تشریفات کسرا

مایکروسافت در بازه های زمانی مختلف به روزرسانی های جدیدی را برای جهیز عامل ویندوز ۱۰ دردسترس استراحت می دهند. طی سال های اخیر متصل دیده ایم که شماری از بوسیله روزرسانی های جدید حاوی مشکلاتی خاص بوده اند و باگ هایی را وارد ویندوز ۱۰ کرده اند، بنابراین این موضوع چیز جدیدی نیست و از مدت ها پیش با آن دست و پنجه نرم کرده ایم. آن طور که به رویت می رسد جدیدترین بوسیله روزرسانی ویندوز ۱۰ با اشتهار به روزرسانی مه ۲۰۲۰ که نسخه ی ۲۰۰۴ بوسیله حساب می آید با ذهن ی اپتین اینتل (Intel Optane) سازگاری ندارد، اما در این بین اطلاع دادن احسان غم بوسیله گوش می رسند.

برای به روزرسانی مه ۲۰۲۰ ویندوز ۱۰، مایکروسافت نبوغ جدیدی را به سیستم عامل خویشتن آورده است که به کاربران اطلاع می دهد رایانه شان توانایی گمارش به روزرسانی جدید را ندارد. ویندوز ۱۰ روی میلیاردها رایانه با سخت ابزار متنوع در بکلی دنیا ارائه می شود. آن طور که بوسیله نظر می رسد مایکروسافت هنوز نتوانسته است به روزرسانی مه ۲۰۲۰ را بخاطر یکایک رایانه ها بهینه سازی کند، به همین دلیل هنوز هم افراد زیادی پدیدار می شوند که به روزرسانی متاخر را گرفتن نکرده اند.

براساس گزارش متاخر رسانه ی ویندوز لیتست، رایانه های مجهز به ماژول های ذهن ی اپتین اینتل اقتدار دریافت بوسیله روزرسانی مه ۲۰۲۰ ویندوز ۱۰ را ندارند. ظاهرا دلیل این موضوع به مشکلی خاص برمی گردد که هنوز توسط مایکروسافت رفع نشده است. فدایی از کاربران که نتوانسته اند تا زمان رفع شدن دشوار فراغت کنند، احتمالا به سراغ مصرف از Media Creation Tool برای انتصاب جبری به روزرسانی متاخر روی ویندوز ۱۰ رفته اند.



چنانچه دارنده ی سیستمی هستید که از ذهن ی اپتین کاربرد می کند، پیشنهاد می کنیم تا زمان انتشار رسمی به روزرسانی جدید منتظر بمانید. معاینه ها مدال می دهد انتصاب اجباری به روزرسانی مه ۲۰۲۰ روی این رایانه ها باعث بروز برخی خطاها داخل آن ها می شود. خطاهای موردبحث در قسمت قسمت کردن ی خطاهای معروف Intel Optane Memory Pinning استراحت می گیرند. این خطاها اعلام می کنند که Memory Pinning ذهن های اپتین نتوانسته اند آن حافظه ی به خصوص را بارگذاری کنند. به رویت می رسد به روزرسانی متاخر ویندوز ۱۰ داخل روند گمارش شدن، قابلیت Optane Memory Pinning را به شکلی ناخواسته حذف می بطی ء.  مقاله ی مرتبط: هرآنچه باید درباره حافظه Optane اینتل بدانید

چنانچه به اضطرار بوسیله روزرسانی جدید را انتصاب کرده اید و با مشکلات سابق الذکر مواجه شده اید، بهینه متد حل برای شما این است که بوسیله نسخه ی پیشین ویندوز ۱۰ بازگردید و مشتاق رفع مشکلات ازسوی مایکروسافت بمانید. بااین حال اگر تمایلی به بازگشت به نسخه ی پیشین ندارید، رسانه ی ویندوز لیتست به شما پیشنهاد می بطی ء افزونه های اختصاص ی حافظه ی اپتین را که با شهرت کامل Intel Optane Pinning Explorer Extensions از آن ها یاد می شود حذف کنید. برای انجام این حکم وارد کنترل پنل شوید، روی بخش Uninstall a Program کلیک کنید و به حذف Intel Optane Pinning Explorer Extensions بپردازید. 

نکته ی جالب توجه این است کسانی که ماه ها پیش شانس کار با به روزرسانی مه ۲۰۲۰ را صریح کرده بودند از این موضوع اطلاع داشتند و آن را به مایکروسافت حزن اطلاع دادن کردند. بااین حال بوسیله دید می رسد مایکروسافت بوسیله گزارش های یادشده بی توجه بوده و به همین دلیل نتوانسته است مشکل موردبحث را در نسخه ی نهایی بوسیله روزرسانی جدید رفع بطی ء.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی تو این بن دارید؟  بیشتر بخوانید: مایکروسافت تیمز به زودی از امکان حضرت ۳۰۰ نفر در یک ویدیو چت پشتیبانی خواهد کرد معرفی کلیدهای میانبر ویندوز 10 مایکروسافت به کپی کردن انفراد های AppGet اعتراف کرد اینتل بنچمارک را معیار معتبری برای بررسی پر اب افزارها نمی داند گوگل روی باگ والپیپر اندروید فرمان می کند
  • ۹۹/۰۳/۱۶

نظرات (۱)

  • بهنام صالحی
  • ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی