تشریفات کسرا

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا؛ سیدجلال ملکی گفت: ساعت ٢٠:٢۵ دقیقه امروز یک مورد حادثه رخداد اتش تو یک مرکز توانبخشی تو پیکانشهر، خیابان دوازدهم غربی بوسیله سامانه ١٢۵ موسسه آتش نشانی و خدمات امنیت شهرداری تهران خبر داده شد که فوری چهار ایستگاه بوسیله همراه تجهیزات پشتیبانی به محل سانحه اعزام شدند.

وی امتداد داد: محل تصادم یک مرکز توانبخشی دو طبقه بود که اتاق های متعددی داشت. درون این مراکز توانبخشی معمولا آقایان و بانو هایی که سن بالایی دارند و به دلایلی از جمله کهولت سن و بیماری در این محل نگهداری می شوند که فدایی از آنها دارای محدودیت های حرکتی هستند.

ملکی اظهار کرد: در یکی از اتاق های اشکوب اول این مسکن حریق رخساره داده بود و کاملا شعله ور بود. آتش نشانان با شرایط عصبی مربوط به اعصاب در این قسمت مواجه بودند که همزمان با خاموش کردن آتش بلافاصله افراد را از محل خارج کردند. متجاوز از ٣٠ نفر با کمک آتش نشانان از محل خارج شدند که تعدادی از آنها به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

وی افزود: متاسفانه یک آقا درون همان اتاقی که دستخوش اتش شده بود بر اثر سوختگی موکد جان خود را از دست داده است. در حال حاضر اتش خاموش شده و افرادی که در ساختمان حضور داشتند بیرون شدند ولی کماکان نیروها داخل نگرش پیشگاه دارند و مشغول جست وجو در طبقات دیگر هستند.

ملکی گفت: وقوع چنین حوادثی در این گروه از مراکز می تواند تلفات بسیاری داشته باشد که با حضور به موقع آتش نشانان از این شرایط جلوگیری شد.

مجتبی خالدی، سخنگوی دایره اورژانس نیز از گسیل یک مایه اتوبوس آمبولانس و پنج مایه آمبولانس به این محل وقوف داد و در این باره گفت: حدود زمانه ٢٠:٤٠ یک مورد اتش و دودگرفتگی در یک ساختمان تو شهرک سرو آزاد به اورژانس ١١٥ تهران اعلام شد که موقت یک مایه اتوبوس آمبولانس و ٥ دستگاه آمبولانس بوسیله محل تصادم اعزام شدند.

وی با اعتراف این که نیروهای اورژانس ١١٥ به قیافه کاملاً آماده باش در محل حاثه حضور دارند، گفت: به بیمارستان های حضرت سفیر (ص) و شهید مطهری تهران جهت پذیرش مصدومان احتمالی اعلام آماده باش شده است.

خالدی اظهار کرد: تا این لمحه ٣١ نفر دستخوش ماجرا شدند که ٥ مصدوم با اقدامات درمانی تکنیسین های اورژانس به بیمارستان های فیاض بخش، درگاه رسول(ص) و مثال مطهری واگذاری یافته اند و متأسفانه یک نفر جان باخته است.
  • ۹۹/۰۶/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی