تشریفات کسرا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،  مهدی تقی پور بروجنی در چهارمین نشست حلقه کشت اتاق تجارت اصفهان، از برگزاری همایش «معرفی زراعت قراردادی و تبیین سیاست های دولت» طی هفته های آینده تو اتاق تجارت اصفهان خبر داد و افزود: این همایش با حضور مدیران وزارت جهاد کشاورزی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع غریزی کشور و با همکاری کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود.

وی شوق از کشت قراردادی را انعقاد قراردادی با مدت معین بین برزگر و یک شرکت، پیش از آغاز فرایند تولید عنوان کرد و گفت: تو این نوع قرارداد، تنخواه گذار و برزگر در قالب شروطی درون بنیاد مطمئن نهاده های تولید، مشاوره، بازاریابی و فروش، محصولات کشاورزی را تولید می کنند.

مهتر سازمان نظام مهندسی و منابع غریزی استان اصفهان سکون درآمد کشاورزی، دسترسی بوسیله راسته قابل اتکا و جدید و امکان دسترسی به اعتبارات به اشکال مختلف را از جمله مزایای کشاورزی قراردادی عنوان کرد.

وی همچنین افزود: بخاطر ابتدایی وهله درون قلمرو سازمان نظام مهندسی کشت و منابع طبیعی رفتار به آموزش بیش از ۲۰۰ نفر کارشناس عضو سازمان در زمینه فناوری کاربرد از پهباد کرده است.

تقی پور افزود: استفاده از پهباد در سم پاشی زمین های زراعی، صرفه جویی ۹۵ درصدی مصرف آب را داخل اثر خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در حال مجهز ۳۰ درصد از مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی کشور که ۷۴ مرکز هستند، در استان اصفهان معتمد شده اند.

رئیس باشگاه کشاورزی و محیط زیست اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این مجمع از دریافت موافقت اولیه طرح پیشنهادی کمیسیون کشاورزی با عنوان بورس اقلیمی از رئیس سازمان حفاظت محیط زیست معارفه عدل.

به گزارش ایسنا بوسیله نقل از حجره بازرگانی اصفهان، محمد صادقی افزود: برای پیگیری و کمک بوسیله محلول مشکلات آب در جرقویه علیا جلساتی با سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان برگزار شده است.

وی با اظهار این که مجتمع مذکور پیگیر موضوع تغییر کاربری اراضی کشاورزی است، تصریح کرد: متاسفانه کشاورزان به دلیل مشکلات مالی ناشی از کم آبی به ابتیاع این اراضی پرداخته و خریداران نیز بوسیله تخریب و تغییر کاربری آنها می پردازند.

رئیس حلقه کشت و محیط زیست حجره بازرگانی اصفهان با بیان این که جهاد کشاورزی و فرمانداری اصفهان با تعامل یکدیگر، ساخت و سازهای غیرمجاز درون اراضی زراعت را خرابکاری می کنند، از مشورت درخصوص ورود استانداری به این موضوع اطلاع عدالت.

هیکل تیم مدیریتی کمیته دام، طیور و شیلات این کمیسیون نیز با رمز بوسیله مشکلات موجود تو بخش دام بزرگ، گفت: نبود ابتیاع تضمینی گوشت سرخ توسط دولت، به کاهش رونق پرواربندی منجر شده است.

عباس زال بیگ دشوار عمده درون ماخذ طیور را همچنین دربرگیرنده نبود ساماندهی کم ارزش داخل حوزه تولید، عرضه و بها گذاری با حضور شفیع ها داخل این مدخل دانست و افزود: نبود دستور کار ریزی منسجم در بنیاد بیماری های ویروسی، قوانین مالیاتی و مشکلات مربوط به حمل و نقل همچنین به خشکی امدن معضلات این بخش افزوده است.

وی ادخال تله های اجنبی بدون اطلاع از شرایط زیست محیطی را از مشکلات دام استیل و تراکم متجاوز از حد کلنی های زنبور شهد درون مناطق خاص، سنتی بودن زنبورداری و مصیبت های شایع را همچنین از مشکلات زنبورداری کشور دانست.
  • ۹۸/۰۹/۰۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی