تشریفات کسرا

حتما فیلم سوپرمن را دیده اید و با آن خاطره دارید. کاپیتان مارول را شاید بتوان همان سوپرمن معرفی کرد اما با جنسیتی دیگر. دختری ابرقهرمان و با استعداد های فوق العاده. تنها فرق این دو ابرقهرمان این است که کاپیتان مارول طی یک رخداد قدرت های ماورایی کسب می بطی ء.
این شخصیت قهرمانی و با قدرت های بی بسان اولین بار داخل سال ۱۹۶۸ تو داستان های مصور کمپانی فیلم سازی مارول بوسیله معروفیت خانم مارول شکل گرفت. داستان مصور ابرقهرمان مارول کمینه اندک و سپس از سال ها، به کاپیتان مارول تبدیل معروفیت قسط و به عنوان یکی از قدرتمندترین و بزرگ ترین زن فاتح گروه تلافی جویان شناخته شد.
این زن که خلبان نیروی هوایی ایالت متحده امریکاست، پس ازآن از حادثه ای که برایش پیش می آید، DNA او با مردم های فضایی در بی آرامی می آمیزد و محدودیت های خاصی در او بوسیله وجود می آورد که فداکار از آن ها مثل شلیک گلوله انرژی، بی پی کردن جاذبه، پرواز، سرعت و … هستند که توانسته او را در فیلم های کاپیتان مارول بی همانند و بی رقیب بطی ء.

اکنون خلبان لارسون دنورز دگرگونی به یک آدم معتقد به راستی و عدالت و پلی میان زمین و هوا می شود که هموار درون تقلا است تا خوبی ها را زیاد بطی ء و گسترش دهد و عیب های خویشتن را کم و کم نمدار کند. رئیس استودیو مارول، کوین فایگی، یکی از دلایل اصلی بری لارسون، بازیگر این نقش، را همین توانایی برقراری اعتدال بین شخصیت انسانی و ابرقهرمانی کاپیتان مارول نشانی کرده است.
فیلم کاپیتان مارول توانسته تا با شخصیت پردازی و قهرمان سازی امین در فیلم، این فیلم را دگرگونی به فیلمی سودده کرده است. این فیلم نگذاشته که بیننده حتی لحظه ای خویشتن را جای قهرمان واقعی ادبیات بگذارد و خود را در آن صحنه ها تصور کند، شاید این برهان اصلی موفقیت این فیلم باشد. تبدیل شدن خانم خلبان، لارسون دنورز، به یک ابرقهرمان دوست داشتنی و بامزه که بسیار هم قدرتمند است، را نیز می نبوغ یکی دیگر از دلایل موفقیت کاپیتان مارول دانست. این تجربه نیز به نظر از فیلم مرد آهنی به دست آمده که دوری کردن از پیدایش فیلمی عبوث و عاری صحنه های خنده دار است. مارول تو این فیلم سعی کرده تا با خلق صحنه های کمدی در سراسر فیلم این دشوار را برطرف یواش و بوسیله چاله فیلم مرد آهنی نیفتد.
بیست و یکمین فیلم کمپانی مارول به کارگردانی آنا بودن و رایان فلک و با بازی بری لارسون، ساموئل ال. جکسون، زمینه مندلسون، جود لا و … ساخته شده است، درون تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ در آمریکا به صورت سه گانه بعد اینده اکران شد.
پس ازآن از اکران، اغلب بینندگان درباره بازی بری لارسون و جلوه های ویژه، نظرات مثبت و مدح برانگیزی داشتند. نظر منتقدان درباره فیلم در یک عموم خلاصه می شد که: «فیلم سرگرم کننده و لذت حصه بود.» سپس از اکران عمومی فیلم همچنین توانست به فروش ۱,۱ میلیاردی دست صریح کند و عنوان دومین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۹ را بوسیله خود اختصاص داد، این در حالی است که هزینه ساخت فیلم تنها ۱۵۲ میلیون دلار شده بود.
تا این لمحه کاپیتان مارول دهمین فیلم پرفروش بین فیلم های ابرقهرمانی و بیست و دومین فیلم پرفروش کل فیلم های تاریخ سینمای دنیا است. شما برای تماشای فیلم کاپیتان مارول تنها لازم است که به سامانه لنز سری بزنید و این فیلم اضطراب انگیز و تخیلی را به تماشا بنشینید.



شما حتی چنانچه کاپیتان مارول را نیز از قبل نشناسید، به مشکلی برای دیدن این فیلم برنمی خورید چرا که داستان زندگی او به شکلی درست و خوب برایتان تمثال شده و جریان ابرقهرمان شدن او و تمام رفتارها و اقتدار های او کاملا برایتان شرح داده شده است. تیم ده نفره انتقام جویان نیز بوسیله قدری پیدا تشریح می شود که شما بوسیله عنوان مخاطب این فیلم، کاملا می توانید دیگر رمان های این دنیای ابرقهرمانی را نیز عقب و تماشا کنید.
اما یکی از نقاط ضعف این فیلم را می توان حاضر بودن وابستگی با گذشته این ابرقهرمان دانست که باعث می شود بیننده بوسیله خودی احساسی از لارسون دنورز نرسد. او درون طول اسطوره در تعلیق راحتی نمی گیرد و خیلی به دستیار بقیه هم تیمی های خود احتیاج پیدا نمی کند.

تماشای آنلاین فیلم و سریال این روزها تحول به یک سرگرمی هم شده است، اگر تابه حال به این گزینه پندار نکرده اید، پیشنهاد می کنیم با کاپیتان مارول مبدا کنید و با ثبت معروفیت درون لنز بوسیله تماشای این فیلم ماجراجویانه و بگرمی بنشینید.
  • ۹۸/۰۳/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی