تشریفات کسرا

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، با حیات مخالفت های صریح وزیر راه و رییس سازمان هواپیمایی با تکثیر ارزش بلیت هواپیما اما فدایی شریک شدن های گردشگری بوسیله ایسنا گفته اند این افزایش ارج که خراج توافق داخلی و یا بوسیله عبارتی اختفا انبازی های هواپیمایی با یکدیگر بوده، هنوز متوقف و یا نقض نشده است. مدیران چندی از آژانس ها می گویند شرکت های هواپیمایی این نرخ ها را به آژانس ها ابلاغ کرده و حتی مکتوب گفته اند اگر ارزش های جدید را اعمال نکنند، جهیز فروش آن ها را پیمانه خواهند کرد و در همین چند روز اخیر سیستم چندی از آژانس ها نیز معادل شده است. ویدئو | کنایه وزین مجری تلویزیون به گرانی بلیت جت | با وزیر بهداشت حرص بخوریم

عرض الله رفیعی رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت فلکی و جهانگردی ایران همچنین می گوید: همدستی های هواپیمایی گفته بودند ارزش ها را پلکانی افزایش می دهند اما داخل اولیه مرحله، ارج ها بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ درصد افزایش را تجربه کرده است.

پیگیری های ایسنا از آژانس های خدمات مسافرتی و هوایی همچنین علامت می دهد با وجود اذن رییس موسسه هواپیمایی برای توقف افزودن مقدار بلیت هواپیما در مسیرهای تویی بوسیله مدت یک هفته، اما گرانی اعمال شده بدون توقف امتداد دارد. این تو حالی است که وزیر اسلوب و شهرسازی در دیدار اخیری که با نمایندگان باهم اتحاد کردن های هواپیمایی داشت با رد درخواست افزایش قیمت بلیت هواپیما، بخاطر تعیین نرخ نهایی افزودن قیمت ها با توجه به لزوم احترام گذاردن حداکثر ۶۰ درصدی ظرفیت هواپیماها از مقدمه آبان ۱۳۹۹ و نوسان های قیمتی و اقتصادی، خواستار عرضه صورت های مالی حسابرسی شده و مورد اثبات سال ۱۳۹۷ و ۹۸ و شش ماهه اول ۱۳۹۹ بوسیله اداره هواپیمایی کشوری شده بود تا بر اساس تجسس های مالی دقیق، تصمیمات لازم برای حمایت از ایرلاین ها گرفته و تسهیلات لازم برای برون رفت از شرایط حاکم اتخاذ شود. ویدئو | ابهام در مورد بها گذاری قیمت بلیت هواپیما | آخرین شرایط نرخ ها

رییس سازمان هواپیمایی حزن بعد از جلسه های دو روز گذشته بین شرکت های هواپیمایی، وزیر راه و باشگاه عمران مجلس، تصریح کرده وجود: تا هفته آینده که بلوغ مقدار بلیت هواپیما معلوم می شود، اضافه نرخ ها متوقف شده است. نیز مقرر شد بررسی بیشتری درباره هزینه هایی که ایرلاین ها از رویت ارزی صرف کردن می کنند عمل و راهکاری برای جبران آن ها اندیشیده شود.

با این حال امروز (چهارشنبه ۳۰ مهرماه) در آستانه تعطیلات شقه بلند دیگر، نرخ بلیت پروازها نه تنها روند کاهشی خواه تعدیلی نداشته که افزایش زیبنده توجهی را تجربه کرده است. هم اکنون در مسیر پرتردد و توریستی تهران ـ قرض پایین ترین ارج موجود برای بلیت هواپیما حدود ۸۸۰ هزاره تومان است. درون آبان ماه، یعنی از زمانی که شرکت های هواپیمایی ملزم به خرید عزب ۶۰ درصد از ظرفیت صندلی های خویشتن هستند، نرخ کف بلیت تهران - کیش از ۷۴۹ هزار تومان تعیین شده است. درحالی که آژانس های گردشگری می گویند تا پیش از این گرانی، تورهای طریقت را در منفصل شلوغی سفر با بلیت ۵۲۷ هزار تومان می فروختند.

بررسی ارج ها داخل مسیر آسمانی پرتردد تهران - مشهد نیز مدال می دهد قیمت ها افزایش یافته است. نرخ محور بلیت تصعید این مسیر ۴۹۴ هزار و ۶۰۰ تومان است، رقمی بیش نزدیک به کف قیمتی که به تری انبازی های هواپیمایی تعیین کرده اند. مدیر تور داخلی یکی از آژانس های گردشگری بوسیله ایسنا می گوید: نرخ بلیت هواپیما در مسیر تهران ـ مشهد در مقایسه با دیگر مسیرها، خاموش تر است، یعنی نرخِ ماهِ آبان مبلغی نزدیک به امروز است. اما درون مسیرهای توریستی مشابه کیش مدام ارتعاش قیمت را تجربه می کنیم، بها ها شناور شده و هر لحظه درحال دگرگونی است. از طرفی کف قیمت گلچین شده و سقف نرخ برداشته شده است و ایرلاین ها هر نفیس که بخواهند در میدان عرضه می دهند، مثلا داخل تعطیلات گذشته پایین ترین ارزش تصعید یک طرفه تهران ـ قرض به یک میلیون تومان فصیح بود. این اتحاد برای سفرهای غیرکاری و توریستی فاجعه است.

او امتداد می دهد: قبلا در مسیرهای پرترددی مثل تهران - مشهد یا تهران - مذهب بلیت ۱۷۰ هزاره تومانی و یا حتی پایین زیرفون مشخص می شد اما حالا کف ارزش گلچین کرده اند و عملا بلیت و سفر ارزان فلکی از بین رفته است.

مادام سبزه ها که مدیر تورهای داخلی یکی از آژانس های گردشگری است نیز افزایش ارج بلیت پرواز داخل مسیرهای فلکی کوتاه را ناراحت کننده می داند و به ایسنا می گوید: فاصله فلکی تهران - اصفهان به یک ساعت نمی رسد ولی پایین ترین قیمتی که برای بلیت جت در این سطر مشهود می شود ۳۷۰ هزار تومان است، ارج بلیت ماهان در همین سطر ۴۹۸ هزار تومان شده است. تو خوش نویسی کرمانشاه که جزو مسیرهای اهتزاز هوایی نیست پایین ترین مقدار پروازی ۴۵۸ هزار تومان شده است و در خوش نویسی تهران - تبریز، قیمت های متفاوتی دیده می شود از ۴۱۷ هزار تومان تا ۵۵۳ هزار تومان.

او می گوید: شناور وجود داشتن و تغییر لحظه ای ارزش ها، بدترین اتفاقی است که برای سفرهای هوایی رخ داده. مثلا ما بخاطر تیشه طریقت بوسیله مسافر می گوییم ممکن است قیمت بلیت در روز پرواز تغییر کرده باشد، بها ها درون بعضی مسیرها محرر ندارد و نمی توان بوسیله مسافر تضمین داد.

افزایش نرخ سفرهای هوایی و بی ثباتی داخل قیمت بلیت جت در مسیرهای داخلی در حالی ائتلاف افتاده است که تعداد مصرف کنندگان این سفرها به گفته دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی درون ماه های گذشته کاهش داشته است. گرایش اسعدی سامانی تو جلسه ای که با وزیر سیاق داشت، گفت که داخل ایام کرونا پروازهای داخلی ۴۸ درصد و پروازهای خارجی ۹۶ درصد کاهش داشته است.

آژانس های گردشگری نیز کاهش معیار مطالبه تو سفرهای فلکی را اثبات می کنند، با این وجود کماکان گواه ابرام شریک های هواپیمایی برای جبران خسارت ناشی از کرونا از سر مردم هستیم. درحالی که طبق شیوه آزادسازی نرخ، با کاهش توقع طبیعتا نرخ ها باید پایین بیاید، همان اتفاقی که کشورهای دیگر بی آرامی اکنون درحال تجربه آن هستند.

سبزه ها مدیر تور داخلی می گوید: معیار مطالبه در راسته سیر به ویژه با هواپیما بوسیله پایین ترین قطع خود روان است. این وضعیت تا بوسیله حال سابقه نداشته است. ارزش تورها عجیب شده است. مثلا قیمت یک تور بخاطر ۱۳ آبان روی اتاق تک نفره یک هتل ۵ هنرپیشه برای سه شب به ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می رسد. با این قیمت ها چه کسی می تواند سفر برود؟ ما از ۲۶ شهریورماه که امر خود را در آژانس شروع کردیم فقط بخاطر یک خانواده سه گانه نفره یک تور طریقت آن اندوه بوسیله نرخ هر نفر ۲ میلیون تومان روی هتل ۳ بازیگر فروختیم.
  • ۹۹/۰۷/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی