی خواهد ماند. با برنامه «مکث» همکاری داشتم که همگی ی قسمت هایش به دلیل کار بلد بودن دسته سازنده با نظام و سرعت در طی ماه خجسته رمضان انجام شد. خوانش تعداد اضافی داستان ترجمه شده از نویسندگان بوسیله نام، از کارهای دیگری است که با افتخار همراه با همکاران ایرانصدا انجام داده ام و در طی این مدت به حالت تعلیق درآمده است. همچنین سری برنامه متجاوز خاصی که پیرامون ی پیش تولید را می گذراند و ترجیح می دهم حدس زدن نوع برنامه و مخاطبینش را بوسیله عهده داری ی خوانندگان ایسنا بگذارم.
ویروس کرونا که از اواخر فصل برگ ریزان در کشورهای مختلف و از اواخر زمستان درون ایران شیوع فاش کرد، کسب وکارهای بسیاری را تحت تأثیر خود فراغت داد. درون پی رشد شیوع این ویروس مرگ بار، چه متجاوز تصرف وکارهایی که با مشکلات بسیاری درزمینه ی نگه داشت مشتریان و حتی کارکنان خویشتن مواجه شدند و بسیاری از تصرف وکارها نیز توان مقابله با این وضعیت را نداشتند و ورشکست شدند.

دراین میان، تصرف وکارهایی هم هستند که با اتخاذ استراتژی درست درون این شرایط بحرانی، توانستند مشتریان خود را حفظ کردن و به حیات خود ادامه دهند. حتما می گویید کسب وکارهای مرزوبوم ی مواد شوینده و بهداشتی در این اوضاع واحوال موفق عمل کرده اند و بنا به افزایش تقاضا داخل بازار، عاری حاجت به استراتژی تلاطم با افزودن خرید مواجه شده اند؛ اما ریشه این است که با اتخاذ راهکار درست و استفاده از ابزار کم ارزش مدیر مارکتینگ،سایر کسب وکارها درون حوزه های مختلف همچنین می توانند مشتریان و فروش خود را حفظ کنند.

یکی از ابزارهای کارامد تو این بن دیجیتال مارکتینگ است. دیجیتال مارکتینگ شاخه ای از مرزوبوم ی بازاریابی است که با استعمال از ابزارهای تبلیغاتی دیجیتال به معرفی کردن برند و علیه بوسیله مشتریان بالقوه و بالقوه دستیار می نرم. این راهکار مدرن با تولید و به وجه اشتراک مجله گذاری محتوای متنی، تصویری، ویدئویی تو شبکه های اجتماعی، تبلیغات دیجیتال داخل قالب بنرهای تبلیغاتی تو وب سایت های مطرح و... بوسیله معرفی برند و محصول کسب وکارها معاون می بطی ء.

نوکری دیگر دیجیتال مارکتینگ بوسیله برندها تو حوزه ی سئو و بهبود رتبه ی وب سایت ها در سواری جست وجوی گوگل است که این امکان با قراردادن بک لینک داخل وب سایت های مطرح فراهم می شود. همان طورکه می دانید، سئو به برندها کمک می یواش مشتریان و مخاطبان آن ها را تند و مرده پر حرارت در گوگل بیابند؛ اما چگونه می قابلیت از این ابزار مدرن و محبوب و کارامد داخل دوران کرونا استفاده کرد؟ برای استفاده ی محکم از این ابزار باید نکاتی را مدنظر فراغت دهید که درادامه به آن اشاره می کنیم. پس با ما همراه باشید.استراتژی بحران تدوین کنید

هر کسب وکاری علاوه بر استراتزی کلی بازاریابی، از استراتژی دیجیتال مارکتینگ یا استراتژی بازاریابی اینترنتی نیز بهره می برد؛ اما آنچه مسلم است، این استراتژی هنگام عارضه تلاطم هایی مانند غوغا اقتصادی، شیوع مصیبت تأثیرگذار بر کسب وکار و... تغییر می بطی ء. حتی تغییر استراتژی رقیب می تواند مبنا ساز تبدیل استراتژی بازاریابی و بیع برند باشد. پس اولین کار داخل دوران بحران، خلق کردن تغییر داخل استراتژی بازاریابی دیجیتال برند یا حتی تدوین استراتژی متاخر است.

در دید داشته باشید استراتژی جدید باید منطبق بر اهداف کلی استراتژی بازاریابی و سودا با اعمال تغییرات مشخص باشد. بوسیله عنوان مثال، درون زمان حادثه بحران کرونا، فداکار از کسب وکارها استراتژی خود را از اضافه سودا به حفظ و نگه داشت مشتریان فعلی خواه ایجاد وفاداری مشتریان تغییر داده یا اگر سابق پهلو این با عرضه ی پروموشن یا کادو نمونه ی محصول به مشتری درصدد جذب مشتری بوده اند، در زمان غوغا روی کاهش قیمت یا ارائه ی خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته متمرکز شده اند. استراتژی جنگ با محاسبه کردن خطوط سرخ و دستورالعمل های استراتژی کلی بازاریابی و توجه کردن به اهداف جدید تدوین می شود.با اجتماع همسو شوید

ازآنجاکه شبکه های مدنی امروزه نقش پررنگی درون ایجاد و راه اندازی کمپین های متنوع دارند، یکی از راهکارهای بهتر دیده شدن نزد مخاطبان، حضور پررنگ در شبکه های اجتماعی است که بسیاری از کسب وکارها این بنیادی را می دانند و در صفحات اجتماعی مختلف صفحه ی رسمی دارند. آنچه از نگاه فدایی از کسب وکارها دور الباقی است، همسوشدن با جریان ها در شبکه های مدنی است. می گویید چگونه؟ امروزه بسیاری از کمپین و چالش ها تو شبکه های اجتماعی با هشتک خود را معرفی می کنند. در دوران بحران کرونا نیز، هشتک های مختلفی چون #در_خانه_بمانیم، #قهرمان_سلامت، #کرونا_را_شکست_می_دهیم و... در شبکه های مدنی روی کار آمد که بسیار هم مظفر بودند.

در این وضعیت، بسیاری از کسب وکارها به نوعی در این چالش ها همدستی کردند و با اجتماع همسو شدند. به عنوان مثال، فدایی از تولیدکنندگان موادغذایی، عرضه کنندگان پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و تا اینکه غذا و خوراک حیوانات خانگی با استفاده از هشتک در خانه بمانیم، از مردم دعوت کردند به جای خرید حضوری اقلام موردنیاز خود، فروش اینترنتی را جایگزین بیع حضوری کنند و امکانات ویژه ای چون ارسال در لحظه، تعویض درصورت پشیمانی خرید، ارسال مجانی و... برای مشتریان خود در نظر گرفتند.

گفتنی است فداکار از برندها نیز تقلیل هایی بخاطر کادر علاج درون نظر گرفتند. به عنوان مثال، ۲۰ تو صد تنزل برای کادر درمان حرکت هوشمندانه ی برندهایی بود که می خواستند خود را در این روند سهیم کنند. همگی ی این اقدامات بوسیله معنای همسویی برند با جامعه و ثبت برند داخل ذهن مخاطب است؛ البته به شرطی که با عرضه ی خدمات بی چونی وجهه برند نزد مخاطب مخدوش نشود.به روش های جدید برای برقراری ارتباط با مشتری و مخاطبان خود خاطر کنید

تبلیغات بنری، تبلیغات تو شبکه های اجتماعی، اینفلوئنسرمارکتینگ، ایمیل مارکتینگ، همه و همگی سیاق هایی هستند که تصرف وکارها از آن برای معرفی و توسعه ی برند خویشتن استفاده می کنند؛ اما شاید وقت آن فصیح باشد که تو همین دوران بحران، تصرف وکارها شیوه های جدیدتری برای برقراری بستگی با مخاطبان پیدا کنند. پیشنهاد ما این است که بسته بوسیله محصول خواه خدمتی که ارائه می دهید، روشی جدید برای فروش و نگه داشت خریدار پیدا کنید. می توانید اتاق پندار برگزار و بهترین رویه را انتخاب کنید. البته از آزمون و خطا گریزی نیست و مقدور است راهکار پیشنهادی شما بهترین راهکار نباشد؛ اما کسب تجربه و جدیت بخاطر انجام کاری جدید قطعا لذت پاره و باارزش خواهد بود.خود را برای دوروبر ی تداوم و گذر از بحران استراتژی بنویسید

وظیفه ی مدیر مارکتینگاین است که آینده نگر باشد و بخاطر هر موقعیتی استراتژی اختصاص داشته باشد. قطعا عهد بحران همیشگی نیست و دوران رونق فرامی رسد؛ ولی مدیر آگاه می داند باید برای اغتشاش بزرگ تیز به همان معادل آماده باشد که برای رونق. بیشتر مدیران موفق علاوه بر تدوین استراتژی بحران، حتی داخل دورانی که از نزاع درون حال گذر هستند، استراتژی تدوام مجادله را تدوین می کنند و استراتژی پس از نزاع را همچنین فراموش نمی کنند. این استراتژی امکان پذیر است در گذر زمان و به درازاکشیدن یا کوتاه شدن دوران بحران دگرگونی کند؛ اما قاب و دستور کار ی کلی درون این استراتژی ها برملا است و برند و کسب وکار را درون زمان ابداع تغییرات مثبت یا منفی غافل انسداد نمی کند.

همگی ی این ها را گفتیم که به این مولود برسیم: درون دوران هیاهو هم می توان با استعمال از ابزارهای مدرنی چون دیجیتال مارکتینگ و با کمک استراتژی محکم و تیمی کارکشته و قوی موفق بود؛ به شرطی که پیشدستی کردن زده عمل نکنیم و هدف و مخاطب و پیام خویشتن را بشناسیم و بوسیله بهترین قانون ی امکان پذیر پیام خود را به مخاطب اعلام کنیم.

یکی از بهترین منابع بخاطر پرورش بازاریابی، به ویژه دیجیتال مارکتینگ داخل ایران، وب سایت مدیر مارکتینگ است. با کمک مقاله ها و آموزش های این سایت می توانید ضابطه ها و راهکارهای به روز برای موفقیت کسب وکارتان را بیاموزید.بیشتر بخوانید:کارشناسی خودرو در تهران با اتوبلدپرفروش ترین کتاب های کمک درسی سایت چی بخونمفروش فوری ام وی ام 315 کارکرده داخل راسته خودرو با خودرو 45اهمیت ویش کلاک در مدیریت منابع انسانی به اختصاص داخل زمان دورکاریرایااستور، مرکز سودا باتری موبایل حقیقی با گارانتی
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از فارس،محمود واعظیرییس دفتر رییس جمهوری درباره روند کاهشی ارج ارز و بازگشت آرامش به بازار، افزود: از همان ابتدا هم عنوان شد که تلاطم بازار ارز بیشتر یک دعوا سیلان و هیجانی از بیرون و چند مرکز متشابه دوبی و سلیمانیه است که با معامله فردایی و فضا سازی تعدادی دلال و صراف در بازار ارز ایجاد می شود.

رییس دکه رییس جمهوری دنباله داد: متصل به آدم اعلام کردیم که وضعیت بازار ارز ساماندهی خواهد شد و به محرر سابق بر می گردد. زمان حال غم شاهد هستیم که در ۲  روز گذشته نرخ  ارز حدود ۴ تا ۵ هزاره تومان کاهش پیدا کرده است.

واعظی با ابراز امیدواری از سیلان کاهشی نرخ ارز، یادآور شد: اطلاع احسان داریم بخشی از منابع مالی عقد شده ما در چند روز گذشته درون چند کشور آزاد شده است و اینک در جزء حواله ای بانک مرکزی مورد استفاده قرار می گیرد تا نگرانی و مشکلات وارد کنندگان که در این دوران کوتاه در صف بودند برطرف شود.