تشریفات کسرا

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی در حاشیه نویسی جلسه شورای ولایت تهران با حضرت تو جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح ترافیک با طرح های همچون طرح کاهش آلودگی از بین نمی رود و باید همگی مایه ها اقدامات اساسی داخل این زمینه ادا دهند به متلک گفت: در گذشته سالی ۸۰ هزار خودرو با تکنولوژی ۲۰ سال پیش درون کشور تولید می شد که نصفی از آنها در تهران تردد می کرد ولی الان ترامپ با اقدامات تحریمی باعث شده که تولید این خودروها کاهش یابد و این مسئله اقدام مثبت ترامپ به احصائیه می رود چرا که شاهد کاهش تولید خودروی غیر مقیاس هستیم، هر چند که قیمت خودرو ارتفاع رفته و این مسئله بوسیله ضرر برخی افراد است ولی باید توجه کنیم که مشکل را باید از مبداء مطالعه کرد و خودرویی مقیاس تولید کنیم و به سمت برقی شدن خودروها پیش برویم تا علاوه بر تولید خودروی مفید، اشتغالزایی تیمار داشته باشیم.

وی با بیان این که مالکیت خودروها از نرخ ۱.۳ به ۲.۶ رسیده و این مسئله خود به خود هوا را آلوده تر می کند امتداد رحم: همگی کلان شهرها با موانعی همچون کمبود پارکینگ، آلودگی هوا و مشکل محموله و نقل و غیره مواجه هستند لذا باید والا پیدایش ها برای حمل و نقل انبوه تر ترقی یابد.

هاشمی با اعتراف این که پارامترهای آلودگی هوا متجاوز است و نمی توان گفت ابداع طرح جدید سبب کاهش آلودگی می شود گفت: اجرای طرح جدید ترافیکی با همفکری پلیس و محیط زیست بوده و شهرداری موضوع عوارض را به شورا آورده؛ البته همان زمان خواستیم که طرح را بخاطر تجسس به شورا بیاورد اما درون شورای عالی ترافیک با این موضوع ضدیت شد و اکنون مردم فکر می کنند اجرای طرح ترافیک تنها برعهده شورا و شهرداری است، البته این درست نیست چرا که هماهنگی خارج از این دو خلقت ایفا شده است.

وی تو تک آلودگی موتور سیکلت ها با بیان این که درون کشورهایی همچون تایلند، چین و غیره اتومبیل سیکلت به عارض قطعی برای حمل و نقل کاربرد می شود اظهار کرد: البته اقداماتی همچنین بخاطر استفاده بهترین از این مایه صورت گرفته و حتی پولدارها از اتومبیل استفاده می کنند. در تهران همچنین گرایش بوسیله اتومبیل زیاد است به گونه ای که مدتی پیش من حزن برای این که تو جلسه شریک شدن کنم و قاعده موعد در جلسه مهیا شوم از موتور سیکلت استفاده کردم.

هاشمی درون مورد تذکر تکراری عضو شورا در مورد فعالیت نمایشگاه بین المللی گفت: این که مدام تذکر تکراری بدهند آبرو و شأن شورا را می سرما و باید این سیلان بررسی شود و اگر مجموعه شهرداری به آن توجه نکرد مسئله پرسیدن را مطرح کنیم.
  • ۹۸/۰۴/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی