تشریفات کسرا

۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

برند OZO انبازی نوکیا محبوبیت اضافی ندارد و احتمالا تاکنون حتی شهرت آن را نیز نشنیده باشید. نوکیا سال ها پیش اطلاع دادن کرده بود روی نوعی دوربینواقعیت رمزی ۳۶۰ درجه کار می بطی ء که توانایی رهگیری حرکات چشم کاربر را دارد؛ این دوربین که با اشتهار OZO شناخته می شد از نوعی فناوری با همین شهرت استفاده می کرد که البته کار به جایی پیکار و نوکیا سرانجام تو سال ۲۰۱۷ اعلام کرد که این پروژه به تاریخ پیوسته است.

با این حال فناوری خاصی که نوکیا موفق بوسیله توسعه ی آن شده و با نام کامل OZO Audio شناخته می شود، مزیت های متعددی را تو مرزوبوم ی صوتی بوسیله همراه می آورد. نوکیا طی سال های اخیر به دفعات، قرارداد تجاری با برخی شرکت ها امضا کرده است تا آن ها بتوانند از فناوری OZO Audio در محصولات شان استفاده کنند. وان پلاس جدیدترین شرکتی به شمار می آید که در گوشیجدیدش از OZO Audio مصرف کرده است. بر اساس اعلام رسمی، وان پلاس ۸ پرو (OnePlus 8 Pro) دارای مجموعه میکروفون سه گانه با اتکا بر فناوری Nokia OZO است. مقاله های مرتبط:وان پلاس 8 پرو و وان پلاس 8 معرفی شدندوان پلاس 8 پرو دربرابر گلکسی S20 اولترا و دیگر پرچمداران راسته

پلیس ی وان پلاس در قضیه پخش کنفرانس آنلاین این شرکت برای رونمایی گوشی های قوم ی وان پلاس ۸، چندین دقیقه به مذاکره درمورد نبوغ های صوتی این محصولات صیقل. او داخل بین سخنانش جزئیات مربوط به فناوری های Audio 3D ،Audio Zoom و Audio Windscreen را توضیح کرد. سه گانه فناوری موردبحث بوسیله دوربین دستگاه مرتبط هستند و آستان آن ها تو گوشی وان پلاس ۸ پرو به دلیل فناوری OZO اتفاق افتاده است.

توان Audio Zoom یا بزرگ نمایی صوتی به کاربر امکان می دهد روی صدای اشیاء متنوع متمرکز شود؛ در واقع از سر دوربین دستگاه می توانید روی آیتمی اختصاص بزرگ نمایی کنید تا به لطف میکروفون قدرتمند وان پلاس ۸ پرو، صدای آن آیتم همچنین در مرکز توجه قرار گیرد. نبوغ Windscreen با مرام کاهش دراماتیک صدای ورم به هنگام ضبط ویدئو در وان پلاس ۸ پرو قرار داده شده است و تو نهایت Audio 3D را داریم. Audio 3D اسمی است که وان پلاس ترجیح داده از آن بخاطر اظهار کردن امکان بایگانی ویژه و پیشرفته ی محتوای صوتی توسط گوشی جدیدش استفاده کند. نگاهی طاسی به سه فناوری موردبحث به ما نشان می دهد که با توان هایی انقلابی طرف نیستیم؛ اما این فردی ها تو هر عارض مزیت هایی جالب به کاربر عرضه می دهند و نتیجه همکاری خوب نوکیا و وان پلاس هستند.

جیری هوپانیمی، مدیر جزء اعطای مجوز فناوری ها درون همکاری نوکیا، درمورد قرارداد جدید بین این شرکت و وان پلاس بروز خرسندی کرده و گفته است: ما از این که می توانیم به لطف فناوری OZO Audio جدیدترین گوشی هوشمند وان پلاس را قادر سازیم ویدئوها و محتوای صوتی را بوسیله شکلی فراگیر و باکیفیت بالا ثبت کند هیجان خورده هستیم. فناوری موردبحث به مشتریان وان پلاس امکان می دهد به ویدئوها و محتوای صوتی سرزنده و پویا دسترسی بی پرده کنند. این قرارداد باری دیگر جایگاه ما را به عنوان قطب بازار تو زمینه ی اعطای فناوری های پیشرفته بوسیله همکاری های تولیدکننده ی گوشی و دوربین، مدال می دهد.

مشارکت Nokia Technologies روی دادن مجوز مصرف از محصولاتی که کوچکتر مالکیت قشری نوکیا هستند به شرکت های دیگر متمرکز است. این موارد شامل پتنت ها، فناوری ها و حتی خود برند نوکیا می شوند. محصولات موردبحث با اتکا کنار فناوری های نوینِ امتداد دار نوکیا و دهه ها رهبری این شرکت داخل زمینه ی تحقیق و توسعه باریک شده اند. فناوری هایی که توسط نوکیا توسعه داده شده اند تو تقریبا تمامی دستگاه هایی که امروزه به شبکه ی اینترنت وصل می شوند، وجود دارند. ما مجوز فناوری نوآورانه ی OZO را که در حوزه های صوتی و بصری فعالیت می کند از روال تصرف و فقره ویژ ه مان که با نام Technology Licensing شناخته می شود، بوسیله شرکت های تولیدکننده ی گوشی های هوشمند و دوربین ها اعطا می کنیم.

با نگاهی اختصار وار بوسیله خبرهای جدید مربوط به گوشی های هوشمند متوجه می شویم که شرکت های دیگری نیز از فناوری نوکیا در محصولات شان استفاده کرده اند. معاینه ها نشان می دهد شماری از گوشی های اخیر اوپو یعنی فایند ایکس ۲ و فایند ایکس ۲ پرو از فناوری OZO بهره مند هستند. بوسیله نظر می رسد قرارداد متاخر نوکیا فقط محدود به وان پلاس ازاله و شماری دیگر از شرکت های عرشه مالکیت BBK Electronics را نیز پوشش می دهد. ناگفته نماند که BBK Electronics شرکت مادر برندهایی در برابر وان پلاس، ویوو، اوپو و ریل می است. 

دیدگاه شما کاربران زومیت داخل این بنیان چیست؟بیشتر بخوانید:نوکیا 9.3 PureView از نمایشگری با ارج نوسازی ۱۲۰ هرتز برخوردار استتاریخچه گوشی های وان پلاس؛ پرچم داران مقرون به صرفه دنیای اندرویددوربین فیلتر رنگ درون وان پلاس 8 پرو چگونه فقره می کند؟وان پلاس از هدفون بی سیم بولتس وایرلس Z رونمایی کردوان پلاس از شارژر بی سیم ۳۰ واتی وارپ برای وان پلاس 8 پرو رونمایی کرد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مهدی شرفی رئیس مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات آموزش و یادگیری با رمز به فعالیت شبکه بینش آموزی شاد، اعتراف کرد: در حال فراهم این شبکه برای مقطع اولیه فعال شده و مدارس منتخب توانسته اند آموزش خویشتن را درون فضای ایمن مجازی آغاز کنند.

وی افزود: سایر مدارس همچنین به مرور زمان به شبکه مسرور اضافه می شوند و این شبکه زیرساختی است که فضای یادگیری را برای تمامی دانش آموزان بدون هیچ محدودیتی حاضر کرده است.

سرپرست مرکز دستور کار ریزی و فناوری معلومات وزارت آموزش و تحصیل خاطرنشان کرد: زیرساخت شبکه آموزشی مسرور در واقع نقطه پیوند میان دانش آموزان و معلمان است اما برای استفاده نیاز است تا همه بصیرت آموزان بخاطر محضر در این فضای آموزشی نسبت بوسیله ثبت نام خود اقدام کنند.

شرفی با بیان اینکه میزان مصرف علم آموزان از شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) به ظرفیت فناوری ارتباطات، شبکه اینترنت و وسیله های هوشمند خانواده ها و معلمان رابطه دارد، گفت: زیرساخت های لازم از سوی آموزش و فراگیری برای همه دانش آموزان مجهز شده است و مجرا برنامه درسی دانش آموزان را معاونان آموزشی تعیین کرده و این برنامه ها داخل واقع مطابق پروگرام هفتگی کلاس های حقیقی گلچین شده است.

وی درون دنباله افزودن کرد: با توجه بوسیله اینکه کشش یادگیری رمزی سنگین نمدار است، این آموزش ها تقریبا نیم ساعات درسی هفتگی دانش آموزان درنظر پژمرده شده است.

سرپرست مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و تدریس با رمز به باهم اتحاد کردن با بخش خصوصی تو شبکه شاد، گفت: آموزش و فراگیری منظور دارد تا در فاز بعد اینده فقره از تمام ظرفیت مقدر شدن خصوصی از پیام رسان پژمان تا تولیدکنندگان ابزارهای آموزشی الکترونیکی که بتوانند خدمات آموزشی ارائه دهند، استفاده کند.

شرفی تأکید کرد: هر مجموعه تولیدکننده ابزارهای کمک آموزشی و آموزشی می تواند به آموزش و تدریس خدمات دهند و در حال مجهز مذاکره فراخوان این موضوع غصه مطرح است تا مدیران مدارس به صورت اختیاری از خدمات این تولیدکنندگان درون حصه آموزشی استفاده کنند.
مایکروسافت سال گذشته موفق شد قراردادی به ارزش ۱/۷ میلیارد دلاربا وزارت دفاع ایالات متحده ی آمریکا (پنتاگون) منعقد کند و تو پروژه ی ۱۰ میلیارد دلاری خدمات ابری پنتاگون،آمازون را ضعف دهد. به لطف قراردادهای یادشده، مایکروسافت وظیفه ی نمایش ی برگ ارتباطی و سرو های ابری را بوسیله وزارت دفاع آمریکا برعهده دارد. پروژه ی «زیرساخت دفاعی سازمانی مشترک» (Joint Enterprise Defense Infrastructure یا JEDI) درحقیقت همان قرارداد ۱۰ میلیارد دلاری مایکروسافت با پنتاگون است که این انبازی توانست آن را درون اکتبر ۲۰۱۹ از چنگ آمازون دربیاورد. 

بااین حال، رسانه ی بلومبرگ در گزارشی اختصاصی مدعی شد مایکروسافت قراردادی دیگر همچنین با وزارت دفاع آمریکا منعقد کرده است. این قرارداد جدید که از آن با نام Defense Enterprise Office Solutions خواه DEOS یاد می شود، ارزشی بالغ بر ۷/۶ میلیارد دلار دارد و براساس مفاد آن، ردموندی ها باید درخت سرو مایکروسافت تیمز (Microsoft Teams)را به وزارت دفاع ایالات متحده ارائه دهند. حال به نظر می رسد بوسیله سبب شیوع ویروس کرونا (کووید ۱۹)دولت آمریکا تصمیم گرفته است روند استقرار مایکروسافت تیمز را درون وزارت دفاع سرعت بخشد. 

فردی که نخواسته است نامش معین شود و ارتباطاتی با وزارت دفاع آمریکا دارد، اسکرین شاتی از مایکروسافت تیمز دراختیار رسانه ی ویندوزسنترال فراغت داده است. همان طورکه تو اسکرین شات دون می بینید، ظاهرا وزارت دفاع آمریکا از نسخه ی سفارشی مایکروسافت تیمز استفاده می یواش. براساس گفته های این فرد، وزارت دفاع قضیه بسط کاربرد از مایکروسافت تیمز را برضد پروگرام های پیشین سرعت بخشیده است. 



اسکرین شات منتسب به نسخه ی سفارشی مایکروسافت تیمز برای وزارت دفاع ایالات متحده ی آمریکا

به افراد شاغل در آن دسته از شغل های دولتیِ آمریکا که امکان عمل آن ها از وضع دور وجود دارد، وصیت شده است پروتکل های دقیق مربوط به طرح فاصله گذاری اجتماعی را احترام گذاردن کنند تا از این طریق آثار کروناویروس کاهش پیدا کند. گسترش استعمال از مایکروسافت تیمز و اتکا برمایکروسافت آژور (Microsoft Azure)برای داده های ابری، قدمی بنیانی برای الحاق بوسیله این هدف بوسیله احصائیه می آید و وزارت دفاع نیز به خوبی از این موضوع آگاه است. بنابراین، رسانه ای شدن این اطلاع چندان اتفاقی دور از مقصود به دید نمی رسید. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی در این زمینه دارید؟بیشتر بخوانید:بوسیله عقیده مایکروسافت، ویروس کرونا بخاطر همیشه سر کار و آموزش را تغییر خواهد دادمایکروسافت دامنه corp.com را با کمال مطلوب حفظ امنیت کاربران خریدمایکروسافت ارائه سرفیس Neo را به ۲۰۲۱ موکول می کندامکان دسترسی به فایل های لینوکس داخل File Explorer ویندوز 10 حاضر شدچگونه بدون شمار کاربری از اسکایپ استفاده کنیم؟
به دیدن می رسد با ورود مایکروسافت به عرصه ی استریمویدئوهای مرتبط با بازی، هم چشمی بخاطر مهارت پهلو این راسته زیاد گرم تیز از قبل شده است. آمارهای جدید نشان می دهند که تعداد کاربران استریم کننده ی محتوا درون میکسر، پلتفرم استریمینگ مایکروسافت، از استریمرهای دو پلتفرم یوتیوب و فیسبوکگیمینگ بسیار بیشتر است.

این غول دنیای فناوری با تلاش بسیار توانسته است سرو میکسر را با وجود رقبای عرض تا چند سال پس از رویه اندازی سرپا نگه دارد. حال به دیدن می رسد زمان و سرمایه ای که مایکروسافت برای این کار صرف کردن کرده است درون حال ثمره دادن است.

مایکروسافت در پلتفرم میکسر مسیری مثل بخش ایکس باکسرا طی کرده است. همان نعوظ که در بسرنوشت شوم دچار کردن ایکس باکس تماشایی تصاحب استودیوهای بازی سازی متعدد بودیم، مایکروسافت سال گذشته در میکسر همچنین دست به سرمایه گذاری های بی شمار زد و شماری از استریمرهای برتر توییچرا با قراردادهای انحصاری متعدد به پلتفرم خویشتن آورد.مقاله های مرتبط:مصاحبه با جاستین کان، بی قراری بنیان گذار استارتاپ توییچآموزش استریم بازی با استعمال از پلتفرم توییچ داخل کامپیوتر

توییچ که بزرگ ترین پلتفرم استریم ورزش های رایانه ای بوسیله شمار می رود، در مدت حدود ریه ماه استریمرهای معروفی زیرا نینجا، شراود و ایووک را درنتیجه ی قراردادهای میکسر از دست داد. میزان موفقیت این راهبرد جسورانه ی میکسر برای نگه داشتن بینندگان داخل این پلتفرم هنوز نگرش مذاکره است؛ بااین حیات افت شدید تعداد بینندگان درون پلتفرم توییچ داخل اواخر سال ۲۰۱۹ نشان از تأثیرگذار وجود داشتن خروج فداکار چهره های مطرح دنیای استریمینگ از این پلتفرم دارد.

طبق آمار سرویس Streamlabs،  توییچ همچنان بر تمامی مدخل های راسته استریم بازی ها  سلطنت می کند؛ اما سرویس میکسر همچنین با سیلان رو به رشد خویشتن توانسته است تعداد استریمرهای خود را از مجموع استریمرهای دو پلتفرم رقیب یعنی یوتیوب و فیسبوک گیمینگ فراتر ببرد. بااینکه تعداد بینندگان میکسر از سه گانه پلتفرم دیگر کمتر است اما این پلتفرم از دیدن زمان محتوای استریم شده از ابتدای سال ۲۰۱۸ به این سو، پس از توییچ تو ایستگاه دوم راحتی می گیرد.

درون دو سال گذشته در پلتفرم میکسر حدود ۲۶۰ میلیون ساعت محتوا استریم شده است؛ درحالی که در دو سرویس یوتیوب و فیسبوک گیمینگ مجموعا ۱۲۸ میلیون ساعت محتوا استریم شده است که کمینه از نیمه پلتفرم میکسر است. طبق انتظار، توییچ با ۹۰۰ میلیون ساعت استریم محتوا در آمار و ارقام یک سر و گردن از رقبا اعلی است.



آمار تولید محتوا در پلتفرم میکسر از سال ۲۰۱۸ بوسیله این سو

مایکروسافت در سال ۲۰۱۷ برای بوسیله مافوق کشیدن پلتفرم توییچ، سرویس استریم Beam را تصاحب و اشتهار آن را به میکسر تبدیل داده وجود. باتوجه بوسیله آمار فعلی به دید می رسد میکسر تاکنون درون رسیدن به هدفی که مایکروسافت بخاطر آن ترسیم کرده وجود ناکام باقی مانده است.

بااین وجود، این پلتفرم در نگه داشتن خود تو بازاری که پایین تر چیرگی ی تمام توییچ فراغت دارد به نحو شگفت آوری موفق عمل کرده است. ممکن است میکسر در آمار تعداد بینندگان استریم ها هیچ وقت به رقیب اصلی اش نرسد؛ اما این بدان معنا نیست که قراردادهای چندین میلیون دلاری آن با تولیدکنندگان محتوا بیهوده بوده اند.

یوتیوب و فیسبوک گیمینگ داخل مقایسه با میکسر تعداد کمتری تولیدکننده ی محتوا دارند اما به واسطه ی شهرتشان از تعداد بیشتری بازدیدکننده نصیب می برند؛ بااین حال دلربایی بیشتر میکسر برای استریمرهای بازی های ایکس باکس و رایانه های شخصی با تعداد کمتری بیننده، می تواند الگوی مشاهده را تغییر داده و آینده ی دنیای استریمینگ را بوسیله نحو دیگری ترسیم نرم.

سلطه ی بی چون وچرای توییچ بر بازار و فاصله ی اعاده ناپذیر آن از رقبا، باعث شده است که پلتفرم های رقیب، پیکار بیهوده و دشواری پیش روی خود ببینند؛ بااین حال این صنعت نوپا هنوز بیش پویا بوده و احتمال دگرگونی آن تو آینده بود دارد. حرکت های بزرگی نظیر شکار استعدادهای دنیای استریمینگ از سوی میکسر خواه قرارداد انحصاری یوتیوب با اکتیویژن-بلیزارد با وجود هزینه ی بالا برای شریک ها و سختی های احتمالی برای بینندگان و استریمرها می توانند تو آینده تو صورت افت توییچ از جایگاه فعلی برای این همدستی ها بسیار پرمنفعت تمام شوند.بیشتر بخوانید:Mixer به گیمرهای فعال درون پلتفرم خود قرن دلار معاون نقدی می کنددیپ مایند توانست انسان را در بازی های آتاری شکست دهدفیس بوک محدودیت های جدیدی برای سرو استریم زنده خود شناساندن کرددیسکورد چیست و آیا فقط به فرمان گیمرها می آید؟ویروس کرونای جدید چگونه بر صنعتی بازی ویدئویی تأثیر می گذارد؟
ASGHAROOOOASGHAROOOOبرابر مطالعه ای که در سال ۲۰۱۹ انجام شد، محبوب ترین رنگ های خودرو به ترتیب سفید، سیاه و خاکستری هستند. این سه جنس رنگ، ۷۰ درصد از رنگ های موجود درون کلیه خودروهای متاخر فروخته شده را تشکیل می دهند. بخاطر خودروهای جدید برندهایی شبیه آکورا، شورولت، تویوتا و بسیاری از خودروسازان، رنگ های شگفت انگیزی ارائه کردند. در این مقاله ۱۵ رنگ جزیی محبوب به گزینش سایت موتوروان شناساندن می شود. بی ام و



رنگ آمترین متالیک (Ametrin Metallic)، ماه سپتامبر توسط بی ام و در خودروی X7 عرضه شد. اما مدتی نگذشته بود که بی ام و M8 گرن کوپه متاخر در اواخر سال با همان رنگ زرشکی تزئین شد. سایه عمیق روی خطوط ساطع بی ام و M8 گرن کوپه مجهز به پیشرانه ۶۰۰ اسب بخاری، آن را به خودرویی دوست داشتنی و شیک تبدیل می یواش آمترین متالیک باقیمت ۱،۹۵۰ دلار عرضه می شود. 

 تویوتا



تویوتا نه تنها خودروهای کلاس TRD Pro را بخاطر تاکوما، توندرا ،4Runner و سکویا در سال ۲۰۲۰ با بوسیله روزرسانی های فنی و ظاهر کرد، بلکه رنگ جزیی های جدیدی حزن برای این محصولات ارائه داد. سبز نظامی (Army Green) یکی از اثر جزیی های جدید مختص خودروهای TRD Pro محسوب می شود، که بوسیله نشانی آپشن عاری هزینه درون دسترس است تا محصولات پرقدرت تویوتا بسیار جذاب پر حرارت به نظر برسند.کیا



جلوه گر تهاجمی کیا تلورید با رنگ Dark Moss حتی بهتر از پیش به دیدن می رسد. کیا رنگ متاخر Dark Moss را به عنوان آپشنی عاری خرج منحصراً بخاطر شاسی بلند سه ردیفه تلوراید ارائه می دهد. مدل کوچک تر کیا سول نیز از طعم جزیی متشابه Undercover Green برخوردار است، اما نمای رنگ سبز پیچیده تر تلورید را ندارد.

لکسوس



لکسوس LS با رنگ جدید و مخصوص Deep Garnet بوسیله ویژه درون ترکیب با رینگ های کرومی ۲۰ اینچی سیاه کاملا جذاب و شیک شده است. لکسوس این رنگ جزیی مخصوص را تنها بخاطر سری LS 500 اینسپریشن منحصراً با پیشرانه ۳/۵ لیتری توئین توربو V6 تو دسترس قرار می دهد. 

تویوتا



تویوتا سوپرا متاخر درون چند اثر جزیی خوب عرضه می شود. درحالی که طعم جزیی های صراحت شبیه Nitro Yellow و Renaissance Red محبوب هستند، رنگ Downshift Blue نیز ملیح است.پورشه



آبی یخی (Frozen Blue) توصیفی ارزان از رنگ جزیی جدید پورشه تایکان 4S است.این رنگ اولیه خودروی الکتریکی پورشه را زیباتر کرده و آن را نسبت به فدایی از رنگ های دیگر موجود درون این فهرست جذاب تر می بطی ء.

رولزرویس



مسلماً Fux Orange رنگی منحصربه بی مانند به شمار می رود که توسط مایکل فاکس، کلکسیونر معروف پیشنهاد شده است. بنابراین رولزرویس آن را درحالت عادی عرضه نمی دهد. احتمالاً مشتریان می توانند این اثر جزیی سفارشی را با پرداخت خرج لازم روی خودروی خود داشته باشند.

فورد



فورد موستانگ شلبی GT500 دارای گزینه های شگفت انگیز بخاطر گزینش اثر جزیی ها است، اما انتخاب تنها یک اثر جزیی از میان آن ها سخت بوسیله نظر می رسد. اما تعداد زیادی باور دارند که Grabber Lime بهترین گزینه است. رنگ سبز روشن به نیکوکاری بدنه خودروی فورد موستانگ شلبی GT500 را نشان می دهد. این اثر جزیی وقتی که با نوارهای فتنه ای سفید و قطعات فیبر کربن همراه شود، تا اینکه بهتر از قبل نیز بوسیله رویت می رسد.

تویوتا

مقاله مرتبط:تویوتا 86 Hakone Edition رونمایی شد

تنها راه بخاطر بوسیله مشت آوردن تویوتا ۸۶ با طعم جزیی سبز هاکونه، گزینش نمونه Hakone Edition است که با رینگ های برنزی ۱۷ اینچی نیز ترکیب می شود. البته چنین انتخابی، مسکوک ۲۹،۶۳۰ دلار (خواه ۳۰،۳۵۰ دلار با انتخاب جعبه کنگره خودکار ۶ سرعته) برای مشتریان خرج دارد. این شرکت تنها چند صد مدل از استاندارد Hakone Edition را نمایش می کند.

بنتلی



رنگ جزیی یخی بنتلی در سال جاری معرفی شده است که در بنتلی فلایینگ اسپر زبر العاده بوسیله نظر می رسد؛ بوسیله اختصاص هنگامی که با رینگ های مشکی ۲۱ اینچی Mulliner و تزیینات Blackline گزینش شود.

آکورا



بخاطر بدیع نگه داشتن NSX، آکورا امسال از چند فام متاخر و فوق العاده رونمایی کرد. طعم جزیی های Indy Yellow Pearl و Thermal Orange  هر دو ۱،۰۰۰ دلار هستند. اگرچه بسیاری از خودروسازان دیگر رنگ نارنجی را به خوبی روی محصولات خویشتن استفاده می کنند، آکورا یکی از قلیل گزینه هایی است که با رنگ زرد زیاد عالی به رویت می رسد. 

هیوندای



هیوندای ولستر N N یکی از بهترین هاچ بک های بازار. است ولستر متاخر هنگامی که با رنگ جزیی آبی (پرفورمنس Performance) Blue بوسیله عنوان یکی از چهار رنگ موجود برای مدل سال ۲۰۲۰ تزئین شود، بیشتر از پیش جذاب بوسیله نظر می. رسد این رنگ با تزئینات سرخ و فیبر کربن همراه می شود و ظاهری اسپرت و مرجح بوسیله هیوندای N ولستر N.

 می



دهد رولزرویس رولزرویس رنگ سفارشی Petra Gold را بخاطر شاسی اهتزاز کالینان در یکی از شعبه های ابوظبی. معرفی کردن کرد اما این مشارکت احتمالاً باید پیشنهاد کاربرد از Petra Gold را به عنوان گزینه های مدل محصولاتش در نظر بگیرد، زیرا بیش خیره. کننده است شاسی بلند رولزرویس با این رنگ طلایی می درخشد و حتی بهتر از پیش بوسیله رویت.

می



رسد بنتلی امسال بنتلی موفق شد تا داخل مسابقات پایکس رسول رکورد جدیدی بوسیله نام خود. ثبت کند این همکاری برای جشن گرفتن چنین اتفاقی، نسخه ای اختصاصی و ملیح از بنتلی کنتیننتال جی تی با فام سفارشی (سبز رادیومی) Radium Green و تیراژ ۱۵ دستگاه، همراه با «نشان» سفارشی ۱۰۰ درون جلوپنجره بوسیله بستگی صدمین سالگرد بنتلی،. 

عرضه



کرد شورولت کامارو اثر جزیی جدید و متجاوز ترتیب را با (نام) شوک Shock بخاطر میزان ۲۰۲۰ خود گرفتن. می نرم ابتدایی باری که شورولت از این رنگ رونمایی کرد، در ماه ژوئیه بود و نوید عرضه محدود آن را برای. روسیه داد اما حالا این فام در تمام مدل های کامارو ۲۰۲۰ بوسیله عنوان آپشن ۳۹۵ دلاری عرضه. می شود:بیشتر بخوانید پرفروش ترین خودروهای بازار کشورهای اروپایی در سال ۲۰۲۰فعالیت های مرتبط با خودرو که می توان درون ساختمانی انجام دادنقطه های سیاه روی شیشه خودرو چیست و چه کاربردی دارد؟نقاشی جیغ، اثر ادوارد مونش تو حال محو شدن استتأثیر ویروس کرونا بر صنعت خودروسازی فراتر از
ویروس کرونا می تواند سرعت تکامل امر را اضافه دهد و باعث شود سازمان ها در همه چیز از کنفرانس ها پژمرده تا باهم اتحاد کردن ابتیاع و بخش تجاری، تجدیدنظر کنند. چین از سر ویژگی های وزین کسب وکار، مدارس و اجرای طرح قرنطینه با شیوع کووید ۱۹ مبارزه کرد؛ اما زنجیره ی تأمین این کشور هنوز بازیابی نشده است و بسیاری از شرکت ها با مشکلات سوددهی دست وپنجه نرم می کنند. همچنین طرح های قرنطینه تو ایالات متحده رو به گسترش هستند. سفرهای خارجی و جلسه ها محدود شده اند و بر کلکسیون ای از کسب وکارها ازجمله باهم اتحاد کردن های هوایی، میخانه ها و خرده فروشی ها تأثیر گذاشته اند.

اما در چشم اندازی کامل تر، ویروس کرونا می تواند تغییرات زیادی را داخل کارها به وجود بیاورد. انبازی بیشتر وابسته به ویدئو شده است. ممنوعیت سفر می تواند روش های فروش و بازاریابی را متحول کند؛ زیرا مشارکت ها مخبر شده اند که پروازهای بین مرزی بخاطر خوردن و صرف شام، خروجی اقتصادی ندارند؛ و داخل صورتی که بخش زیادی از نیروی حکم بتوانند بدون کاهش نصیب وری در خانه کار کنند، توجیهی برای هزینه های قلمرو های تجاری وجود دارد.



بوسیله بیان ساده، ترس از ویروس کرونا به ما نشان قسط طرز های بهتری هم بخاطر فقره کردن وجود دارد؛ اما سازمان ها چگونه می توانند تو این شرایط تغییراتی را در محیط حکم اعمال کنند. یک جریان قطعی است: ویروس کرونا می تواند درود تصرف وکار را دگرگونی دهد. برای شهید این ویروس این طور تغییراتی را به وجود آورد:در اوایل فوریه، در جلسه انجمن صعود های درک قدر یا بهای چیزی بدلی نیویورک، پژوهشگرهای چینی به دلیل ممنوعیت سفر، اغلب صحبت های خود را از طریق میتینگ ویدئویی یا نمایش های آماده منتقل کردند. کنفرانس AAAI خوشبختانه با توفیق به فرجام رسید؛ اما کنگره ی جهانی موبایل و کنفرانس F8 فیسبوک، به برهان ویروس کرونا به نظم باطل شده و به تعویق افتادند. پس شاید بتوان میتینگ های ویدئویی را آینده ی فقره دانست.رفتار مشتریان در چروک تیمار تغییر کرده است. دیگر نقاط دنیا بی قراری نقاط عقب نشینی مشابهی را امتحان کردند. یونگ ژانگ، مدیرعامل علی پدر می گوید:هفده سال پیش پس از شیوع سارس، تصرف وکارهای الکترونیکی پیشرفت برازنده توجهی داشتند. ما بی قراری معتقدیم این بحران، تغییرات اضافی را در اقدام مشتریان و راه اندازی ها به بود خواهد آورد و زمینه ساز فرصت های جدید خواهد بود. تاکنون شاهد بوده ایم که تعداد زیادی از مشتریان، نیازهای روزانه ی زندگی و پیش نیازهای حکم را با روش های دیجیتالی برآورده ساخته اند. اطمینان داریم با ترفیع روند دیجیتالی شدن قناعت و اجتماع ی چین، زمینه برای رشد کامل مدت اقتصاد دیجیتالی علی پدر فراهم خواهد شد.امر از سیاق دور، این روزها موردتوجه گروه اضافی از انسان قرار گرفته است. کارمندی متوسط بخاطر دکه کار از گونه دور نیاز به تست دسترسی، ارگونومیک و اجرا فوری کارها دارد و طبق توصیه ها، اگر کارمندی علائم کرونا داشته باشد باید در مسکن بماند.امروزه سلامت کارمندان به یک رجحان تغییر شده است. بسیاری از همدستی ها، اشتی کارمندان خود و مسائلی شبیه ضدعفونی و پاکسازی را تو اولویت خود فراغت داده اند.

 کووید ۱۹، سرعت نوسازی کارها را افزایش می دهد

بوسیله گفته ی ژانگ، بیماری کووید ۱۹ می تواند نحو اجرای تصرف وکارها درون چروک را متحول یواش. در ایالات متحده هم شیوه ی ابتیاع تغییر خواهد کرد. تو نهایت، کووید ۱۹، حکم بهترین و سود بیشتر را به ظهر خواهد داشت. با اینکه ویروس جدید کرونا، ضربه های شدیدی را به اقتصاد وارد کرده است، منجر به کاهش هزینه ها و صرفه جویی هم خواهد شد. برای مثال:

۱.  هزینه های عروج کاهش می یابد. وقتی سازمان ها به این دریافتن برسند که انسان ها می توانند عاری تعامل حضوری و فیزیکی به زندگی ادامه دهند، خرج های سیر بیشتر دامن سؤال می روند. برای شهید تو نشست های ویدئویی، خرج ی سفر بخاطر بسیاری از سازمان ها کاهش یافت.

۲.  استفاده اتوماسیون بخاطر تقویت نیروی حکم افزایش خواهد یافت.مقاله های مرتبط:دورکاری و ترافیک بی سابقه روی شبکه اینترنت خانگی؛ آیا شبکه توان مدیریت دارد؟چگونه به کارمندان دورکار درون حفظ توجه در جلسات آنلاین کمک کنیم؟

۳.  هزینه های املاک تجاری کاهش خواهند یافت. لول بوسیله جانب املاک تجاری معادله پذیر مدتی است آغاز شده است ولی مسری کووید ۱۹ می تواند سرعت این روند را اضافه دهد.

۴.  مدیریت منابع انسانی اندوه دگرگونی خواهد کرد. تعداد کمتر انسان ها در فضاهای محصور می تواند به معنی مشکلات کمتر بخاطر منابع انسانی باشد. مدخل های توسعه یافته ی منابع انسانی معمولا در انحصار زمان عملکرد بهتری دارند.

در نگاه اول، بیماری کووید ۱۹ می تواند ضررهای اضافی داشته باشد؛ ولی در طولانی مدت منجر بوسیله بهترین سازی کسب وکار خواهد شد.



یکی از پیامدهای کووید ۱۹ می تواند تجدید نظر تو نفقه های سفر باشد مجموعه ابزارهای سازمانی در مقابله با کووید ۱۹

بهتر است شرکت ها در این طور موقعیتی به بازنگری در سیاست های خویشتن بپردازند. تو ادامه سیاست های IT بخاطر مبارزه با آثار بالفعل ی کووید ۱۹ نمایش شده اند.بسته ی سیاست گذاری: راهکارهایی بخاطر دورکارها

نیروی امر مدرن و شریک هایی که آن ها را استخدام می کنند بوسیله لباس فزاینده ای در حال پذیرش مفهوم بستگی از راه دور هستند. مزایای این نوع امر محتوی کاهش استرس، افزودن یکروز وری، منبع استعداد فراخ نمدار و حفظ کردن کارمندان است. از طرفی نیاز بوسیله قوانین مشخصی برای بهینه سازی برنامه های کار از راه دور و مدیریت آن ها احساس می شود. این مجموعه از سیاست گذاری ها به شما و کارمندان دورکار در جهت چسبیدگی به ارتباط از راه دور مظفر کمک خواهند کرد.سیاست گذاری ارتباط از گونه دور

باتوجه بوسیله اینکه تعداد زیادی از کارمندان به قفا فرصت های دورکاری هستند، لازم است سازمان ها به وضوح راهبردهایی را برای نظارت به خشکی امدن کارمندان و مسئولیت ها و انتظارات تعریف کنند. سیاست گذاری ارتباط از راه دور، فرآیندهای سازمانی بخاطر درخواست، حفظ، استفاده و حذف دسترسی به شبکه ها، جهیز ها و داده های سازمانی را ستایش می بطی ء که هدف آن دستیار به کارمندان بخاطر کار منظم از وضع دور است.سیاست گذاری دسترسی از وضع دور

این سیاست، بوسیله راهبردها و فرآیندهای درخواست، حفظ، مصرف و حذف دسترسی ریموت به شبکه ها، جهیز ها و داده های سازمانی گفته می شود. این نوع سیاست بر سناریوهایی مثل اتصال کارمند از خانه به مراکز داده ای سازمانی و نیز تأسیسات خارج از اداره مثل ارائه کنندگان ابری اعمال می شود.

سیاست گذاری استفاده از VPN

هرچقدر تعداد کارمندان دورکار افزایش برملا کند، حاجت به دسترسی امن به شبکه ها، سیستم ها و داده ها بی قراری پشته می رود. سیاست استفاده از VPN، راهبردهایی را برای کمک به ترقی ی مناسب VPN ها و طرح های مورد قبول برای کاربران نهایی، دستگاه های شخصی و کارمند ارائه می دهد.طرح تداوم کسب و کار و بازیابی لطمه

فجایع انسانی و طبیعی می توانند عملیات و آینده ی هر شرکتی را بوسیله خطر بیندازند بنابراین، ترقی ی طرحی بخاطر معاون بوسیله فرآیندهای کسب وکار در زمان بحران، ضروری است.سیاست مدیریت سربزرگی

مدیریت ریسک دربرگیرنده مصرف از تهدیدها و کنترل آن ها بخاطر سازمان در شرایط حملات سایبری و از بین رفتن داده ها است. فرایند اعمال راهبردهای مدیریت مخاطره برای وجهه تضمین و عملکرد شرکت در وضعیت فساد ضروری است.

چسبیدگی به مبنای مدیریت ریسک مناسب به دلیل وجود مقدر شدن های متحرکی مثل کاربرها، سیستم ها، شبکه، داده ها، موقعیت های ریموت و ابری و عناصر پیچیده تر، کار ساده ای تراشیدن. رویکرد مدیریت ریسک باید کل جنگل و تک تک درخت ها را پوشش دهد.شمارش ی ضرر ها در زمان لیس فعالیت

وقتی جهیز های کامپیوتری کار نکنند، مروارید های کسب و کار سپرده می شوند و منجر به تحمیل نفقه بر موسسه می شوند. با محاسبه ی صحیح ضرر ها می توان، خرج های دوران بحران را بوسیله دست آورد.بیشتر بخوانید:ایالات متحده از اطلاعات جا یابی تبلیغات موبایل برای مطالعه نحوه گسترش کرونا نصیب می گیرددنیاگیری ویروس کرونا و قرنطینه شهرها، نحوه لول زمین را دگرگونی داده استکسبو کارهای کوچک بخاطر عبور از بحران کرونا باید چه اقدام هایی انجام دهند؟ویروس کرونا؛ دوری گزینی مدنی چه تاثیری بر ذهن و بدن دارد؟ویروس کرونا چه تأثیری کنار صنعت فناوری تایوان دارد
دسته هیوندایو کیا، تاکنون کارمندان قبلی بی ام و از جمله کریم حبیب، طرح ریز خودروساز آلمانی و آلبرت بیرمن، مهراز ارشد بی ام و M را به خدمت گرفته اند. آخرین فرد افزوده شده به آن ها یواخن پیزن (Jochen Paesen) است که اخیراً بوسیله عنوان مدیر طراحی داخلی خودروهای NIO فعالیت می کرد. قبل از آن، پیزن در فولکس واگن فرمان می کرد و کارهای مدل سازی داخل اتاقک آماروک (Amarok) را بر عهده داشت.

با این حال، یواخن پیزن بیشتر برای کار خود در بی ام و شناخته شده است که در آن مکان به عنوان نقشه کش اصلی خودروی مفهومی Vision Efficient Dynamics Concept محضر داشت و روی بی ام و سری ۶ (F12/13) کار کرد. او همچنین مهتر مدل سازی داخلی بی ام و i و مدیر پروژه مدل سازی داخلی بی ام و سری ۷ (G11/12) و M4 GTS حیات.



یواخن پیزن در مسئولیت جدید خود در کیا، به نشانی وکیل رئیس دسته طراحی تویی و مقاوم درون مرکز طراحی کیا تو نامیانگ کره جنوبی مستقر خواهد شد. او همچنین به همکار سابق خود، کریم حبیب که اکنون کمک ارشد و مدیر مرکز مدل سازی کیا است، گزارش خواهد داد.مقاله های مرتبط:طراح سابق اینفینیتی و بی ام و به کیا پیوستطراح سابق لامبورگینی به هیوندای و جنسیس الحاقیه

مسئولان کیا می گویند که پیزن بر نقشه کشی داخلی خودروهای آینده این شریک نظارت خواهد کرد و اقتدار این برند را در مدل سازی تویی بخاطر طیف وسیعی از خودروهای الکتریکی و هیبرید در آینده استقامت خواهد کرد. خودروساز اجبار جنوبی افزایش کرد که استخدام پیزن بخشی از مجاهدت های گسترده ی آن ها برای طراحی درون خودروهای برقی است.

پیزن در بیانیه ای گفت:من مشتاقانه منتظر کمک به برنامه های شرف طلبانه کیا برای آینده با محصولات خوف انگیز و خلاقانه ای هستم که باعث استحکام جایگاه آن در بازار می شود. کیا تیم طراحی و ترقی بسیار با استعدادی دارد و من زیاد دلبستگی مند هستم تا تلاش های خود را برای استواری هرچه بیشتر این برند جمع کرده و حروف جدیدی مملو از نوآوری و طراحی های پیشرفته را متصل کنیم. 



هنوز روبرو نیست که چرا پیزن NIO را ترک کرد، اما خودروساز چینی با مشکل روبرو است و تردید اساسی درباره ی اقتدار این مشارکت برای ادامه فعالیت وجود دارد. با توجه به این موضوع، جای تعجب ندارد که کارمندان به متعاقب شرکت های بهتری برای امر کردن هستند.بیشتر بخوانید: کیا و فیات-کرایسلر تو چین، ماسک بهداشتی تولید می کنندبی ام و خودروهای هیدروژنی را درکنار مدل های برقی تولید خواهد کردنگاهی به فناوری چراغ جلو تو خودروهای بی ام ودوچرخه سفارشی بی ام و 3T رونمایی شدنسل متاخر هیوندای النترا معرفی کردن شد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، میثم بائو بازیکن سابق جماعت استقلال و پرسپولیس به ویروس کرونا مبتلا شده است.

این بازیکن ۳۶ ساله قائمشهری دو هفته است با این بیماری مبارزه می کند و غم اکنون داخل سیال بستری است و دون علاج قرار دارد.

وی علاوه بر عضویت تو تیم های استقلال و پرسپولیس سابقه بازی داخل تیم های الشعب امارات، رویه آهن، ابومسلم، و نساجی را دارد.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، تیمار زمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، ستاد پدافند زیستی و مقابله با کرونای مازندران هرگونه خدمات دهی به مسافران و گردشگران را پیش از آغاز تعطیلات نوروزی ممنوع اعلام کرد و به همین دلیل تعداد سفرهای نوروزی مسافران و گردشگران به این استان به شدت کاهش یافته است.

فرمانده پلیس نحو مازندران گفت: غصه اکنون مسیرهای کندوان، هراز و فیروزکوه منتهی به استان مازندران و محور کیاسر به استان سمنان برفی و لغزنده است.

سرهنگ علیرضا قدمی افزود : بارش برف در این چهار محور منتهی به استان مازندران بوسیله صورت مقطعی است و تردد خودروها داخل این محورها به رخساره روان در حال انجام است.

بوسیله گفته وی تو محور کندوان تو محدوده هزار چم، در محور هراز در محدوده امامزاده هاشم، در محور فیروزکوه درون در محدوده گدوک  شاهد بارش برف به صورت مقطعی هستیم.

حاکم پاسبان طرز مازندران همچنین هشدار عدالت که بوسیله علت بارش بارش و کاهش دما جاده های استان به شدت لغزنده است و از رانندگان التماس کرد فاصله مصون و نیز احتیاط تمام را پاس و از سلامت خودرو خود اطمینان نتیجه کنند.

سرهنگ قدمی مداومت کرد که برای عبور از محورهای کوهستانی مازندران داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی خودروها ضروری است.

هواشناسی استان مازندران غصه اخبار کرد: با نفوذ سامانه بارشی به این خطه خصیصه کشور، هوای این استان تا اواسط هفته ساری (سه گانه شنبه پنجم فروردین) بارانی است.

براساس اعلام اداره طاس هواشناسی مازندران این سامانه فاتحه مناطق غرب استان را تحت واکنش قرار داده و به تدریج به مناطق مرکزی و شرقی  این خطه سیرت ناحیه عریض خواهد شد.