تشریفات کسرا

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از روابط عمومی سریال، حسین طاهری تدارک کننده سریال «سلمان فارسی» با اعتراف مطلبی گفت: طبق برنامه ریزی های ارتکاب شده فراغت حیات خزنده امسال برای دنباله تصویربرداری راهی کشورهای دیگر از جمله ترکیه و ارمنستان شویم، اما به انگیزه شیوع ویروس کرونا این سفر به زمان دیگری موکول شد.

طاهری با تأکید پهلو اینکه پیدایش سریال «سلمان فارسی»، عاری ایست امتداد دارد بوسیله تغییرات ایجاد شده در جریان تولید این سریال رمز کرد و گفت: بخش هایی از فصل بیزانس را که صبر بود در ترکیه تصویربرداری کنیم به داخل کشور و شهرک سینمایی پرتو منتقل کردیم.

تهیه کننده سریال «سلمان فارسی» با اشعار این مطلب که جابه جایی لوکیشن ها، احتیاج بوسیله برنامه ریزی مکرر داشت و این امر فقره بسیار مبهم و سختی بود تاکید کرد: البته این جابه جایی ها برای پروژه اهمیت مانند سریال «سلمان فارسی» اجتناب ناپذیر است و همکاران ما با نهایت انعطاف و حرفه ای گری، پروژه را همراهی می کنند تا این پی فاخر ملی، بدون خلل به مسیر ساخت خود دنباله دهد.

طاهری با پیش روی اینکه تصویربرداری این سریال، پس ازآن از ماه میمون رمضاندر لوکیشن های تو سرزمین از یکسره شهرک سینمایی تلالو دنباله خواهد یافت بر پاسداری پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در تمام مراحل امر اصرار کرد و گفت: روند تاسیس سریال «سلمان فارسی» با رعایت تمام موازین بهداشتی پیش خواهد رفت تا توقفی در زنجیره برنامه ریزی ابداع نشود.

این سریال  که به زندگی سلمان فارسی، یار ایرانی پیامبر اسلام می پردازد، جدیدترین اثر داوود میرباقری است که تصویربرداری آن از زمستان سال گذشته در شهدادکرمان آغاز شد و پس ازآن در جزیرهقشم دنباله یافت. سریال «سلمان فارسی» به تمهید کنندگی حسین طاهری و به توصیه ندا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحت نظر مرکز اشکار کردن فیلم از جمله بزرگترین اثر نمایشی تاریخ کشور محسوب می شود.
  • ۹۹/۰۲/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی