تشریفات کسرا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، تیمار زمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، ستاد پدافند زیستی و مقابله با کرونای مازندران هرگونه خدمات دهی به مسافران و گردشگران را پیش از آغاز تعطیلات نوروزی ممنوع اعلام کرد و به همین دلیل تعداد سفرهای نوروزی مسافران و گردشگران به این استان به شدت کاهش یافته است.

فرمانده پلیس نحو مازندران گفت: غصه اکنون مسیرهای کندوان، هراز و فیروزکوه منتهی به استان مازندران و محور کیاسر به استان سمنان برفی و لغزنده است.

سرهنگ علیرضا قدمی افزود : بارش برف در این چهار محور منتهی به استان مازندران بوسیله صورت مقطعی است و تردد خودروها داخل این محورها به رخساره روان در حال انجام است.

بوسیله گفته وی تو محور کندوان تو محدوده هزار چم، در محور هراز در محدوده امامزاده هاشم، در محور فیروزکوه درون در محدوده گدوک  شاهد بارش برف به صورت مقطعی هستیم.

حاکم پاسبان طرز مازندران همچنین هشدار عدالت که بوسیله علت بارش بارش و کاهش دما جاده های استان به شدت لغزنده است و از رانندگان التماس کرد فاصله مصون و نیز احتیاط تمام را پاس و از سلامت خودرو خود اطمینان نتیجه کنند.

سرهنگ قدمی مداومت کرد که برای عبور از محورهای کوهستانی مازندران داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی خودروها ضروری است.

هواشناسی استان مازندران غصه اخبار کرد: با نفوذ سامانه بارشی به این خطه خصیصه کشور، هوای این استان تا اواسط هفته ساری (سه گانه شنبه پنجم فروردین) بارانی است.

براساس اعلام اداره طاس هواشناسی مازندران این سامانه فاتحه مناطق غرب استان را تحت واکنش قرار داده و به تدریج به مناطق مرکزی و شرقی  این خطه سیرت ناحیه عریض خواهد شد.
  • ۹۹/۰۱/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی