تشریفات کسرا

ابتدا درون سال ۱۹۲۹ شرکت اسکودریا فراری، توسط انزو فراری تاسیس شد. این شرکت در سال های نخست، در ماخذ طراحی و پیدایش خودروهای فتنه ای ابتدا بوسیله فعالیت کرد و با بهینه سازی اتومبیل های پیدایش شرکت آلفا رومئو، در مسابقات سواری رانی به توفیق چشمگیری دست یافت.

با شروع جنگ جهانی دومشرکت اسکودریا فراری موقتا با تغییر نام، بوسیله تاسیس ابزارآلات و قطعات هواپیما مشغول شد اما با وجود بمباران و خرابکاری تمام کارخانه مجددا در سال ۱۹۴۴ کارخانه فراری از نو باریک شد و هم زمان انزو فراری غرض گرفت خط تولید خودروهای اسپورت غیرمسابقه ای را جهت تصرف سود مالی باز کردن نماید و به همین موجب انبازی خودروسازی فراری را داخل سال ۱۹۴۵ تأسیس کرد و نخستین خودروی غیرمسابقه ای با برند فراری در سال ۱۹۴۷ با شهرت فراری اس۱۲۵ نمایش شد. این اتومبیل مجهز به موتوری ۱۲ سیلندر بود، که فقط ۱۵۰۰ سی سی، حجم داشت.



این خودرو در روز یازدهم ماه مه همان سال (۱۹۴۷)، توسط فرانکو کورتزه تو پیست پیاچنزا آزمایش شد و دو هفته بعد، قهرمانی جایزه ارشد رم را به دست آورد.

پس از به علیه رسیدن سرمایه گذاری ها و سرازیر شدن درآمد نتیجه از تولید خودروهای غیرمسابقه ای، درخشندگی خودروهای فراری در مسابقات جهانی آغاز شد. آویشن فراری درون سال ۱۹۵۰ در مسابقات فرمول یک باهم اتحاد کردن کرد و اولیه پیروزی خویشتن را تو سال ۱۹۵۱ در روند مانور بزرگ انگلستان به دست آورد.

امروزه شرکت فراری علاوه پهلو تولید خودرو برای فتنه و جاده، به همدستی تجاری بازرگانی بزرگی تبدیل شده، که دامنه متنوعی از محصولات شامل عینک، عطر، لباس، دوچرخه های پیشرفته، تلفن های موبایل و حتی کامپیوترهای همراه را بوسیله بازار ارائه نموده است. این شرکت با بیش از ۳۰ هزاره کارمند، در سال ۲۰۱۱ درآمدی جوان پیاده شدن ۱۲ میلیارد یورو کسب کرد.

لوگوی شرکت فراری یک اسب سیاه در جلوی یک سپر زرد است، که در بالای آن سه رنگ سبز، سفید و قرمز بوسیله همراه دو حرف اس (دست افزار اول اسکودریا) و اف (حرف شروع فراری) بر روی آن وجود دارد، که نمایانگر اسکودریا فراری می باشد، این دو حرف عزب در لوگوی اسکودریا فراری دیده می شود و لوگوی شرکت فراری بدون حروف اس و اف می باشد.

تو حال فراهم کمپانی فیات۹۰٪ از سهام فراری را در اختیار دارد و امت فراری (فرزند انزو) مالک ۱۰٪ از سهام مشارکت می باشد.
  • ۹۸/۰۳/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی