تشریفات کسرا

اینستاگرام با پاشیدن بیانیه ای مطبوعاتی از به روزرسانی درخت سرو ریلز (Instagram Reels) خبر قسط. بیانیه ی جدید اینستاگرام درون حالی منتشر می شود که مدتی پیش تو گزارش هایی اعلام شد رابط کاربری ریلز جذابیت یدکی بخاطر کاربران ندارد و این درخت سرو نتوانسته به اهداف تعیین شده برای سوق دادن کاربران زیادی به سمت خود، مشت یابد. اینستاگرام می گوید به منظور بهبود ریلز همواره به بازخوردهای کاربران مراجعه می بطی ء. جدیدترین بوسیله روزرسانی اعمال شده در ریلز با نظر بوسیله بازخورد کاربران، برخی تغییرات در این سرو اعمال می درنگ.

بر اساس این اطلاعیه، کاربران از این پس می توانند ویدئوهایی دوبرابر کامل تر در قالب ریلز منتشر کنند. ریلز به هنگام آغازبه کار، امکان انتشار ویدئوهای ۱۵ حین ای را فراهم می کرد که بوسیله لطف به روزرسانی جدید، این ویژگی به ۳۰ حین می رسد. بزرگ ترین رقیب ریلز یعنی جنبش مو به کاربران امکان می دهد ویدئوهایی با مدت زمان حداکثر یک دقیقه ضبط کنند. درواقع تیک تاک بود که باعث شد ویدئوهای کوتاه تا حد زیادی محبوبیت جلوه گر کنند. تیک تاک به صورت پیش فرض امکان تولید ویدئوهای ۱۵ ثانیه ای را حاضر می سازد، اما کسانی که تمایل داشته باشند می توانند سراغ ویدئوهای کامل تر بروند.

کاربران ریلز با درنظرگرفتن استعداد های ارائه شده توسط جستن تاک، از اینستاگرام التماس کردند امکان تولید ویدئوهای کامل تر از ۱۵ لحظه را همچنین فراهم درنگ. اینستاگرام می گوید تایمر ریلز از سه به ۱۰ وقت تکثیر صریح می کند. کاربران ریلز نیز می توانند به شکلی میسر تر و در زمانی سریع تر، ویدئو را ویرایش کنند؛ اینستاگرام گفته ابزار داخلی ریلز امکان اصلاح و حذف تمامی کلیپ ها را فراهم می سازد. یکی از اتفاقاتی که طی چند وقت اخیر عارض داد، این بود که کاربران ریلز بخش هایی از ویدئوهای طولانی زیرفون پریدن مو را برش می دادند و داخل ریلز منتشر می کردند. تکثیر محدودیت ویدئو از ۱۵ به ۳۰ دم می تواند کاربران ریلز را به تولید محتوای اختصاصی برای این سرویس ترغیب کند. 

اینستاگرام تاکنون به طور دقیق نگفته است که امروزه چند نفر مبتلا مصرف از ریلز هستند، بااین حال احتمال می دهیم کاربران استقبال خوبی از آن به عمل آورده باشند. دنیاگیری ویروس کرونا فرصت بسیار مناسبی برای پلتفرم های اجتماعی وجود تا حساب کاربران خویشتن را اضافه دهند. تو این اطراف به تیک تاک توجه بیش زیادی شد و اینستاگرام با مشاهده ی پتانسیل ویدئوهای کوتاه، سرو ریلز را با شباهت زیاد به تیک مو طرز اندازی کرد. شواهد علامت می دهند اینستاگرام سرمایه گذاری عظیمی برای بخش ریلز انجام داده است.

رابی استین، مدیر میوه اینستاگرام، مدتی پیش به طی آغازبه کار ریلز در گفت و گو با رسانه ی ورج اخبار کرده بود اینستاگرام بوسیله سرگرمی شکوه خاص ای می دهد. استین در آن زمان گفت اینستاگرام امیدوار است به لطف فرمت جدیدی که ریلز تعریف می کند، سرگرمی نمایش شده توسط اینستاگرام متوجه مرحله ی جدیدی شود. مدیر علیه ریلز نیز بوسیله تازگی اعلام کرده او و اعضای تیمش قصد دارند ریلز را بر بنیان بازخوردهای به دست روان از کاربران بهبود بخشند و به روزرسانی هایی دردسترس استراحت دهند که خلق کردن و ویرایش ویدئو را بوسیله کارگر سهل تر تغییر کند. مقاله ی مرتبط:اینستاگرام Reels چیست و چگونه از آن استعمال کنیم؟

کاربرانی که داخل ریلز استفاده کرده اند می گویند فرایند خلق ویدئو داخل آن، کار چندان لذت کمی نیست. افزودن محدودیت ضبط ویدئو از ۱۵ به ۳۰ ثانیه و همچنین فراهم سازی امکان توافق و حذف تمامی کلیپ ها، قابلیت هایی هستند که می توانند مشکلات را تا حدی رفع کنند، اما تمامی مشکل ها را از بین نمی برند.

چیزی که پریدن مو را به پلتفرمی خاص تبدیل می نرم این است که برای خلق ویدئوهایی که ظاهر نسبتا جذابی دارند، لازم حلق حتما ویرایشگر صنف ای ویدئو باشید. درون تیک مو می توانید جلوه های بصری جالبی را به همراه موسیقی مدنظرتان به ویدئو اضافه کنید. جهش تاک با استعداد Sound Sync می تواند به رخساره خودکار، آهنگی را که با ویدئوی شما هماهنگ باشد برملا کند. در ریلز به اراده پیدا کردن موسیقی سازوار با ویدئو باید به قیافه دستی عمل کنید. ریلز همچنین برخی دیگر از توان های کاربردی تشنج مو بسان Family Pairing را ندارد.بیشتر بخوانید:ادوبی Liquid Mode خواندن PDF را در گوشی های هوشمند آسان تر می کندتوسعه دهندگان بخاطر اعتراض بوسیله قوانین اپ استور هم گذاری تشکیل دادندساعت های هوشمند گلکسی واچ 3 و گلکسی واچ اکتیو 2 به توان ثبت نوار دل مجهز شدندمایکروسافت تاسیس اپلیکیشن برای ویندوز 10 آرم را ساده برنده می کندنسخه لینوکس مایکروسافت اج به زودی منتشر می شود
  • ۹۹/۰۷/۰۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی