تشریفات کسرا

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، سعادتمند صالح مدیرکل مراکز و مدارس غیردولتی درون گفت وگوی زنده شبکه معارفه درباره عملکرد مدارس غیردولتی داخل ایام کرونا و تعطیلی مدارس گفت: هفته گذشته طی پیشنهادی که از جانب وزارت آموزش و پرورش بوسیله ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شد و با مساعدت رئیس جمهور و اعضای ستاد اجابت شد. کلیه مدارس و مراکزی که از اسفند و تا خرداد ماه درون فضاهای آموزشی دولتی محکم بودند، بخشودگی اجاره بها نیت خواهد شد.

وی تو پاسخ بوسیله این پرسیدن که در فضای مجازی اخباری مبنی پیاده شدن کسر مقیاس حقوق معلمان مدارس غیردولتی شنیده می شود، آیا صحت دارد، گفت: خیر، این درست ازاله. ما از روزهای ابتدایی که مدارس تعطیل شدند اعلام کردیم که موسسان مدارس موظف هستند حقوق معلمان را به طور کامل، مطابق قراردادی که موسسان با معلمان داشته اند، پرداخت کنند. چنانچه معلمان در این خصوص، یا علم آموزان درون هر مورد دیگری شکایتی دارند می توانند با سامانه ۴۳۱۷ مدارس غیردولتی مناسبت بگیرند تا ردیابی شود.

وی در خاصیت بوسیله اینکه با توجه به نزدیک شدن به پایان سال تحصیلی، ثبت نام های سال آینده در مدارس غیردولتی بوسیله چه صورتی خواهد بود، گفت:  با توجه بوسیله اینکه مدارس ظرفیت محدودی داردند و والدین اندوه می‎خواهند سریع خیس وضعیت فرزندانشان واضح شود، می توانند پیش ثبت نام را با پاسداری پروتکل ها انجام دهند و مواجب غصه به صورت علی الحساب خواهد وجود و ما در همین فصل بهار وظیفه ابلاغی را خواهیم داشت.

مدیرکل مراکز و مدارس غیردولتی در پاسخ بوسیله این سوال که آیا امسال تکثیر شهریه در مدارس غیردولتی را خواهیم داشت یا خیر، گفت: ممکن است با توجه به افزودن هزینه هایی که طی یک سال گذشته مثل اجاره بها داشته ایم و همچنین بها حقوق و دستمزدی که گلچین شده، افزایش شهریه داشته باشیم اما  استاندارد آن برملا نیست. این اقدام،  الگویی با ۷ پارامتر دارد که نسبت بوسیله شرایط محلی، منطقه ای و مقاطع تحصیلی متفاوت است.
  • ۹۹/۰۲/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی