تشریفات کسرا

مایکروسافت به تری داخل ردیف مدیران ارشد خود جایگاه جدیدی کوچکتر عنوان مدیر مبصر علمی ایجاد کرده است. این نخستین جنین است که در چارت مستخدم مایکروسافت شاهد چنین سمتی هستیم. این تحول، علامت از غبطه مایکروسافت به تمرکز بیشتر پهلو امور تحقیقاتی بلندمدت دارد. بوسیله علاوه، با این دگرگونی تمامی بخش های تحقیقاتی مایکروسافت یکپارچه شده و ذیل دیدن یک شخص رهبری خواهند شد.

برابر اطلاع دادن مایکروسافت، قرار است اریک هورویتز بوسیله سمت یادشده منصوب شود و مسئولیت های آن را بر عهده بگیرد. هورویتز درون دنیای فناوری فرد چندان شناخته شده ای زدودن اما بسیار از دو دهه سابقه ی فعالیت درون مایکروسافت را در ترازنامه دارد. او در سال ۱۹۹۳ به مایکروسافت پیوسته است و ۱۶ سال به عنوان جستجوگر اصلی این شریک شدن فعالیت کرده است. او همچنین مدیریت کمیته هوش جعلی و اخلاق در مهندسی و تحقیقات (AETHER ) در مایکروسافت را بر عهده دارد. هورویتز در سمت جدید، در ادامه ی راه نقش متجاوز پررنگ تری داخل سیاست های علمی مایکروسافت ایفا خواهد کرد. مایکروسافت درباره ی این ایستگاه متاخر این نعوظ توضیح داده است:مقاله های مرتبط:مایکروسافت اخلاقی ترین شرکت تو سال ۲۰۱۹ شناخته شده استمایکروسافت مورد اعتمادترین برند فناوری آمریکااریک هورویتز بوسیله عنوان مدیر مبصر تحقیقات، رهبری روندها و صعود های علمی را در تمامی سطوح شرکت بر عهده داری خواهد گرفت و همچنین کنار موضوعات و فرصت هایی که درون اصابت فناوری، جامعه و افراد پدید می آیند، تمرکز خواهد داشت. او به همراه گروه پایین تر امرش مسئول جهت دادن بوسیله قابلیت ها و جدیت های علمی مایکروسافت بوده و مأموریت هایی نظیر شکل اعطا کردن به ابتکارات جدید، تبیین تقدم های علمی همکاری و وقوف زمینه های مهم علمی و فناوری به نیت سرمایه گذاری را به خشکی امدن عهده خواهند داشت.

هورویتز در پروفایل خویشتن در وب سایت لینکدین، نقش جدیدش را به نعوظ دقیق برنده توضیح داده است. بوسیله گفته ی هورویتز، بخش دون کار او به خشکی امدن تحقیقات درون مبنا های زیست شناسی، انفورماتیک پزشکی، فیزیک، پایداری، اقتصاد و علوم اجتماعی و رفتاری تمرکز خواهد داشت. او همچنین اعتراف کرده است که در سمت جدید اهتمام یدکی در زمینه ی اصول و کاربردهای درایت تقلبی بوسیله کار خواهد بست.

بااینکه در شرکت های دیگر صنایع تماشاچی سمت مدیر ارشد علمی بوده ایم ولی بود این جایگاه در شرکت های فناوری امری کم سابقه است. این مطلب مطمئنا از اضافه وقار امور تحقیقاتی در دیدن مدیران مایکروسافت حکایت دارد. بیشتر بخوانید:کشف آسیب پذیری امنیتی جدید در ویندوزانهدام بزرگ ترین شبکه آنلاین مجرمان سایبری گیتی به دست مایکروسافتپلتفرم ارتباطی مایکروسافت تیمز؛ برگزینی شروع همکاری های ارشد آمریکابا کورتانا خداحافظی کنید؛ کمک صوتی مایکروسافت به ته زندگی خود نزدیک می شودمایکروسافت: ۹۹/۹ درصد از کاربران فقط به یک دلیل هک می شوند
  • ۹۸/۱۲/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی