تشریفات کسرا

مایکروسافت امروز به روزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن آفیس در آیپد منتشر کرد که پشتیبانی از ماوس و ترکپد را به آن اضافه می یواش. اوایل سال جاری میلادی، مایکروسافت از انتشار این به روزرسانی سخن گفت و حالا شاهد این هستیم که کاربران آیپد می توانند به روزرسانی مربوطه را ازطریق اپ استور بخاطر برنامه های ورد، اکسل و پاورپوینت دریافت کنند.

اگر از مجیک کیبورد اپل مصرف می کنید، از امروز می توانید با به روزرسانی بوسیله آخرین نسخه ی آفیس، با مصرف از ترکپد در فضا برنامه های آفیس اقدام به تفویض متن، گزینش تصویر و فونت و موارد این چنینی کنید.

به مانند سایر اپلیکیشن های آیپد، نشانگر ماوس در آفیس هوا آگاهی دارد؛ بنابراین بسته بوسیله اینکه متن انتخاب می کنید یا درحال تغییر حد ی عکس هستید، نشانگر ماوس خود را با حالت های مختلف منطبق می بطی ء.



درکنار افزودن شدن پشتیبانی از ماوس و ترکپد، مایکروسافت تقدیر هایی از برنامه های آفیس را با عناصر فلوئنت دیزاین بوسیله روزرسانی کرده است تا تجربه ی مدرن تری از حیث بصری ارائه یواش. برنامه های ورد، اکسل و پاورپوینت همگی ورق ی آغاز جدیدی را میزبانی می کنند؛ نیز نوار بالایی اپلیکیشن های یادشده به کلی نقشه کشی جدیدی دارد. غول دنیای یواش ابزار دستور کار دارد تا در آینده پشتیبانی چندپرونده ای را درکنار بهبود زیرمنوها و پشتیبانی آفلاین از فایل های ذخیره شده تو فضای ابری بوسیله اکسل اضافه کند.

اگر به روزرسانی یادشده هنوز برای شما دردسترس قرار نگرفته است، جای نگرانی نیست. برابر گفته ی مایکروسافت، این به روزرسانی تا پایان هفته ی جاری دراختیار تمامی کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه خود را درباره ی برنامه های آفیس روی پلتفرم های رقیب با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. به نظر شما پراکندن دستور کار های محبوبی همچون ورد، اکسل و پارپوینت در خارج از دنیای ویندوز اقدام هوشمندانه ای از سوی مایکروسافت است؟بیشتر بخوانید:تعداد کاربران فعال آیفون در ماه گذشته از مرز یک میلیارد کاربر گذشتنسل اتیه ایرپاد پرو دستخوش تبدیل عمده خواهد شداپل دسترسی کاربران iOS به مرورگر سرو استریم بازی استادیا را مسدود کرداپل مجدد ساخت ایرپاور را متوقف کرداپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز مجانی شده اند (۶ آبان)
  • ۹۹/۰۸/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی