تشریفات کسرا

آیا اپل هنوز طراحی و توسعه ی پنل شارژ ایرپاور را در دستور فرمان دارد؟ برخی رسانه های فناوری با پراکندن تصاویر رک شده ی احتمالی از شاداب افزار کوپرتینویی ها، مطالبه می کنند که شاید بوسیله زودی شاهد رونمایی ثمر نهایی باشیم. به علاوه، اطلاعات کلی دیگری هم از AirPower به دست رسانه ها فصیح است.

جان پراسر که سابقه ی نوع دوستی در پاشیدن تصاویر افشاسازی از ابکی افزارها دارد، چندی پیش تعدادی تمثال از اپل ایرپاور در توییتر منتشر کرد که نشان می دهد این دستگاه هنوز در برنامه ی ترقی ی اپل قرار دارد. او شروع تو ماه مارس ادعا کرده بود که پروژه ی مذکور، هنوز در برنامه های توسعه ی اپل فراغت دارد. تصاویر متاخر علامت می دهند که بالاخره فازهای طراحی اولیه به پایان فصیح اند و توان هایی همچون شارژ ساعت هوشمند اپل واچ هم داخل پنل شارژ دیده می شود. پراسر در توییت های سابق گفته وجود که یکی از چالش های اصلی توسعه، همین قابلیت شارژ اپل واچ بوده است.

مقاله های مرتبط:چرا تولید ایرپاور بطلان شد؟Nomad شارژر بی سیم Base Station Pro را معرفی کرد

درون تصاویر منتشرشده می بینیم که ساعت هوشمند اپل واچ و کیس ایرپادز پرو بوسیله صورت هم زمان شارژ می شوند. از نکات مهم دیگری که پراسر تو توییت ها مربوط باینده روی آن تأکید می کند، عدم بود پورت لایتنینگ تو ایرپاور است. درواقع او می گوید که اتصال پد شارژ به منبع تغذیه، با کابل لایتنینگ انجام نمی شود. احتمالا کوپرتینویی ها از پورت USB-C در ایرپاور استفاده خواهند کرد. آیپد پرو جدید حاضر بوسیله لایتنینگ نیست و برخی شایعه ها بی آرامی ادعا می کنند که آیفون ۱۲ آخرین گوشی آیفون با پورت لایتنینگ خواهد حیات.

با وجود اخبار و بینایی های اخیر، به هیچگاه اسکناس نمی استعداد عرضه ی نهایی ایرپاور را بوسیله راسته تأیید خواه رد کرد. اپل پس از تأخیرها و دگرگونی دستور کار های متعدد، به رسانه ها گفته حیات که ایرپاور، پیش نیازهای کیفی را برای عرضه بوسیله بازار ندارد. آن ها درون ماه مارس ۲۰۱۹ به رخ رسمی گفته بودند که پروژه ی ایرپاور، فسخ شده است. گزارش های اولیه توقع می کردند که دستگاه شارژ بی سیم اپل شاق گرم شدن بیش از حد دارد. بوسیله علاوه، کوپرتینویی ها تصمیم داشتند تا با یک پد شارژ، سه وسیله ازجمله اپل واچ را به عارض هم زمان شارژ کنند که با مدل های اولیه، ممکن نمی شد.

درنهایت کاربران و کارشناسان اضافی درون سرتاسر گیتی منتظر عرضه ی یک لوازم جانبی عام شارژ ازسوی اپل هستند. به همین دلیل شایعه ها و اخبار این چنینی با توجه و استقبال بالایی مواجه می شوند. زمان یدکی تا رویداد WWDC 2020 پاینده نمانده است و شاید هنوز بتوان اطلاع رسانی بیشتر یا حتی رونمایی ایرپاور را درون رویداد پیش رو تمایل داشت.بیشتر بخوانید:هاب USB متاخر دل؛ اسپیکرفونی برای جلسه های تلفنیمی پاور بانک 3 شیائومی با ظرفیت ۳۰٬۰۰۰ میلی آمپرساعت رونمایی شداپل قاب های سیلیکونی جدید آیفون 11 را معرفی کردپاناسونیک لنزی نمونه و همه کاره برای دوربین های L-Mount رونمایی کردپتنت منتسب به داک یخ کننده مایکروسافت منتشر شد
  • ۹۹/۰۳/۳۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی