تشریفات کسرا

مایکروسافت سال گذشته موفق شد قراردادی به ارزش ۱/۷ میلیارد دلاربا وزارت دفاع ایالات متحده ی آمریکا (پنتاگون) منعقد کند و تو پروژه ی ۱۰ میلیارد دلاری خدمات ابری پنتاگون،آمازون را ضعف دهد. به لطف قراردادهای یادشده، مایکروسافت وظیفه ی نمایش ی برگ ارتباطی و سرو های ابری را بوسیله وزارت دفاع آمریکا برعهده دارد. پروژه ی «زیرساخت دفاعی سازمانی مشترک» (Joint Enterprise Defense Infrastructure یا JEDI) درحقیقت همان قرارداد ۱۰ میلیارد دلاری مایکروسافت با پنتاگون است که این انبازی توانست آن را درون اکتبر ۲۰۱۹ از چنگ آمازون دربیاورد. 

بااین حال، رسانه ی بلومبرگ در گزارشی اختصاصی مدعی شد مایکروسافت قراردادی دیگر همچنین با وزارت دفاع آمریکا منعقد کرده است. این قرارداد جدید که از آن با نام Defense Enterprise Office Solutions خواه DEOS یاد می شود، ارزشی بالغ بر ۷/۶ میلیارد دلار دارد و براساس مفاد آن، ردموندی ها باید درخت سرو مایکروسافت تیمز (Microsoft Teams)را به وزارت دفاع ایالات متحده ارائه دهند. حال به نظر می رسد بوسیله سبب شیوع ویروس کرونا (کووید ۱۹)دولت آمریکا تصمیم گرفته است روند استقرار مایکروسافت تیمز را درون وزارت دفاع سرعت بخشد. 

فردی که نخواسته است نامش معین شود و ارتباطاتی با وزارت دفاع آمریکا دارد، اسکرین شاتی از مایکروسافت تیمز دراختیار رسانه ی ویندوزسنترال فراغت داده است. همان طورکه تو اسکرین شات دون می بینید، ظاهرا وزارت دفاع آمریکا از نسخه ی سفارشی مایکروسافت تیمز استفاده می یواش. براساس گفته های این فرد، وزارت دفاع قضیه بسط کاربرد از مایکروسافت تیمز را برضد پروگرام های پیشین سرعت بخشیده است. 



اسکرین شات منتسب به نسخه ی سفارشی مایکروسافت تیمز برای وزارت دفاع ایالات متحده ی آمریکا

به افراد شاغل در آن دسته از شغل های دولتیِ آمریکا که امکان عمل آن ها از وضع دور وجود دارد، وصیت شده است پروتکل های دقیق مربوط به طرح فاصله گذاری اجتماعی را احترام گذاردن کنند تا از این طریق آثار کروناویروس کاهش پیدا کند. گسترش استعمال از مایکروسافت تیمز و اتکا برمایکروسافت آژور (Microsoft Azure)برای داده های ابری، قدمی بنیانی برای الحاق بوسیله این هدف بوسیله احصائیه می آید و وزارت دفاع نیز به خوبی از این موضوع آگاه است. بنابراین، رسانه ای شدن این اطلاع چندان اتفاقی دور از مقصود به دید نمی رسید. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی در این زمینه دارید؟بیشتر بخوانید:بوسیله عقیده مایکروسافت، ویروس کرونا بخاطر همیشه سر کار و آموزش را تغییر خواهد دادمایکروسافت دامنه corp.com را با کمال مطلوب حفظ امنیت کاربران خریدمایکروسافت ارائه سرفیس Neo را به ۲۰۲۱ موکول می کندامکان دسترسی به فایل های لینوکس داخل File Explorer ویندوز 10 حاضر شدچگونه بدون شمار کاربری از اسکایپ استفاده کنیم؟
  • ۹۹/۰۱/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی