تشریفات کسرا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدمهدی بلوردی در سیر به سیرجان و ملاقات از طرح های در حال احداث اقدام ملی مسکن اعلام کرد: اجرای این طرح عملکرد مناسبی در کشور داشته و به خوبی درخشیده است.

وی تقریر داشت: استان کرمان درون خصوص ارجاع زمین تک حاجت رتبه مطلع سرزمین را به مشت آورده و از ۴۰۰ هزار واحد احداثی داخل کشور ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحد مربوط بوسیله این استان بوده و داخل مرحله پیدایش قرار خمود که سه هزار واحد در شهرستان سیرجان درون مرحله ساخت و تکمیل است.

دستیار فنی و مهندسی راه اندازی ملی مسکن و زمین وزارت روش و شهرسازی با اشاره به بازدید و بررسی روانی اجرای طرح اقدام ملی بناء خود داخل سیرجان گفت: فازهایی از این طرح اینک مراحل نهایی را طی می کنند که در آینده از عادت ویدئو کنفرانس توسط مقام ریاست جمهوری افتتاح خواهند شد.

وی دنباله داد: منابع مورد نیاز این فازها تامین شده و کسری بودجه لازم هم در ترجیح راحتی گرفت تا این واحدها به سرعت آماده نصیب برداری شوند.

بلوردی افزود: استان کرمان عملیات اجرایی اقدام ملی مسکن را به عنوان نخستین استان داخل کشور آغاز کرد و در سال سیال حزن بدوی پروژه این طرح تو این استان افتتاح می شود و ساختار گردش کار به عارض تام و الکترونیکی داخل حوزه زمین و مسکن این استان به خوبی اجرا شده است.

همچنین تو این بازدید که مدیر کل مسکن و شهرسازی استان بی آرامی آستان داشت، زیرساخت های لازم احداث واحدهای مسکونی داخل طرح ملی مسکن مورد وارسی و تخمین قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن داخل اسفند ماه سال ۹۷ اعلام کرده وجود که تاسیس ۴۰۰ هزار واحد مسکونی و اتمام ۵۰۰ هزار واحد خانه نرمی تو ناحیه از مهم ترین برنامه های این سازمان است.

 علی نبیان در کنفرانس با مدیران کل راه و شهرسازی استان های سراسر کشور افزوده وجود که برای احداث ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید، ۱۰۰ هزاره واحد توسط شرکت بازآفرینی شهری و ۱۰۰ هزار واحد توسط بنیاد مسکن نهضت اسلامی هماهنگی های لازم انجام شده تا این هدف وزارت راه وشهرسازی محقق شود.
  • ۹۹/۰۴/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی