تشریفات کسرا

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، شهریار حیدری افزود: مشکلات آب شرب روستاهای شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب با محضر وزیر نیرو معاینه شد که در این خصوص مقرر شد داخل یک برنامه کوتاه مدت فعلا این مشکلات رفع شود و تقویت و تعویض سامانه های شبکه ارجاع آب منطقه نیز درون یک برنامه بلند مدت ۲ ساله مورد اصلاح صبر گرفت.

وی اظهار داشت: سامانه آبیاری گرمسیری می تواند باعث ایجاد شغل پایدار شود که تا ۳ماه آینده بیش از ۶ هزاره هکتار از زمین های کشت میوه ذهاب، سرقلعه و گیران و همچنین جزء هایی از مزارع شهرستان های سرپل ذهاب و گیلانغرب تحت پوشش این سامانه صبر می گیرد که در شغل جوانان منطقه موثر است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب درون جماعت شورای اسلامی در امتداد گفت: وزارت نیرو و جهاد کشاورزی مقاطعه کرده اند که تا ۲ سال آینده ۲۳ هزار هکتار از ارضی زراعت مناطق غرب کرمانشاه والا پوشش سامانه گرمسری صبر گیرد و لازم است در خلق کانال های پایین مشت سدها و شبکه های فرعی همچنین دیر کردن شود.

حیدری تو ادامه با اشاره به نقش اساسی مرزها تو رونق و پیشرفت مناطق مرزی گفت: مرزها چنانچه به درستی مصرف شوند می توانند باعث رونق و ترفیع منطقه شوند؛ از این رو پیگیری ها برای بازگشایی تند سرحد تیله کوه بوسیله وزیر امور خارجه داده شد تا مردم سرپل ذهاب بتوانند از مزایای فعالیت های تجاری این مرز نصیب مند شوند.

وی اصلاح مدیریتی درون گمرک را تک اصرار قرار عدل و بوسیله گفت و گوی با وزیر اقتصاد در این ارتباط رمز کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم گواه استفاده حداکثری از نبوغ های تجاری مرزها و رونق و پیشرفت منطقه باشیم.

نائب رییس مجلس امان ملی جماعت شورای اسلامی اضافه کرد: سرمایه گذاری درون منطقه و جذب سرمایه داران از نکات مهم درون ترفیع منطقه است که در این رابطه رفتار های مناسبی با شریک شدن استانداری کرمانشاه انجام محزون و درخواست های متعددی نیز وجود دارد و در حال وارسی برای جذب بهترین درخواست ها هستیم.

وی همچنین با اشاره به موضوع امهال تسهیلات زلزله زدگان در مناطق زلزله زده همچنین گفت: بانک کشت بوسیله رخساره موردی احترام یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی به صورت یارانه از بخت دریافت کرده و سایر بانک ها نیز می توانند به قیافه موردی از قاعده بخت اقدام کنند تا مشکل امهال وام آدم زلزله خورده رفع شود.

حیدری افزود : در این وفاق یک درخواست ۲ساله امهال از طالع نیز انجام خمود و داخل تقلا هستیم حداقل برای مدت یک سال امهال تسهیلات زلزله زدگان را از اقبال دریافت کنیم.
  • ۹۹/۰۴/۲۸

نظرات (۱)

مطلبتون جالب بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی