تشریفات کسرا

احتمالا این سؤال برایتان پیش آمده که چطور کد تخفیف پیدا کنیم؟ با حیات هزاران فروشگاه اینترنتی که این روزها شاهدش هستیم و یومیه هم دسته جدیدی به آن افزایش می شوند، چطور می نبوغ از جدیدترین کدهای تقلیل مطلع شد؟ شاید جست وجو کردن داخل اینترنت بتواند میسر باشد و تند کدهای خود را پیدا کنید؛ ولی وقتی فاتحه بوسیله ثبت سفارش می کنید تا میوه را بخرید، می بینید جاه آن به پایان رسیده است. اینجا است که باید برای پیداکردن کوپن کاستن حسابی گوش به زنگ باشید.

سایت تخفیفه بوسیله شما کمک می یواش از این کدهای تخفیف مطلع شوید. داخل این سایت، هر فروشگاه اینترنتی و برنامه ی موبایلی که قابلیت صیقل و خرید را دارد و از کد تخفیف برای بازاریابی محصولاتش استفاده می کند، صاحب یک پروفایل است. با مراجعه بوسیله صفحه ی هر برند، می توانید کد تقلیل متاخر برند دلخواهتان را با درصدهای متنوع و مبالغ موجود کاملا مجانی دریافت و از آن ها کاربرد کنید. علاوه بر این، در وبلاگ تخفیفه همچنین مطالب آموزشی متنوعی بخاطر به دست آوردن کدهای کاستن در دیدن خمود شده که به شما کمک می کند با جمع کردن امتیاز تو سایت ها و اپلیکیشن های مختلف، آن ها را خرج کنید و کد تقلیل بگیرید.

تخفیفه با سایت ها و فروشگاه های مختلف همکاری می بطی ء و این امکان را بخاطر آن ها فراهم کرده تا با ثبت صیت تو سایت و ایجاد برند، بوسیله پروفایل برندشان دسترسی داشته باشند. تو این صورت، هر زمان که کد کاستن جدیدی منتشر کنند، در ورقه ی خود نمایش داده می شود و کاربرانی که تنه تخفیفه هستند خواه در خبرنامه یا اعلامیه ها یا فهرست خبرنامه پیامکی قرار دارند، از این تخفیف ها مطلع شوند.چطور کدهای تقلیل را از تخفیفه دریافت کنیم؟

بخاطر مشاهده ی کدهای تنزل در این سایت، متشابه تمثال بالا می توانید از فرم جست وجو استفاده کنید. درون نتایج جست وجو، دو قسمت قسمت کردن بندی قرار دارند که مبدا شامل نام برند و بعدازآن کدهای تقلیل هستند. اگر روی نام برند کلیک کنید، به ورق ی آن برند هدایت می شوید و می توانید کدهای تخفیف متاخر را دریافت کنید. اگر هم روی کد تخفیف کلیک کنید، کوپن تخفیف مدنظر بوسیله شما ارائه داده خواهد شد.

اکنون برای اینکه کارتان سهل تر شده باشد، در صفحه ی کد تخفیف این امکان درون نظر گرفته شده تا با استفاده از باکس دریافت کد تخفیف، بدون نیاز به استفاده از دکمه های CTRL C در جهیز های دسکتاپ خواه نگه داری و کپی کردن در گوشی های همراه، بتوانید کدها را کپی کنید. بخاطر این کار کافی است روی تکمه «بیع کنید» کلیک کنید. تو این صورت، کدی که باید در سایت مدنظر بخاطر اعمال تنزل روی سبد بیع ملتفت کنید، داخل ذهن ی کلیپ بورد کپی خواهد شد. نیازی حزن تراشیدن سایت مقصد را بازکنید؛ زیرا با این کلیک، علاوه به خشکی امدن کپی شدن کوپن، به صورت خودکار به سایت مقصد همچنین هدایت خواهید شد.چطور زودتر از دیگران کدهای تخفیف را ستاندن کنیم؟

کدهای تخفیف در سایت تخفیفه را امکان پذیر است خود این سایت یا مدیران دیجیتال مارکتینگ برندها درج کرده باشند. اگر برندهایی را مشاهده کردید که تیک آبی در پروفایلشان داشتند، نشان دهنده ی رسمی بودن پروفایل آن ها است و کوپن تخفیف منتشرشده ی تخفیفه منتشر شده است.

برندهای دارای تشنج سبز طعم جزیی در پروفایلشان، از صفحه ی تأیید شده حکایت می کند که مستقیما کدهای تقلیل را همان برندها با دسترسی ایجادشده برایشان منتشر می کنند. برای دسترسی به برند دلخواهتان گونه های مختلفی وجود دارد که ساده ترین آن ضربان وجو ازطریق فرم جست وجو است. کافی است نام برند را بااطلاع کنید تا فهرستی از کدهای تنزل یا ورقه ی برند تو آن نمایش داده شود.



برای اینکه حرفه ای مرطوب ارتکاب کنید، بهتر است در سایت تخفیفه ثبت صیت کنید. برای ثبت شهرت تو سایت کافی است از عده ی موبایل و رمز سلیقه استعمال کنید. پس از عضویت می توانید ملتفت سایت شوید و به ورقه ی هر برندی که رجوع کردید، روی آیکون های قلب یا خبرنامه کلیک کنید.



در این صورت، به دو روش می توانید کدهای تخفیف جدید را دریافت کنید.کلیک روی آیکون قلب: با تفویض این گزینه، برند مدنظر به فهرست فرع مندی در پروفایل شما افزودن خواهد شد. تو این صورت، هر زمان که به داشبورد خویشتن وارد شوید، در صفحه ی اصلی فهرستی از برندهای لایک شده نمایش داده می شوند که جدیدترین کوپن تقلیل آن ها به چشم می خورد. به عنوان نمونه، چنانچه اهل فیلم دیدن هستید، می توانید خبردار صفحه ی کد تخفیف فیلیمو خواه کوپن تقلیل نماوا شوید و پس ازآن روی آیکون بیرونی کلیک کنید تا این برندها به فهرست فرع مندی تکثیر شوند و هرزمان که قصد داشتید اشتراک بخرید، برای مشاهده ی کوپن تنزل این دو برند به حسابی کاربری تان وارد شوید.کلیک روی آیکون ایمیل: با کاربرد از این ویژگی، تو فهرست قبض خبرنامه عضو می شوید و اگر کد تقلیل جدیدی برای برندی منتشر شود، ازطریق ایمیل برایتان ارسال خواهد شد. به عنوان نمونه، اگرکد تقلیل دیجی کالا جدید در سایت منتشر شود، بوسیله این دلیل که درون سیاهه دریافت خبرنامه برای این برند راحتی دارید، کوپن کاستن مدنظر برایتان ایمیل خواهد شد.

با عضویت در سایت، علاوه به خشکی امدن دسترسی بوسیله کوپن تخفیف مجانی صدها برند مختلف، می توانید بوسیله امکانات دیگری بی آرامی دسترسی داشته باشید. یکی از این امکانات نقد و تجسس برندها است که می توانید تجربه ی خرید خود را برای هر برند درون ورقه ی آن درج کنید تا در قالب دیدگاه نمایش داده شود و کاربران دیگر از تجربه شما بخاطر خرید استفاده کنند. همچنین، می توانید کد تخفیفی را تو این سایت منتشر کنید که سایت ها و برنامه های موبایل برای معرفی دوستانتان قرار می دهند. در این رخ باتوجه بوسیله بازدید موجود، می توانید امتیازات خویشتن را افزودن دهید و با نفقه کردن آن ها، کد تنزل رایگان دریافت کنید.

پیشنهاد می کنیم برای مشاهده ی نبوغ ها و امکانات کامل سایت تخفیفه، به عنوان اینترنتی www.takhfife.com رجوع کنید.بیشتر بخوانید:جامیت شبکه مدنی پول سازخرید کالای دیجیتال از سایت ببین و ببررزرو آنلاین مجلس و مربیان ورزشی با شادزیاولین اطراف مسابقات بازی های الکترونیک «آپارات گیم»زیبال همراه پرداخت کسب وکار شما
  • ۹۹/۰۵/۱۶

نظرات (۱)

وااااای دستتون درد نکنه برای معرفی این سایت خوب. من تونستم کد تخفیف اسنپ بگیرم. مررررسی😍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی