تشریفات کسرا

ASGHAROOOOASGHAROOOOبرابر مطالعه ای که در سال ۲۰۱۹ انجام شد، محبوب ترین رنگ های خودرو به ترتیب سفید، سیاه و خاکستری هستند. این سه جنس رنگ، ۷۰ درصد از رنگ های موجود درون کلیه خودروهای متاخر فروخته شده را تشکیل می دهند. بخاطر خودروهای جدید برندهایی شبیه آکورا، شورولت، تویوتا و بسیاری از خودروسازان، رنگ های شگفت انگیزی ارائه کردند. در این مقاله ۱۵ رنگ جزیی محبوب به گزینش سایت موتوروان شناساندن می شود. بی ام و



رنگ آمترین متالیک (Ametrin Metallic)، ماه سپتامبر توسط بی ام و در خودروی X7 عرضه شد. اما مدتی نگذشته بود که بی ام و M8 گرن کوپه متاخر در اواخر سال با همان رنگ زرشکی تزئین شد. سایه عمیق روی خطوط ساطع بی ام و M8 گرن کوپه مجهز به پیشرانه ۶۰۰ اسب بخاری، آن را به خودرویی دوست داشتنی و شیک تبدیل می یواش آمترین متالیک باقیمت ۱،۹۵۰ دلار عرضه می شود. 

 تویوتا



تویوتا نه تنها خودروهای کلاس TRD Pro را بخاطر تاکوما، توندرا ،4Runner و سکویا در سال ۲۰۲۰ با بوسیله روزرسانی های فنی و ظاهر کرد، بلکه رنگ جزیی های جدیدی حزن برای این محصولات ارائه داد. سبز نظامی (Army Green) یکی از اثر جزیی های جدید مختص خودروهای TRD Pro محسوب می شود، که بوسیله نشانی آپشن عاری هزینه درون دسترس است تا محصولات پرقدرت تویوتا بسیار جذاب پر حرارت به نظر برسند.کیا



جلوه گر تهاجمی کیا تلورید با رنگ Dark Moss حتی بهتر از پیش به دیدن می رسد. کیا رنگ متاخر Dark Moss را به عنوان آپشنی عاری خرج منحصراً بخاطر شاسی بلند سه ردیفه تلوراید ارائه می دهد. مدل کوچک تر کیا سول نیز از طعم جزیی متشابه Undercover Green برخوردار است، اما نمای رنگ سبز پیچیده تر تلورید را ندارد.

لکسوس



لکسوس LS با رنگ جدید و مخصوص Deep Garnet بوسیله ویژه درون ترکیب با رینگ های کرومی ۲۰ اینچی سیاه کاملا جذاب و شیک شده است. لکسوس این رنگ جزیی مخصوص را تنها بخاطر سری LS 500 اینسپریشن منحصراً با پیشرانه ۳/۵ لیتری توئین توربو V6 تو دسترس قرار می دهد. 

تویوتا



تویوتا سوپرا متاخر درون چند اثر جزیی خوب عرضه می شود. درحالی که طعم جزیی های صراحت شبیه Nitro Yellow و Renaissance Red محبوب هستند، رنگ Downshift Blue نیز ملیح است.پورشه



آبی یخی (Frozen Blue) توصیفی ارزان از رنگ جزیی جدید پورشه تایکان 4S است.این رنگ اولیه خودروی الکتریکی پورشه را زیباتر کرده و آن را نسبت به فدایی از رنگ های دیگر موجود درون این فهرست جذاب تر می بطی ء.

رولزرویس



مسلماً Fux Orange رنگی منحصربه بی مانند به شمار می رود که توسط مایکل فاکس، کلکسیونر معروف پیشنهاد شده است. بنابراین رولزرویس آن را درحالت عادی عرضه نمی دهد. احتمالاً مشتریان می توانند این اثر جزیی سفارشی را با پرداخت خرج لازم روی خودروی خود داشته باشند.

فورد



فورد موستانگ شلبی GT500 دارای گزینه های شگفت انگیز بخاطر گزینش اثر جزیی ها است، اما انتخاب تنها یک اثر جزیی از میان آن ها سخت بوسیله نظر می رسد. اما تعداد زیادی باور دارند که Grabber Lime بهترین گزینه است. رنگ سبز روشن به نیکوکاری بدنه خودروی فورد موستانگ شلبی GT500 را نشان می دهد. این اثر جزیی وقتی که با نوارهای فتنه ای سفید و قطعات فیبر کربن همراه شود، تا اینکه بهتر از قبل نیز بوسیله رویت می رسد.

تویوتا

مقاله مرتبط:تویوتا 86 Hakone Edition رونمایی شد

تنها راه بخاطر بوسیله مشت آوردن تویوتا ۸۶ با طعم جزیی سبز هاکونه، گزینش نمونه Hakone Edition است که با رینگ های برنزی ۱۷ اینچی نیز ترکیب می شود. البته چنین انتخابی، مسکوک ۲۹،۶۳۰ دلار (خواه ۳۰،۳۵۰ دلار با انتخاب جعبه کنگره خودکار ۶ سرعته) برای مشتریان خرج دارد. این شرکت تنها چند صد مدل از استاندارد Hakone Edition را نمایش می کند.

بنتلی



رنگ جزیی یخی بنتلی در سال جاری معرفی شده است که در بنتلی فلایینگ اسپر زبر العاده بوسیله نظر می رسد؛ بوسیله اختصاص هنگامی که با رینگ های مشکی ۲۱ اینچی Mulliner و تزیینات Blackline گزینش شود.

آکورا



بخاطر بدیع نگه داشتن NSX، آکورا امسال از چند فام متاخر و فوق العاده رونمایی کرد. طعم جزیی های Indy Yellow Pearl و Thermal Orange  هر دو ۱،۰۰۰ دلار هستند. اگرچه بسیاری از خودروسازان دیگر رنگ نارنجی را به خوبی روی محصولات خویشتن استفاده می کنند، آکورا یکی از قلیل گزینه هایی است که با رنگ زرد زیاد عالی به رویت می رسد. 

هیوندای



هیوندای ولستر N N یکی از بهترین هاچ بک های بازار. است ولستر متاخر هنگامی که با رنگ جزیی آبی (پرفورمنس Performance) Blue بوسیله عنوان یکی از چهار رنگ موجود برای مدل سال ۲۰۲۰ تزئین شود، بیشتر از پیش جذاب بوسیله نظر می. رسد این رنگ با تزئینات سرخ و فیبر کربن همراه می شود و ظاهری اسپرت و مرجح بوسیله هیوندای N ولستر N.

 می



دهد رولزرویس رولزرویس رنگ سفارشی Petra Gold را بخاطر شاسی اهتزاز کالینان در یکی از شعبه های ابوظبی. معرفی کردن کرد اما این مشارکت احتمالاً باید پیشنهاد کاربرد از Petra Gold را به عنوان گزینه های مدل محصولاتش در نظر بگیرد، زیرا بیش خیره. کننده است شاسی بلند رولزرویس با این رنگ طلایی می درخشد و حتی بهتر از پیش بوسیله رویت.

می



رسد بنتلی امسال بنتلی موفق شد تا داخل مسابقات پایکس رسول رکورد جدیدی بوسیله نام خود. ثبت کند این همکاری برای جشن گرفتن چنین اتفاقی، نسخه ای اختصاصی و ملیح از بنتلی کنتیننتال جی تی با فام سفارشی (سبز رادیومی) Radium Green و تیراژ ۱۵ دستگاه، همراه با «نشان» سفارشی ۱۰۰ درون جلوپنجره بوسیله بستگی صدمین سالگرد بنتلی،. 

عرضه



کرد شورولت کامارو اثر جزیی جدید و متجاوز ترتیب را با (نام) شوک Shock بخاطر میزان ۲۰۲۰ خود گرفتن. می نرم ابتدایی باری که شورولت از این رنگ رونمایی کرد، در ماه ژوئیه بود و نوید عرضه محدود آن را برای. روسیه داد اما حالا این فام در تمام مدل های کامارو ۲۰۲۰ بوسیله عنوان آپشن ۳۹۵ دلاری عرضه. می شود:بیشتر بخوانید پرفروش ترین خودروهای بازار کشورهای اروپایی در سال ۲۰۲۰فعالیت های مرتبط با خودرو که می توان درون ساختمانی انجام دادنقطه های سیاه روی شیشه خودرو چیست و چه کاربردی دارد؟نقاشی جیغ، اثر ادوارد مونش تو حال محو شدن استتأثیر ویروس کرونا بر صنعت خودروسازی فراتر از
  • ۹۹/۰۱/۱۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی