تشریفات کسرا

به گزارش همشهری آنلاین مهدی شادنوش روز جمعه درون گفت وگو با خبرنگار سلامت ایرنا درباره آخرین شرایط استفهام به بیماران مبتلا بوسیله ویروس کرونا درون استان گیلان بیان کرد: داخل حال حاضر به معاون پزشکان عمومی و پرستاران داوطلب درون استان گیلان احتیاج داریم که می توانند علت همکاری با شماره تلفن ۴۴۰۱ رشت ارتباط بگیرند و اطلاع دادن آمادگی کنند.

وی ادامه عدل: تاکنون هزار و ۲۶۰ مورد مشکوک مبتلا به ویروس کرونا در استان گیلان مشاهده شده و بیش از ۴۰۰ نفر از این افراد نیز مرخص شده اند.

غربالگری مسافران ورودی به گیلان

نماینده وزیر بهداشت در استان گیلان درباره انجام غربالگری های برای ویروس کرونا در ورودی های این استان اشعار کرد: کنار اساس هماهنگی های اجرا شده با استانداری گیلان، فراغت شد غربالگری و بررسی افراد در مبادی ورودی استان گیلان با ایفا تب سنجی و بررسی علائم ابتلا به ویروس کرونا از شب گذشته (پنجشنبه) انجام شود.

شادنوش افزود: با این حال از انسان می خواهیم که بوسیله هیچ نشانی به استان گیلان سفر نکنند و از سیر تکاملی غیرضروری به این استان که درگیر ویروس کرونا است خوددای کنند.

وضعیت بیمارستان رازی رشت

وی درباره وضعیت بیمارستان رازی رشت نیز گفت: این درمانگاه به رخساره تمام تخلیه شده و اورنگ های بستری به ۳۰۰ تخت افزایش پیدا کرده است. امیدواریم با اصلاح ساختاری بتوانیم سیستم انتقال را درون این بیمارستان متین کنیم تا فقط افرادی که مشکوک به ویروس کرونا هستند بوسیله این درمانگاه انتقال شده و علیل شوند.

فعلا نیازی بوسیله بیمارستان صحرایی تراشیدن

نماینده وزیر بهداشت داخل استان گیلان درباره مباحث مطرح شده مبنی به خشکی امدن نیاز این استان به بیمارستان صحرایی بخاطر بستری بیماران مبتلا بوسیله ویروس کرونا اعتراف کرد: در حال حاضر نیازی به احداث بیمارستان صحرایی در استان گیلان وجود ندارد. البته امیدواریم با مراعات بهداشتی و انضباط اجتماعی مردم تماشاچی توقف چرخش حلقه ویروس کرونا باشیم تا به مواردی مثل درمانگاه صحرایی نیاز صریح نکنیم.

لوازم حفاظتی مورد نیاز پرسنل

شادنوش درباره کالا حفاظتی مورد احتیاج پرسنل بهداشت و تداوی در استان گیلان نیز گفت: لوازم مورد نیاز پرسنل بهداشت و درمان در حال تامین است و در روزهای آینده تلاش می کنیم که کمبودها برطرف شود.

آزمایشگاه تشخیص کرونا تو رشت

وی درباره راه اندازی آزمایشگاه امتیاز ویروس کرونا و انتقال کیت های تشخیصی به استان گیلان نیز اظهار کرد: همه چیز برای سیاق اندازی آزمایشگاه نمره ویروس کرونا در استان گیلان آماده است و افرادی که برای گذراندن دوروبر آموزشی به تهران رفته بودند همچنین این آموزش ها را دریافت کردند. به زودی آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا تو رشت آغاز به کار می نرم.

بوسیله گزارش ایرنا، آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ناحیه تا پشت دیروز (پنجشنبه) به ۲۴۵ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۲۶ نفر فصیح است.

استان گیلان پس از قم و تهران، بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا تو روزهای اخیر را دارد.

آغاز پاکسازی و ضدعفونی کردن نقاط حساس بطرف خانه رشت توسط ارتش قدس گیلان

گندزدایی و پاک سازی اماکن احساساتی و همچنین نقاط شهری به وسیله کیت های اختصاص ضدعفونی توسط گند قدس گیلان داخل رشت آغاز شد.

حاکم سپاه عملیاتی ۱۶ قدس گیلان روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق توفقات اجرا شده،  گندزدایی اماکن حساس و همچنین نقاط شهری به وسیله کیت های ویژه ضدعفونی از جمله اقداماتی است که از امروز آغاز شده است.

سرهنگ مستحفظ بهروز دولتی افزود: این کار در راستای مدیریت عالمگیر بیماری کرونا در گیلان و توسط نیروهای پدافند مجادله نوین ارتش عملیاتی ۱۶ قدس  برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در رشت انجام می شود.

وی گفت : علاوه بر گندزدایی و پاکسازی مناطق متنوع و حساس شهر، ۱۵۰ نیروی لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان نیز بوسیله منظور کمک رسانی به بیماران مبتلا بوسیله کرونا در درمانگاه رازی رشت حاضر شدند و به دکترها و پرستاران مدد می رسانند.

وی پیش روی کرد: این همکاری طی میتینگ ای که با حضور نمایندگان وزارت بهداشت و گند عملیاتی ۱۶ قدس گیلان در راستای مدیریت شیوع بیماری کرونا داخل رشت ادا شد، اتخاذ و  بنا به تصمیمات اخذ شده داخل این جلسه، نیروهای این لشکر از امروز به کمک کادر پزشکی استان گیلان شتافتند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان اضافه کرد: این تعداد نیرو به رخ شیفتی داخل بیمارستان رازی رشت مقاوم هستند که این اقدام در راستای منویات مقام معظم رهبری و لزوم کمک رسانی بوسیله نیروهای بهداشت و تداوی انجام می شود.

دولتی خاطرنشان کرد: خدمت رسانی به انسان داخل وضعیت ویژه از وظایف سپاه پاسداران است و آموزش های لازم از سر کارشناسان کشوری نیز بوسیله نیروهای فراهم داخل این طرح داده شده و همگی آن ها با رعایت طولانی نکات بهداشتی و قرنطینه به بیماران رنجور شده در بیمارستان رازی و نیز همراهان آن ها خدمت رسانی می کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که با دستیار و مساعدت همه نهادها و ارگان ها به زودی این مصیبت در استان گیلان و در سطح کشور ریشه کن شود که تو این راستا سپاه قدس گیلان همگی سیاق شریک را انجام خواهد قسط.
  • ۹۸/۱۲/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی