تشریفات کسرا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا دکتر مهدی شادنوش، ضمن ارائه توصیه هایی به بیماران خاص و پیوندی بخاطر پیشگیری از ابتلا بوسیله کروناویروس جدید، گفت: بیماران خاص و پیوندی بسیار از دیگران باید از خودشان مراقبت کنند. خانواده ها و اطرافیان این بیماران نیز باید بیشتر از خودشان نگهداری کنند.

وی افزود: درون جوهر حال این بیماران باید همان توصیه هایی را که برای افراد عادی عرضه می شود، تکریم کنند. اقداماتی مانند شست وشوی مرتب مشت ها، امساک کردن از افرادی که ممکن است آلوده باشند، پرهیز از حضرت در مناطق لبریز ازدحام و تجمعات و... را ایفا دهند.

شادنوش با ابرام پیاده شدن ضرورت مراقبت بیشتر در بیماران خاص، گفت: بوسیله هر حال سیستم پناه این بیماران از سایر افراد فرسوده نم بوده و در نتیجه اثرگذاری ویروس بر روی آنها می تواند قابل توجه تر باشد. بنابراین بیماران ویژه از سیر پارسایی کرده و سعی کنند در محیطی سالم و دور از آلودگی بمانند.

فوت شدگان کرونایی چگونه تدفین می شوند؟ | متوفی را به قوم تحویل نمی دهند

وی با اشعار اینکه به نعوظ کلی ماسک نفوذ کردن بنیادی ای داخل پیشگیری از کروناویروس ندارد، امتداد داد: بهتر است بیشتر تلاش کنند که از نگرش های آلوده دوری کنند. داخل عین حال بیماران خاص حزن مشابه سایر مردم تو صورتی که دچار تب شدند، بوسیله پزشک مراجعه کرده و به اندرز های پزشک توجه کنند و در صورتی که بعد از رجوع به پزشک علائم سندیت ادامه داشت و یا دستخوش سرفه های خشک خواه تنگی نفس شدند، باز بی قراری به پزشک مراجعه کنند و حتما بیماری پایگاه را به عارض شدید پیگیری کنند.

شادنوش درباره کاربرد بیماران ویژه از داروهای بالا برنده ایمنی بدن، اظهار کرد: این موارد بوسیله سنخ مصیبت بی نظیر بستگی دارد. هیچ انفراد نباید سر خود اقدام درمانی و دارویی ادا دهد. در عین حال برخی بیماران مانند بیماران پیوندی با مصرف دوا مقداری سیستم زنهار گیرایی به رخ تعمدی کاهش می یابد تا بتوانند کالبد پیوندی را حوصله کنند. در چنین شرایطی اصلا صلاح ازاله که داروهایشان را دگرگونی دهند.

وی تاکید کرد: بیماران خاص هرگونه دگرگونی در داروهایشان را حتما با نظر پزشک گیرایی انجام دهند.
  • ۹۸/۱۲/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی