تشریفات کسرا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، قاسم میرزایی نیکو داخل واکنش به اظهارات توهین آمیز برخی نمایندگان محفل شورای اسلامی به رییس جمهوری، خرابکاری مسوولان تزیین را آدرس اشتباه دادن به آدم توصیف کرد و گفت: حلقه باید مقابل فرمایشات رهبری، راه حل مشکلات بیابد و عاری فرافکنی بوسیله مردم توضیح دهد. اگر نمایندگان می خواهند بخاطر  حلقه فقره جدیدی ارتکاب دهند باید موثر کنند که شرایط کشور بهتر شود نه اینکه با افترا زنی و هتک حرمت در پی یافتن نقش و جایگاه خود باشند.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در حلقه دهم، با اشاره بوسیله بیانات قطب قیام اسلامی که فرموده اند همه مشکلات ما در بیرون از کشور و علاج آن در داخل است، افزود: باید بدانیم اقداماتی چون افترا زنی، تخریب و به سخره گرفتن و دامن سوال بازی کردن برای مدال دادن شیار و خطوط خود، رویه و طرز مناسبی برای سر و سامان دادن به مشکلات کشور نیست.

میرزایی نیکو درباره خموشی رییس مجلس برابر رفتارهای بیرون از رواج فدایی نمایندگان، با اشاره به سفرهای استانی نمایندگان دون عنوان نظارت میدانی، گفت: علی لاریجانی در عهد ریاست خویشتن داخل مجلس دهم، برای رسوم و باز کردن به سفرهای استانی می رفت و وقتی هم که در قم وجود وقت خود را صرف رسیدگی به مشکلات انسان این ولایت می کرد. بنابراین سفرهای استانی پاسبان مردم تهران چه مشکلی از سایر شهرها و استان ها محلول می کند؟

وی افزود: آنها بخاطر اینگونه اقدامات باید با موسسه برنامه و بودجه و وزیر هماهنگ کنند تا آنها این کارها را عمل دهند. آنها بهتر است فرصت اندک خود را برای استماع و رسیدگی به مشکلات مردم تهران که به آنها  رای داده اند، اختصاص دهند.  

نماینده ادوار مجلس ادامه انصاف: اینکه گروهی از نمایندگان به عنوان سفرهای نظارتی بوسیله استان ها بروند، بوسیله نشانی مثال پلیس انسان شهرهای شمالی به جنوب ملک برود، سوا تداخل داخل کار  مسوولان، نمی توانند برای آن منطقه راه حلی داشته باشد اینگونه سفرها خیر نظارتی بلکه نوعی کار اجرایی است. نماینده های همان شهرستان به عنوان پاسبان های مجمع آن استان می توانند این کارها را پیگیری کنند. هر پلیس هفته ای یکبار درون حوزه انتخابیه خویشتن حضور پیدا می بطی ء و به مسائل مربوط بوسیله منطقه خود جستجو کند
  • ۹۹/۰۷/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی